část 22

336 26 1
                                    

Peter je přesně typ člověka, který je tak zvaná žlutá barva.
Přijde ti do života a nějakým způsobem ho zlepší. Ukáže ti směr a je tvým sluncem. Něco, čemu věříš a co následuješ.
Nebýt Petera, udělala bych možná něco horšího. Mnohem horšího.

Díky souboji na letišti a času stráveném s Wandou umím ovládat své schopnosti. Nevylučuje to ale možnost, při které mě můj chaos spálí. Zničí mě zevnitř a nebude mi pomoci. Třeba jako dnes. Naštěstí to byl jenom přešlap z vyčerpání.
............................................................................

To malé roční dítě, které donesl Fury a bylo krví Starka nebylo tak roztomilé a nevinné.
Bylo to první dítě na kterém dělala H.Y.D.R.A pokusy a které zkoušeli použít jako zbraň.
Super vojáci už jim zjevně nestačili a tak museli najít něco originálního, ale zrůdného.
Jednou jsem se díky Nat dostala zpátky k Hydře. Chtěla jsem se pomstít. Pro normální, skoro dvanácti letou holku je to náročné. Pro mě ale ne.
Přes všechno odsuzování jsem tam šla a zabila celou jednotku a chtěla jsem víc. Clint mě ale zastavil. Po tom co trefili jeho místo mě se něco znovu seplo, pokračovala jsem a nebýt Thora, už by mě nikdy nikdo nezastavil. Dostal mě do bezvědomí. Díky mu za to.

To je to co Peter neví a nikdy se nedozví.

Peper a Tony se pustili do něčeho o čem nemohli vědět jak dopadne.
Každá špatná dětská emoce mohla způsobit smrt a nebo vážná zranění.
Asi v šesti letech jsem roztříštila domek pro panenky na malé třísky.
Schopnost manipulovat se živly jsem ale získala až ve čtrnácti.
Ovládají se ale lépe než telekineze a magie chaosu.

Táta se mě celý život snažil chránit. Snažil se mě naučit jak se vyznat v tom prohnilém světě a Peper mi vždy říkávala, ať si nenechám vymlouvat své názory, pokud je používám k dobru.
Kdyby věděla jak se její a tátův názor střetl v nesmysl.............

Pokračování příště ✨ děkuju za přečtení

Kratší, protože už je pro můj mozek pozdě a navíc jsem jenom chtěla připomenout co se stalo v dětství ✨

Why Always MeKde žijí příběhy. Začni objevovat