část 4

472 30 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila a rozhodla se, že ať si táta říká co chce, rozhodně nejdu do školy.
Po včerejším trapasu bych se ani nebyla schopna na Petera podívat.

Ležela jsem v posteli, na sobě měla pyžamo a na klíně položený laptop.

,, Slečno Stárková, váš otec vám vzkazuje ať se zvednete a jdete dolů. Chce si s vámi promluvit"
Ozvalo se ze systému.
,, Díky Friday, vyřiď mu že je mi zle a nikam nejdu" odpověděla jsem a Jarvise ztišila.
Laptop jsem položila stranou a zachumlala se do deky.
Jak jsem ale čekala, do minuty byly slyšet kroky do schodů.
,, Katherine Natasho Stárková! Okamžitě vylez!" Začal křičet už ode dveří.

Neposlouchala jsem ho a vím jistě že to nebyl dobrý nápad.
Vtrhl do dveří a upřeně se na mě díval.
,, Chtěl jsem ti říct, že odjíždíme pryč. Taky jsme tě chtěl poprosit, abys dohlídla na to, že Parker neudělá pitomost. To jsem ale po včerejšku přehodnotil. Budeš tady s Happym. K Parkerovi se nepřiblížíš na metr a Friday mě informuje o všem, co se dělo!" Začal cholericky křičet. Tohle mi ještě nikdy neudělal a já zpanikařila.
Cítila jsem brnění v prstech. Tváře mi žhnuly a nechci se ptát na oči.
,, Takže se teď zvedni, obleč a jdi se rozloučit s Peper. Protože jestli se vrátím a bude něco v nepořádku, tak se nedožiješ ani Vánoc!" Pokračoval.

Připadala jsem si jako pes co něco roztrhal. Když konečně odešel, odhodila jsem deku a šla směrem do koupelny.
Koukala jsem na sebe v zrcadle. Rozcuchaná, rozmazaná řasenka a červeně zapálené oči. Paráda.
Neudržela jsme vztek a dala jsem pěstí do zrcadla.
Nejdříve přišla úleva, ale následně bolest. Pořezala jsem si ruku a ani nechci popisovat to množství krve kolem.

Udělala jsem nerozvážné rozhodnutí a táta to nesměl zjistit.
Zadívala jsem se na několik velkých i malých střepů.
Na chvíli jsem zavřela oči a přebrala si v hlavě co chci. Když jsem oči otevřela, pomocí magie jsem vrátila zrcadlo do původního stavu.
V šuplíku jsem našla nějaký obvaz a klouby si ošetřila....

Pokračování příště ✨ děkuju za přečtení

Jakoby ty části trochu odbívám😅 ale ono se to zlepší slibuju✋✋

Why Always MeKde žijí příběhy. Začni objevovat