jedu s tebou

624 34 1
                                    

Jen mi hlavou proběhly tyto myšlenky a přede mnou se objevil otec
,, Pojď se mnou" řekl a popadl mě za ruku. Bylo mu úplně jedno co se děje s Rhodsem, nebo jestli mě bolí jak pevně drží moji ruku.

,, Co všechno ti Steve řekl?" Zeptal se dost naléhavě když mě vytáhl na chodbu.
,, Záleží na tom, proč se ptáš"
,, Sakra Kathrine! Záleží tu na životech" vykřikl a chytil mě za obr ramena
,, Takže prosím tě mluv" dodal a podíval se mi do očí.

,, Neřekli nic co bys nevěděl. Že HYDRA vytvořila odolnější vojáky než je Bucky. Taky to že je on sám nevinný a už není pod kontrolou. Teď se nejspíš snaží zničit ty nezdařilé pokusy HYDRY aby nám zachránili zadek" vychrlila jsem na něj a oči mi vzplanuly ohněm.
,, Jak to myslíš silnější?" Udivil se
,, Větší síla, rychlost a vytrvalost. Jsou skoro nezničitelní a stačí jen aby je pustili"

Když jsem to dořekla hned mě nechal a pořádně se zamyslel.
* Co když měl Steve pravdu? Co když vážně dělal správnou věc? Musím ho najít"
Běhali mu hlavou myšlenky, které byli pravdivé.
,, Vem si kvinget a já s tebou poletím" řekla jsem
,, Ani náhodou. Je to nebezpečné"
,, Ne pro mě. Mám schopnosti pamatuješ? Navíc jako jediná vím kde jsou a věř mi že i kdyby jsi žadonil u Sama, neřekl by ti to" dodala jsem a on vydechl.

,, Fajn, ale vem si oblek. Kdyby náhodou" prohlásil a rychle odešel.
Já vběhla k sobě do pokoje a připravila se.....

Pokračování příště ✨ děkuju za přečtení

Why Always MeKde žijí příběhy. Začni objevovat