část 14

352 24 0
                                    

,, strašně se těším až odpoledne někoho chytím při činu"
Smál se Peter u oběda jako malé dítě s novou hračkou.
,, Ale no tak. Každý den v Queensu není jen o zločinech" odpověděl Ned a začali spolu vážně debatovat.
Já se do jejich konverzace moc nezapojovala a místo toho přemýšlela co si obleču na ples, který se koná už za týden.

Taky mi hlavou vrtalo proč mi ještě nevolal táta nebo Peper. Nemyslím si že by na mě jeden z nich zapomněl.
A když už tak rozhodně ne záměrně, protože se divím že mi táta před odjezdem nedal kamery do pokoje.

,, A co máš v plánu ty?" Zeptal se Ned když už snad dořešili téma zločin.
,, Nevím, možná půjdu na nákup, nebo budu doma" odpověděla jsem a při slově "doma" se Peter zašklebil
,, Tím myslím u Petera" dodala jsem a snědla sousto sendviče.
Nedovi to chvíli rotovalo hlavou a pak mu to konečně cvaklo.
,, Ty bydlíš u Petera?!" Vykřikl překvapeně
,, Dočasně"
,, A vy spolu?"
,, Dočasně" odpověděl Peter ,, teda! Ne, jasně že ne dočasně" opravil se bleskově rychle a měl jediné štěstí.

Ned začal okamžitě jásat. Nevěděla jsem jestli být ráda a nebo být otrávená.
Nakonec byly mé emoce spíše pozitivní než negativní.
............................................................................

Byli jsme na cestě domů. Opět jsem řídila já, protože Peter nemá řidičák. Na co ho vlastně potřebuje když má pavučiny. Na co ho vlastně potřebuju já když mám Happyho. Měla bych se radši vyhnout otázkám než se dostanu někam kam nechci.

,, Takže, já si vezmu oblek a vyrazím. Máš celý byt pro sebe'' řekl když jsme vyběhli nahoru a on zamířil rovnou do pokoje.
,, Dobře, ale slib mi že si dáš pozor co děláš" odpověděla jsem a pomalým krokem jsem se k němu přibližovala. Snažil se na sebe natáhnout oblek od táty a vůbec mu nevadilo že tam stojí jenom v trenkách.

Dala jsem mu poslední pusu před tím, než vylezl oknem a pomocí pavučin se dostal až na střechu.

Blázen.....

Pokračování příště ✨ děkuji za přečtení

Why Always MeKde žijí příběhy. Začni objevovat