,, neboj, to zvládneš" snažila se mě uklidnit May. Chystala jsem se totiž vejít před hyeny, které mě rozcupujou když něco zkazím.
Hned po škole jsem se převlékla do vhodného oblečení pro tiskovou konferenci, abych nedělala Peper ostudu a vydala se za May.
Před budovou bylo tolik aut a ve vestibulu se hrnuli lidé čekající na mě.
Vevnitř už bylo naštěstí vše přichystáno.
Židle vedle sebe v několika řadách,
menší stupínek s pultíkem a mikrofonem.,, Moc ti to sluší" usmála se May.
,, Pamatuj, mluv stručně a sebevědomě. Na otázku polož novou a pak až odpověz" dodala a nechala mě projít ven.
Bože tohle je sebevražda.
Dorazila jsem tam.
Byly na mě namířené kamery, foťáky a mikrofony.
Přímo přede mnou byli lidi kteří se třásli na mé odpovědi.,, Děkuju že jste přišli a dovolili mi dát vám veškeré odpovědi, které jsou třeba" začala jsem větou kterou jsem cvičila celý den. Po dopoledni ve škole jsem pořád trochu mimo a pomoc Petera tu čekat nemůžu.
,, Slečno Stárková! Jak je to s Avengers?"
,, Kdo je ten tajemný pavoučí muž?"
,, Neměla byste být ve vězení!"
Hrnula se na mě kupa otázek.
,, Kdo je ten tajemný? To je Spiderman, nová posila" odpověděla jsem s pomocí Mayini rady.
,, Je to mladá krev s výjimečnými schopnostmi a proto ho Avengers zacvičili a stále zacvičují" rozhodla jsem se že je dobrý nápad zamířit to na Petera.
,, Hodláte se vyjádřit ke včerejšímu incidentu?" Ozvalo se obratem zpátky
,, Incident byla nešťastná náhoda. Všechno dopadlo dobře a obešlo se to bez vážných zranění. Spiderman odvedl dobrou práci" odpověděla jsem a snažila se usmívat do kamer.
,, Vrátí se někdy Avengers?" Vykřikla blondýnka kterou už jsem někde viděla.
,, Avengers nikdy neodešli. Naopak se rozhodli pro nové rekrůty ať se vám to líbí nebo ne. Těmi rekrůty jsem já a Spiderman. A až bude čas, Avengers znovu výjdou do ulic a zachrání svět" odpověděla jsem co nejvíce asertivně jsem mohla.
............................................................................To bylo něco. Stalo mě to moje nervy ale vyšlo to. Hned potom co jsem se vrátila za Peterem jsem běžela otevřít počítač. Vyskočili na mě reportáže které byly jen pozitivní v náš prospěch. Díky bohu.
,, Vedla sis skvělé!" Vykřikl Peter a pevně mě objal. Sotva jsem stihla položit klíče a už mě táhl do pokoje.
Dlouhé polibky střídalo sundávání oblečení a taky zatahování okna a zamykání dveří.Snad se May zpozdí tak jak slibovala. Nebylo by mile kdyby nás přistihla.
............................................................................,, To byla dobrá odměna" odpověděla jsem s úsměvem a převalila se na břicho.
Peter se jen poklidně usmíval a přikyvoval.
,, Liz bude mít party" pronesl a podíval se na můj výraz. Ten se zrovna změnil a nechuť, protože se mi tam opravdu nechce.
,, Budu hádat že bys tam rád šel" odpověděla jsem automaticky.
Sledovat jeho výraz mi bohatě stačilo.
,, Dobře, půjdu tam ale pod podmínkou že se ode mě ani nehneš" dodala jsem a políbila ho.
Následně jsem se zvedla a šla se obléct než dorazí May......Pokračování příště ✨ děkuju za přečtení
Ahoj! Omlouvám se jestli je to slátanina, ale přísahám že se to spraví...
ČTEŠ
Why Always Me
Fanfictionjmenuju se Kathrine Natasha Stark, ale nikdo neví že jsem Tonyho dcera, chodím na Midtown School of Science and Technology. A čirou náhodou nejsem jako normální dívky mého věku. 2.2 2022 1 🥇 #marvel 1 🥇 # scarlettwitch 26.1 2022 1 🥇 #avengers 1 �...