Roudy ne!

865 38 0
                                    

Když odtamtud odskočil. Já si všimla táty na obloze, ale vypadalo to že je sním něco špatně. Oblek blikal a sotva se držel na zemi. Podívala jsem se před sebe a viděla Buckyho se Stevem.

,, Co je za plán?" Zeptala jsem se když jsem k nim doběhla
,, Musíme zmizet, ten chlap už ne jistě na Sibiři
,,Fajn, první bych se zbavila letců"
,, Tak jo, běžte do Getu, já si beru Visiona"
,, Ne Steve, běžte společně" ozval se na vysílačce Sam.
,, Tak jo, budu vás krýt" řekla jsem a na oba se podívala
,, Dobře. Same, jaký je plán?"
,, Potřebujeme diverzi, něco mega" odpověděl
,, Něco bych tu měl, ale moc dlouho to neudržím. Až vám dám signál, zdrhejte a když mě to roztrhá, nevracejte se" odpověděl Scott a my se na sebe nechápavě podívali.

Na Roudhym se pak zvětšil a chytil ho za nohu a nechtěl ho pustit.
,, Myslím že to je ten signál" řekla jsem a probíhala s nima k Getu.
Snažila jsem se zadržet Roudyho a později zachránit Clinta od T'challi.

A když jsem se otočila, Vision začal laserem ničit věž, aby Stevovi a Buckymu zablokoval cestu,, Wando!" Vykřikla jsem, aby mi pomohla ji chytit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


A když jsem se otočila, Vision začal laserem ničit věž, aby Stevovi a Buckymu zablokoval cestu
,, Wando!" Vykřikla jsem, aby mi pomohla ji chytit. Drželi jsme ji ve vzduchu aby mohli proběhnout.
Roudy ale zapnul nějakou sirénu a Wanda ji pustila. Já ale držela, jelikož mi ten zvuk z neznámého důvodu nevadil.
Roudy po mě vystřelil světlici, nevadilo mi to. Táta mi pak ale do nohy střelil nějakou věc. Jelikož už byli za tím a za nimi běžel T'challa, pustila jsem to na něj a spadla k zemi. Viděla jsem jak se Hopsal pere se Scottem a tam jsem mu pomohla a Scottovi díky emocím podkopala zemi, na které stál. On spadl k zemi , ale jeho ruka odmrštila Petera. Já se začala pomalu zvedat a z nohy mi tekla krev. Slyšela jsem jak se Wanda s Visionem usmiřují a taky jak odlétají v Getu. Mířil za nimi Roudy, ale Vision ho omylem trefil a on letěl k zemi.

,, Bože můj!" Vykřikla jsem a přes bolest v noze jsem doletěla nejblíž k němu a snažila se zpomalit jeho pád. Podařilo se mi to, ale i tak to nebylo dostatečně. Já, táta i Sam jsme k němu doletěli na zem.
,, Já necht..." Plánoval se omluvitelné Sam, ale já jo odpálila pryč.
Brečela jsem, nechtěla jsem k něj přijít. Doletěl tam i Vision a já na něj začala křičet. Táta se mě snažil držet stranou, ale já jsem naštvaně odletěla pryč. Doletěla jsem ke Clintovi
,, Ježiši Kat!" Vykřikl když viděl mojí zakrvácenou nohu.
,, To nic není" odpověděla jsem ubrečeným hlasem a objala ho.....

Pokračování příště ✨ děkuju za přečtení

Why Always MeKde žijí příběhy. Začni objevovat