část 8

420 31 1
                                    

V ruce držel tak sto papíru a už začínal dirigovat. Nevím ale koho protože za ním nikdo nestál.

,, Řekl jsem ti ať voláš jenom ve vážných situacích a ne když se nudíš!" Křičel do mobilu a následně ho típl.
Divím se proč s ním rovnou nehodil o zem, protože se mu evidentně opravdu zvedl tlak.

,, To byl Peter?" Zeptala jsem se a opřela se o futra.
,, Ty ani nezačínej!" Vyjekl i na mě
,, Máš tady pomáhat, takže doufám že nebudeš zbytečná" odpověděl podrážděně.
Opravdu mě překvapilo jak rychle změnil povahu.

V tu chvíli mě to drklo a geniální plán se začal tvořit.
,, Neboj, dostala jsem pokyny od táty. Nehledě na to že když nebudu poslouchat půjdu do školy a tam se mi rozhodně nechce" zabručela jsem a otočila se na patě.
,, Do školy říkáš?" Podivil se Happy, ale se záludným ušklibkem.

Přešla jsem do místnosti plné starých starých artefaktů a všelijakých památek.
Nejdřív jsem mezi nimi procházela a prohlížela si je.
Omylem jsem ale strčila do jedné vázy a to zhodila další tři. Udělalo to nehorázný rámus.

Okamžitě se tam objevil Happy s pusou do kořán. Nevině jsem se pousmála a zamávala mu.
,, Co tady děláš?" Vydechl naštvaně
,, Chtěla jsem začít se stěhováním" odpověděla jsem a posbírala střepy.
,, A to jsi jako Čáryfuk nemohla zabránit té katastrofě?!" Vyjekl vyrovnaně.
,, Myslíš takhle?" Otočila jsem se a poslala magii směrem k další cennosti
,, Ne!" Vykřikl a otevřel dveře s výrazem ZMIZ.
Můj plán evidentně funguje.

Když už sem konečně dorazili na stěhování tak jsem se celou dobu motala všude kde to šlo. Celé odpoledne jsem chodila z rohu do rohu a byla jsem jenom na obtíž. Nehledě k tomu že mi opět spadlo tak pět krabic.

,, Kathrine!" Vykřikl Happy a za předloktí mě odtáhl stranou.
,, Jsi tu už tři hodiny jako bagr v koupelně, motáš se tu a já už tě mám dost. Prostě půjdeš na dobu stěhování jinam a tím místem je škola. Je mi jedno jak a kam ale ať je to co nejdříve, takže zítra" vydechl vyčerpaně a naštvaně zároveň.

BINGO!
,, Povedlo se mi to a konečně se dostanu ven......

Pokračování příště ✨ děkuju za přečtení

Why Always MeKde žijí příběhy. Začni objevovat