Ruku jsem měla ošetřenou a šla se převléknou.
Černé oblečení dalo jasně najevo že nemám dobrou náladu. Tmavou sice nosím většinu času, ale tohle je jiný.Seběhla jsem schody a vlasy, co mám stažené do zapleteného krokodýlu mi přeskakovaly z rameny na rameno.
Po delší době jsem vylezla na slunce a málem oslepla.
Peper se u auta pousmála a podala mi brýle.
,, Budeš mi chybět" usmála se a pevně mě objala.
Já ji stisk oplatila a užívala si lásku kterou mi nabízí.
,, Brzo se uvidíme" odpověděla jsem s úsměvem a sledovala, jak nastupuje do auta.
Táta už v autě seděl a ani se na mě nepodíval.Černý Mercedes se vzdaloval a já koukala na zadní espezetku.
Dům celý pro sebe. Bez rodičů, bez Avengerů a bez přátel.
Otočila jsem se a vydala se zpátky.
Procházela jsem prázdným bytem. Kolem velké šedé sedačky a plazmové televize. Cestou kolem kuchyňské linky a barových stoliček a až nahoru.
Ticho a prázdno a jen pro mě.
Seděla jsem na posteli a přemýšlela o tom co mi řekl.Nepřibližuj se k Parkerovi
Zní to jako výzva a já si důkladně rozmýšlím jestli to jako typická já poruším.
Pak mě ale napadne něco, jak alespoň trochu zmírnit můj vztek.
Otevřu notebook a zapnu Skype.
Zkusila jsem zavolat Wandě. Chvíli ti zvonilo a pak se zapnul hovor.
,, Kathrine, ahoj" ozval se mužský hlas. Bylo mi jasné kdo to je i kdybych se nekoukala na monitor.
,, Ahoj Visione. Kde je Wanda?"
,, Je ve sprše. Myslím že by mohla každou chvíli dorazit" pousmál se.
,, Děje se něco?"
,, Ne neboj, jen se mi stýská" odpověděla jsem s úsměvem.Vision už není červený chlap s kamenem uprostřed čela.
Vypadá normálně a ne tak, nepozemsky.
,, Visione kdo je to?!" Ozvalo se z pozadí.
On se jen zvedl a pustil ji si sednout.
,, Katherine! Zlato co se děje?" Usmála se udiveně do hovoru. Měla na sobě bílý župan a mokré vlňaté vlasy.
Vydechla jsem a všechno vyklopila. Wanda mě pečlivě poslouchala a bylo vidět jak přemýšlí....Pokračování příště ✨ děkuju za přečtení
ČTEŠ
Why Always Me
Fanficjmenuju se Kathrine Natasha Stark, ale nikdo neví že jsem Tonyho dcera, chodím na Midtown School of Science and Technology. A čirou náhodou nejsem jako normální dívky mého věku. 2.2 2022 1 🥇 #marvel 1 🥇 # scarlettwitch 26.1 2022 1 🥇 #avengers 1 �...