zločinec!?

710 46 2
                                    

Nasedla jsem dovnitř a snažila se co nejrychleji přijet do základny. Celou cestu jsem měla zapnuté rádio a docela si užívala tu projížďku. Ještě mě trochu bolelo to postřelené stehno od táty, ale nechtěla jsem skončit hůř než teď a tak jsem prostě jela.

Zaparkovala jsem před základnou a vyšla z auta. Měla jsem černé úplé džíny, tílko a koženou bundu. Moji výšku zvětšily černé boty na širokém podpatku. Mé vlasy byly natočené a rozpuštěné. Těšila jsem se, protože jsem věděla že je tam Peper, ale nechtěla jsem vědět kdo je ta osoba co se mnou chce mluvit.

Otevřela jsem dveře a šla do obývacího pokoje. Když jsem tam přišla, nikdo tam nebyl a já se rozhodla jít do zasedací místnosti. Jelikož byla prosklená, viděla jsem tam sedět tátu a zády ke mě nějakého chlapa v obleku.
,, Dobré odpoledne" pozdravila jsem v klidu a poznala kdo je ten muž v obleku.
Byl to Ross. Ten nejméně sympatický chlapík hned po otci.
,, Ross, jsem tu kvůli Avengers a Buckymu Barnesovi" řekl a podal mi ruku
,, Vím kdo jste. Už jsem slyšela dost" odpověděla jsemi zvedl

Za K. a ruku pustila
,, Kathrine!" Okřikl mě táta
,, Co kdyby ses radši posadila" dodal vztekle a já ho poslechla.

,, Nevidím důvod proč potřebujete mě. Sám jste řekl že tu jste kvůli Stevovi a Buckymu. No a ti tu nejsou" řekla jsem a opřela se do židle.
,, To sice ano, ale s vámi to souvisí z mnoha důvodu. Například že jste byla na straně kapitána" pobídl Ross
,, Podívejte. Byla jsem na straně, o které jsem věděla že má pravdu. Takže pokud budete poslouchat co říká tenhle sarkastický a egoistický stařík vedle mě, zemřete" odpověděla jsem drze a táta se na mě uraženě podíval
,, Stala jste se kvůli tomu zločincem" připomenul mi
,, Zločinci asi těžko pomůžou nevinnému před vězením a dalším mučením. Zločinec těžko zachrání svého soupeře a podrazí nohy svému hráči. Sice jsem pomohla Stevovi, ale tak stejně jsem pomohla otci a zachránila Rhodse! Takže. Jestli je to vše, támhle jsou dveře!" Když jsme tohle dořekla, cítila jsem jak mi žhnou oči....

Pokračování příště ✨ děkuju za přečtení

Why Always MeKde žijí příběhy. Začni objevovat