část 17

382 22 0
                                    

Seděli jsme spolu v obýváku na sedačce a Peter se mi snažil objasnit, co se sakra stalo na té lodi.

,, Byli tam divní chlápci a domlouvali se na nějakém plánu. Zaslechl jsem ale jenom část. Něco o zbytcích od Avengeru a prodej zbraní" řekl a vážně se na mě podíval.
,, Poznal jsem asi dva z nich. Viděl jsem je na benzině cestou od tebe. V ten večer když mě pan Stark poslal pryč. Zkoušeli tam zvláštní zbraně. Jakoby z vesmíru" dodal a starosti v hlavě mu stoupaly. Slyšela jsem je i bez soustředění nebo nahlížení do jeho hlavy.
Jeho myšlenky jsou správné.
Někdo něco plánuje a rozhodně to není jen tak.
Měl by to vědět táta. Nechci ale slyšet jeho reakci protože zjistí o mně a Peterovi. Dost možná na tomhle rozhodnutí záleží životy mnoha lidí.

,, Dokážeš zjistit kdo to je?" Zeptala jsem jelikož jsem dostala nápad.
Nejdříve zaváhal a chvíli přemýšlel
,, Když bych se vážně snažil, může se podívat po městě a zkusit to zjistit" pokusil se o odpověď co mě potěší.
,, Viděl si je a určitě je poznáš. Když se ti podaří je najít, zjistíme jejich plány"
,, A jak?"
,, To nech na mně. Nemám schopnosti číst myšlenky pro nic za nic" odpověděla jsem s lehce podlým úsměvem.
............................................................................

Celou dobu jsem přemýšlela, jestli to mám tátovi zavolat. Kdybych se měla rozhodnutí jako Avenger, udělala bych to. Teď ale Avengers nejsou a já to dělat nechci.

,, Nad čím přemýšlím?"
Zeptal se Peter a skočil ke mně na postel.
Byl v šedých teplácích a tmavém triku. Vlasy měl uhlazené spíš do zádu a na tváři měl úsměv.
,, Měl bys to zavolat Hap...." Nestihla jsem to ani doříct, protože mi začal zvonět mobil.

TEN CHLAP MÁ SNAD ŠESTÝ SMYSL!

,, Co si sakra myslíš že děláš! Objevit se jen tak na veřejnosti, ohrozit lidi a pak si bez povšimnutí zmizet!
Až se Tony vrátí tak tě i s Parkrem přitluče na kříž!"

Křičel na mě Happy do telefonu.
,, Uklidni se ať ti nepraskne cévka. Víš že nejsi nejmladší. Navíc mě nikdo přesně neviděl, jinak by to bylo ve zprávách a všude po internetu" odfrkla jsem si posměšné

,, Je to všude po internetu! Stala ses větší hvězdou než tvůj otec. Uvědomuješ si jaké budou následovat problémy až s tebou bude chtít mít každý reportér nějaký rozhovor? Nehledě na to že je tam i Peter a tvůj otec zabije i mě"

Asi jsem to zhoršila. Vydechla jsem a snažila se přijít na rozumné vysvětlení pro okolí.
Všem bude jasné že znám Spidermana a ve škole to bude peklo.
Musela bych být hodně naivní abych věřila, že se na ta videa nikdo nepodívá.

Peter celou dobu seděl vedle mě a rozhovor mezi mnou a Happym napjatě poslouchal.
,, Happy musím končit. Neboj něco vymyslíme" houkla jsem do telefonu a hovor tak ukončila.

,, Jsme v prdeli"......

Pokračování příště ✨ děkuju za přečtení

Why Always MeKde žijí příběhy. Začni objevovat