část 24

307 23 0
                                    

Lámalo mi srdce když Peter vysvětloval May proč nebudeme na večeři. Pomohla mi a já jdu někam kam ani nechci, ale co mám dělat.

Jeli jsme mým autem a cestou k Liz jsme vyzvedli i Neda. Ten si rychle vlezl na zadní sedačku a jenom se smál.
,, Neříkejte že je to vaše první párty" odfrkla jsem a vjela do zatáčky.
Když jsem se na ně jednotlivě podívala, stačilo mi to jako odpověď.
,, Víš, ne každý má tátu Tonyho Starka a nemá pozvánku na každou párty" řekl tiše Ned. Nebylo to jako nějaká zlá připomínka, ale spíše hlas stranění.
,, Tak jsem to nemyslela. Jenom si pamatujte, nemluvit o Spidermanovi" řekla jsem a zastavila před jejím domem.

To co řekl Ned nebyla pravda. Neměla jsem pozvánku na žádnou párty. Vždy jsem proklouzla jako myška, protože mě nesměl vidět táta nebo Peper.
Ta ale brzo přestala chodit no a Nat mě nepráskla. Díky bohu za to.

Vystoupili jsme z auta a šli směrem dovnitř. Všude byla barevná světla a hudba.
Dům byl plný lidí a to hlavně ze střední. Vážně odvaz.
,, Ahoj kluci" vykoukla Liz a vypadalo to že chce Petera obejmout. To jsem ale zastavila silným zakašláním.
,, Katherine, nevěděla jsem že přijdeš" zastavila se a řekla s falešným úsměvem.
,, To já taky ne, ale Peter mě přemluvil" snažila jsem se být v klidu a tak jsem ruce podél těla zatla v pěsti.
Peter i Ned si toho všiml a tak mě Peter chytil za ruku.
To Liz neudělalo moc velkou radost a tak se pousmála a odešla

,, сука [mrcha]" zasyčela jsem mezi zuby a otočila se směrem k punči co byl na stole. Petera jsem i přes slib nechala za sebou a prodírala se davem.
S červeným kelímkem jsem se dostala do zahrady a myslím že bylo načase. Oblohu totiž zdobil měsíc.

,, Taky mě to tu nebaví" ozvalo se za mnou.
Prudce jsem se otočila a uviděla vysokou holku. Udělala pár kroků a posadila se ke mně.
,, Tak proč tu jsi Mj?" Zeptala jsem se a napila se z kelímku
,, Protože mě baví pozorovat lidi v krizi. Je jich tu dost" odpověděla a složila si ruce do klína.
Bylo docela milé tam s ní sedět.
Vím že sama od sebe k nikomu moc nechodí a už vůbec nevede dlouhou konverzaci. Se mnou se ale bavila a byla to zábava.......

Pokračování příště ✨ děkuju za přečtení

Why Always MeKde žijí příběhy. Začni objevovat