,, tak jo, co budeme dělat?" Vyskočil Peter na nohy a přecházel z místa na místo.
,, Ty rozhodně nic. Neví tvoji identitu a když se do toho někdo začne míchat, nedopadne to dobře" odpověděla jsem a otevřela notebook, abych našla nějaké video pro zjištění, co všechno je vidět.Nebylo tak těžké najít nějaký odkaz. Happy má pravdu, je toho plný internet a každé video ukazuje můj obličej z jiného úhlu.
Dokonce mi naskakovali fanpage s mým jménem. Nechci aby o mně věděl celý svět, když je taková situace.
Zahlédla jsem i článek a titulkem-Co když Avengers nekončí! Jeden z nich byl zachycen na kamerách-
Jsem snad nějaký duch!?
A pak mě to napadlo. Možná je to sebevražda, ale možná tím ochráním pověst Avengers a Petera jako Spidermana.
Celý zbytek času až do večeře jsem strávila obvoláváním a psaním plno lidem z televize, novin i internetu.
A věřím že tohle ještě nezažili
............................................................................Seděli jsme s May a Peterem u stolu v kuchyni a večeřeli nějaké vegetariánské jídlo.
,, May?" Zeptala jsem se a přidala si další porci. Ona zpozornila a pokračovala v kousání svého sousta.
,, Nemohla bych u tebe v práci udělat rozhovor s pár lidmi?" Dodala jsem a sledovala jak se její napjatý obličej uvolnil a ona se pousmála.
,, Myslíš ohledně dneška? Doufala jsem že navážeš na tohle téma" odfrkla a opřela se do židle.
Povídala jsem si s ní o tom asi tři čtvrtě hodiny.
Vše tak dlouho, protože jsme mluvili o věcech od začátku. Když u nich dočasně bydlím, měla by vědět koho hostí.Peter mezitím myl násobí po večeři a perfektně uklidil celou kuchyň. Samozřejmě mě i napjatě poslouchal, abych neprozradila nic o něm.
Nejsem ale zase tak pitomá.....
Pokračování příště ✨ děkuju za přečtení
ČTEŠ
Why Always Me
Fanfictionjmenuju se Kathrine Natasha Stark, ale nikdo neví že jsem Tonyho dcera, chodím na Midtown School of Science and Technology. A čirou náhodou nejsem jako normální dívky mého věku. 2.2 2022 1 🥇 #marvel 1 🥇 # scarlettwitch 26.1 2022 1 🥇 #avengers 1 �...