část 56

62 5 0
                                    

Pořád jsme se Stevem leželi v posteli. Když jsem se mu chystala říct, že bych chtěla založit rodinu, nečekala jsem takhle akční reakci ani v tom neodvážnějším snu.
,, chtěl bych mít holčičku " řekl z ničeho nic do ticha a lehl si na bok
,, holčičku? To bych do tebe teda neřekla "
,, bylo hodně jiných věcí, které bys do mě neřekla a podívej " odpověděl a dal mi pusu
,, já bych chtěla, aby to malé bylo zdravé a aby vyrůstalo v normálním světě " Zašeptala jsem a snažila se nebrečet.

,, Děcka musíte hned vylézt!" Křičela Nat za dveřmi a dost nás tím vyděsila. Nejdřív jsme nevěděli co dělat, ale pak jsme oba vyskočili z postele, hodili na sebe nějaké oblečení a vyběhli ven.
,, co je? Proč tak šílíš?!" Vyhrkl Steve, když otevřel dveře
,, Máme návštěvu " vydechla a z očí ji stekla slza. Nebyla to ale smutná kapka, byla to slza štěstí. Že by konečně dobrá zpráva.
Seběhli jsme společně dolů, do řekněme obývacího pokoje.
U okna stál vysoký, tmavovlasý chlap. Nejdřív jsem neměla ponětí kdo to je, protože stál zády. Když se ale otočil, vyhrkla mi slza do oka, stejně jako Nat.
,, Scotte?!" Řekla jsem nechápavě a podívala se na Steva. Ten skoro neměl ponětí kdo to vlastně je.
,, jak ses tu?" Než jsem se ho stihla zeptat, začal nervózně chodit po místnosti a něco si mumlat.
Otočila jsem se na Nat a lehce se zamračila
,, seděla jsem u stolu a vyskočil na záznam z bezpečnostních kamer. Byl na nich on a křičel na jako smyslů zbavený " přečetla jsem si Natashiny myšlenky a nestačila se divit. Měl být prese jeden z obětí, tak jako že je zpátky?

,, Scotte?" Houknul na něj lehce Steve. Rozrušený Scott se okamžitě zastavil
,, Je všechno v pohodě?" Zeptal se
,, jo, jasný " usmál se Scott a chytil se za čelo
,,Nechci být zlá, ale tvoje myšlenky mě docela ruší " doplnila jsem Steva a dala si ruce v kříž
,, studoval někdo z vás kvantovou fyziku?" Pokračoval s panikařením Scott
,, to jen tak mimochodem" pronesla znuděně Nat a otočila se na mě
,, no já se jí fakt učila " usmála jsem se na ní a zvedla jsem ruce ve znak obrany.
_____________________________________

,,Chceš sestrojit stroj času?!" Zeptal se ho Steve trochu překvapeně
,, ne, není to úplně stroj času, je to spíš... jo máš pravdu, je to stroj
času " vydechl Scott a začal se ládovat sendvičem.
,, Omlouvám se, vím že je to ujetý "
,, Hele, nám chodí emaily od mývala" Zastavila ho Nat
,, jo, na ujeťárny jsme už zvyklí " dodala jsem a poklepala mu na rameno.
,, Myslím, že by nám mohl pomoct Tony" prohlásil Steve dost aktivně.
Zamračila jsem se na něj, ale než jsem něco stihla říct, přerušila mě Nat
,, to je dobrý nápad. Určitě ti v tomhle bude rozumět víc než my" souhlasila a oba se podívali na mě
,, no tak na to zapomeňte " vydechla jsem a odešla do kuchyně.
Nechtěla jsem ho vidět.
Když se vrátil z toho blbýho vesmíru, dal nám dost najevo, jak jsme to posrali. Jak jsem to já posrala.
Jediný člověk, který mě drží v kontaktu s jeho existencí je Pepper, a já to opravdu nehodlám měnit.

Sedla jsem si v kuchyni na barovou stoličku a natáhla jsem se pro misku brambůrků, která ležela naproti mně na lince.
,, lásko "
Neodpovídala jsem. Steve moc dobře věděl, jaký mám k tátovi postoj.
,, Vím že se ti to nelíbí, ale Tony je jediný, který nám teď může pomoct"
,, když to teda víš, tak proč to děláš?"
,, protože máme novou naději "
,, Steve mě s tím chlapem spolupracovat nedonutíte. Když jsem ho chtěla na svoji svatbě, vykašlal se na mě, nikdy mě k sobě nepozval a ani se neobtěžoval mě seznámit s mojí malou sestřičkou. Jsme mu ukradený, stejně jako zbytek světa "
,, lásko, já to všechno samozřejmě chápu, ale zkus se na to podívat z té lepší stránky " začal a utřel mi slzu, která mi stékala po tváři.
,, lepší stránka na tom pro mě momentálně není" odpověděla jsem docela chladně.
,, uvidíš Pepper a malou Morgan. Třeba to bude krok k vašemu usmíření "
,, anebo to bude dobrá příležitost, aby tě vymazal z povrchu zemského" dodala jsem a lehce se pousmála
,, no tak vidíš, něco pozitivního se tam najde" odpověděl a chytil mě do objetí
,, aspoň to prosím zkus, kvůli mně. Nemusíš s ním mluvit. Stačí když tam budeš ." Ten chlap moc dobře ví, co na mě působí. Vždycky vyměknu...

Pokračování příště ✨️✨️✨️✨️

Why Always MeKde žijí příběhy. Začni objevovat