Vyšla jsem ven. Steve už na mě čekal u auta. Měl černý oblek, bílou košili a černou kravatu. Vypadal dost dobře.
,, teda kapitáne, na svůj věk vypadáte neodolatelně " zažertovala jsem a nechala si otevřít dveře od auta.
,, vypadáš nádherně Kathrine" řekl vážně, když se posadil na místo řidiče a podíval se mi do očí. Musela jsem se červenat.
,, Kam máme namířeno?" Zeptala jsem se s úsměvem. Takovým, kterým už jsem se dlouho nezasmála.
,, Do Brooklynu, je tam krásná restaurace" odpověděl, ale očí držel na silnici. Ještě taky aby ne. Veze přeci poklad.
__________________________,, Mám rezervaci na jméno Rogers. Pro dva lidi" Steve nám začal vyřizovat místa. Já jsem stála okouzlená a skoro bez dechu. Restaurace byla vážně překrásná. Všude na stropě byla malá světélka a na každém stole byla nádherná kytice plná růží, bílých kvítků a malých lístků.
Steve se vážně překonal, ani nevím, čím jsem se o tohle zasloužila.
,, tudy prosím" usmál se číšník a vedl nás ke stolu.
Steve mě lehce chytil za ruku a táhl mě za sebou.
Dokonce mi i odsunul židli, abych se mohla posadit.
V takhle nóbl restauraci jsem nebyla hodně dlouho. Upřímně jsem vždycky byla spíše Fast food girl.,, Budete mě dlouho napínat, Kapitáne?" Podívala jsem se na něj se zvednutým obočím.
,, to záleží jak se budete chovat slečno Starková" odpověděl. Líbilo se mi, kam tohle zachází.
Jediné co jsem nevěděla je, jestli je tohle obyčejná schůzka, nebo rande. Ještě nikdy jsem takhle Steva totiž neviděla. Upravený, navoněný a vtipný. Tenhle Steve je asi můj oblíbený.
,, Víš Kat, za ty skoro tři roky co tě znám, jsi mi dost přirostla k srdci. Hodně si vážím tvojí pomocí s Buckym. Málo kdo by se postavil proti svému otci" začal s celkem vážným tématem.
,, je vidět, že jsi neznal Starkovi dostatečně osobně " pousmála jsem se.
,, když jsem tě viděl přijít o skoro všechny tvé blízké, myslel jsem, že mi to srdce pukne zlostí. Byl jsem naštvaný sám na sebe, za to, že jsem tě před tím neochránil"
,, Steve za to ty nemůžeš. Hlavně si tím nekaž večer. Tohle všechno jsi přece nenaplánoval jen proto, abys mi tvrdil, že je to tvoje chyba"
,, to máš pravdu" Pousmál se a chytil mě na stole za ruku
,, naplánoval jsem to, protože si to zasloužíš. Protože jsem tě chtěl vzít na pořádné rande"
,, Rande? " Zeptala jsem se trochu překvapeně. Ani nevím proč, vlastně jsem to tušila a malinko v to i doufala.
Původně Steve nebyl můj typ. Možná to bylo tím, že jsem byla tvrdohlavá puberťačka. Přece jenom, člověk se ve svých dvaceti letech dost změní. No a já jsem asi ten případ.
Nejdřív Peter. Pak Bucky a teď Steve. Trochu se mi nelíbí, že s každým nápadníkem přibývá i věk, který mu je.
,, Ano. Teda jenom pokud budeš souhlasit" odpověděl a pohladil mě po ruce. Chvíli jsem se rozmýšlela.
,, Vím, že je toho asi trochu moc. Bucky byl můj nejlepší kamarád a já vaší lásku plně respektuji. I když byla dost rychlá a taky dost chaotická..." znervozněl
,, Steve, chci aby tohle bylo naše první rande" odpověděla jsem mu a sledovala, jak se uvolnil.
,, to ale neznamená, že zapomenu na Buckyho anebo hopsala" ujasnila jsem mu s mírným úsměvem
,, to určitě ne" odpověděl okamžitě
,, připrav se na to, že si tě ale mamka podá až to zjistí "
,, na to jsem se připravoval celý rok" usmál se a opřel se víc do židle.
__________________________________Když jsme přijeli zpátky, bylo asi jedenáct večer. Musím přiznat, že už jsem v sobě pár skleniček vína měla, takže ať jsem se snažila být sebe více potichu, vůbec mi to nešlo.
Došlo to tak daleko, že mě Steve zvedl do náručí a do mého pokoje mě odnesl.
,, to nebylo potřeba, tak opilá nejsem" pousmála jsem se, když mě položil na zem.
,, to možná ne, ale hlasitá si byla dost" zasmál se potichu a vzal za kliku od dveří
,, Steve" vyhrkla jsem maličko. Když se na mě otočil, chytila jsem ho a dala mu skromnou pusu na tvář. I po těch letech je trochu staromódní.
,, Dobrou noc" usmála jsem se a vrátila se zpátky na celé nohy. Steve je totiž o dobrých dvacet centimetrů vyšší než já.
,, Dobrou noc maličká " odpověděl s úsměvem od ucha k uchu a vyrazil k sobě do pokoje.I když jsem si to dneska strašně moc užila, přemýšlela jsem nad tím, jestli by se stalo to samé, ale s Buckym po mém boku. Silně o tom ale pohybuji. Já bych totiž byla tady a Bucky ve Wakandě. Nejsem si totiž jistá, jestli by se na něj táta mohl dívat. Taky si nejsem jistá, jestli to se Stevem bude o něco lepší.
Pokračování příště ✨️✨️✨️
Dobře, trochu tady vařím z vody, ale věřte procesu. Bude to stát za to. Jinak mi můžete dát nějaké vaše nápady pokud budete chtít <3
ČTEŠ
Why Always Me
Fanficjmenuju se Kathrine Natasha Stark, ale nikdo neví že jsem Tonyho dcera, chodím na Midtown School of Science and Technology. A čirou náhodou nejsem jako normální dívky mého věku. 2.2 2022 1 🥇 #marvel 1 🥇 # scarlettwitch 26.1 2022 1 🥇 #avengers 1 �...