,, to nebylo nutné" vydechl a pustil nunchaky na zem.
Já jsem jenom pokrčila rameny a zkřížila ruce.,, Kdybyste mi nezlomil žebro, možná bych to neudělala" odsekla jsem a posadila se na žíněnku.
,, Tohle zbytečný. Pusťte mě zpátky. Ať mě chaos třeba sežere zaživa" dodala jsem vztekle a nehtem ryla do podlahy.,, Přestaň už fňukat. Celou dobu co jsi tu poslouchám jenom sebelítost. Už to nechci slyšet. Jsi tu pro posílení vůle a ne propadání depresy. Takže se koukej zvednout a nakopat mi ..."
,, Prdel" doplnila jsem ho s menším úsměvem a nechala si pomoct zvednout.
Ta slova trochu zabolela, ale zároveň potěšila s tou poslední větou.
Konečně mi někdo dal povolení mu ublížit.Opět jsme stáli naproti sobě a Stephen po mně evidentně chtěl, abych zaútočila první.
Rozhodla jsem se použít ruce a každý pokus o úder jsem obracela proti němu.
Když jsem viděla že je konečně vyčerpaný opakovanými pokusy, udeřila jsem já. Silně, rychle a tvrdě.
Stačilo to co před tím.
Do žebra, kolena a na zem.Chvíli se tam tak válel jako stařík v tramvaji a nakonec se pomalu zvednul.
,, Omlouvám se jestli to bylo moc" řekla jsem s úšklebkem a nadzvedla obočí do lehce výsměšného výrazu.
,, Pořád lepší než ta studená sprcha" odpověděl a nakonec se lehce uklonil. To mi zlepšilo den, protože jsem to překonala a to jen díky jeho radě.
,, To bude pro dnešek stačit. Jdi si odpočinout, zítra se budeš znovu učit s magií" dodal následně a hodil po mně hadr.
,, Nejdřív to ale vytři" usmál se a hezky v klidu si odkráčel pryč.
Parchant.
............................................................................Noc byla docela těžká. Převalovala jsem se ze strany na stranu a nevěděla jak usnout. Cítila jsem snad každou modřinu a odřeninu na mém těle.
Postel možná vypadala pohodlně, ale nebyla to žádná sláva.
Když se mi navíc konečně povedlo usnout, na dveře mi klepal Wong.
Chtěl po mně, abych mu šla pomoct třídit knihy a uklidit v knihovně což bylo skvělé na "protažení".,, Už jsi se Strangem v pohodě?" Zeptal se když jsem v ruce držela tak deset knih o šesti seti stránkách a postupně mu je podávala.
,, Asi jo, nejspíš jsme oba pochopili jak spolupracovat"
,, Byl stejný jako ty. Paličatý a nevěřil tomu, dokud mu to nezachránilo život" ozval se Wong od horní police.
Tohle mě vážně překvapilo, myslela jsem že je Strange nějaká konzerva, co se řídí pravidly, ale ono ne.....Pokračování příště ✨ děkuju za přečtení
Hláška od godsliveonasgard 🤣 ty určitě víš co myslím ❤️🙏
ČTEŠ
Why Always Me
Fanfictionjmenuju se Kathrine Natasha Stark, ale nikdo neví že jsem Tonyho dcera, chodím na Midtown School of Science and Technology. A čirou náhodou nejsem jako normální dívky mého věku. 2.2 2022 1 🥇 #marvel 1 🥇 # scarlettwitch 26.1 2022 1 🥇 #avengers 1 �...