,, Kat" chytil mě Steve než jsme nastoupili do lodi.
,, Slib mi, že budeš opatrná. Nevíme jak je Thanos silný "
,, Umím se o sebe postarat. Už jsem ho jednou málem měla " odpověděla hsne a chtěla nastoupit, ale on mě chytil a přitáhl k sobě
,, Kathrine já jsem tam byl. Tvoje moc ještě není pod kontrolou tak moc, jak si myslíš. Jestli se ti něco stane, Tony mě zabije. A Buck taky, až ho dostaneme zpátky " Podíval se mi do očí. Měl strach. Nemusela jsem ani použít magii, abych to poznala.
,, Fajn, budu opatrná " vydechla jsem a trhla sebou aby mě pustil.
,, Víš že tě mám rád!" Zakřičel za mnou a začal se smát
,, jojo staříku, já tebe taky!"
________________,,Kdo ještě nikdy nebyl ve vesmíru?" Zeotal se Rocket a začal startovat motory. Ruku zvedlo pět lidí včetně mě. Thora to docela pobavilo, protože jsme byli silná většina
,, nerad bych tu měl nablito " dodal mýval a opřel se do toho. Cesta byla celkem rychlá. Planeta, nebo spíš Zahrada, před námi byla asi za 5 minut.
Carol se vydala na průzkum. Pořád věřila, že je něco víc než my, ale už jsme ji to nerozmlouvali.
Všichni jsme dobře věděli, že tohle musí vyjít, protože jestli ne, Svět už nikdy nebude jako před tím.
,, Nikdo tam není " řekla jsem do ticha na lodi
,, Žádná armáda, žádné lodě ani satelity. Jenom Thanos" dodala jsem. Mohli jsme vyrazit, mohli jsme ho konečně zabít a vrátit tak svět do pořádku. Nebo alespoň do původního stavu.
,, To úplně stačí " odpověděla mi Nebula.Když jsme přišli na Zahradu, trochu nám připomínala Zem. Okolo byly stromy, plody i voda. Nikde ale nebyl žádný život.
Vtrhli jsme do Thanosovi skromné chatky. Carol jako první, hned za ní Rhodes a po něm Bruce v tátově hodně vylepšeném obleku. Celé přepadení ukončil Thor, který svou sekerou usekl rukavici na Thanosově ruce. Ruku bohužel pro nás usekl s ní.
Já, Nat a Steve jsme si jenom v klidu nakráčeli dovnitř.
,, Ale ne" vydechl Rocket když onu rukavici vzal, ale nenašel žádný kámen nekonečna. Něco bylo hodně špatně.
,, vesmír vyžadoval korekci. Kameny tak byly využity ke svému účelu. Ztratily moc a zbyly jenom k pokušení " řekl, jakoby byl na pokraji smrti
,, kde jsou ty kameny?!" Zeptala se Nat. Měla slzy v očích a bylo vidět, že z ní pomalu utíká veškerá naděje, kterou jsme měli.
,, Pryč. Rozbité na atomy"
,, použil si je před dvěma dny!"
,, abych je zničil " vydechl
,, je nevyhnutelný " zamumlala jsem a upoutala na sebe pozornost.
,, Jsi odvážná že jsi sem přišla " Podíval se na mě Thanos
,, upřímně jsem doufal, že nevyhladím i tebe. To by byla
škoda " pokračoval
,, co ode mě chceš " Zeptala jsem se a šla k němu blíž
,, Chci mít na své straně někoho mocného jako ty. Chci někoho, kdo mi nahradí sílu kamenů nekonečna "
,, co tím myslíš?"
,, Dítě víš ty vůbec, co jsi zač "
,, jsem dcera Tonyho Starka a..."
,, to jsou pouhé lži! Tělem možná člověk jsi, ale duší jsi něco mnohem víc. Jsi titán, jsi bůh a hlavně jsi čarodějnice. Cítím z tebe sílu. Cítím, jak ti proudí v žilách a taky cítím, že si ji pořád neobjevila všechnu " pokračoval a já měla pocit, jakobychom v místnosti byli jen my dva.
,, Dovedeš vyvinout moc trojnásobně rovnou kamenům nekonečna. Dovedeš zničit celý vesmír" začal se smát
,, takže ho dokážu i zachránit? Dokážu ty lidi vrátit?"
,, to nedokáže nikdo" odpověděl a rozhlédl se po místnosti
,, Možná ti ale křivdím" řekl svá poslední slova, než ho Thor z ničeho nic popravil.
Zkazil mi šanci poznat, kdo teda sakra jsem.
_______________________1 rok později
Pochopili jsme, že bez kamenů jsme bezradní. Poznali jsme, že musíme jít dál.
Táta se s Pepper odstěhoval do domu u jezera v klidné části Kalifornie. Taky se jim narodila malá Morgan. Takže mám teď sestřičku. Moc se ale nevídáme, protože jsem zůstala s Nat a Stevem v Avengers sídle. Přežívali jsme tam tak nějak spokojení.
Celý rok jsme byli ve spojení s Wakandou, vesmírem i americkou vládou. Když jsme nemohli nic dělat s Thanosem, mohli jsme alespoň pořád hlídat Zem i vesmír.,, Kat" zaklepal mi Steve na dveře a vešel dovnitř.
Bylo asi pět odpoledne a já si zrovna četla knihu od Thora. Myslela jsem, že mi pomůže objasnit záhadu mého původu
,, Chci ti udělat radost. Slušně se oblékni " řekl a sednul si ke mně na postel.
,, jakou radost? A jak se mám slušně obléknout?"
,, řekněme tomu, že by sis mohla vzít šaty " pokračoval s úsměvem.
Musím říct, že Steva s vousi jsem nemohla odmítnout. Už od návratu táty jsem ho přesvědčovala, aby se neholil a on mě konečně poslech.
,, vezmu tě na večeři " překvapil mě. Poslední dobou dělá všechno proto, aby mě nějak odreagoval.
,, Steve, proč bys.."
,, nic neříkej, chci s tebou něco probrat" přerušil mě a bez dalšího slova odešel pryč.
Zajímalo by mě, co chce probrat. Trávíme spolu prakticky celý rok v kuse. Měli jsme spolu milion tréninků, meetingů a večeří tady doma. Tipuju, že to bude něco hodně důležitého.Pokračování příště ✨️
Takže, rozhodla jsem se, že nebudu přeskakovat z filmu na film, protože pět let je v tomhle případě vážně hodně. Budu věnovat pár částí osobnímu životu postav. Steve, Kathrine a Tony.
Doufám že mě nebudete hateovat za můj plan✋️😭
ČTEŠ
Why Always Me
Fanfictionjmenuju se Kathrine Natasha Stark, ale nikdo neví že jsem Tonyho dcera, chodím na Midtown School of Science and Technology. A čirou náhodou nejsem jako normální dívky mého věku. 2.2 2022 1 🥇 #marvel 1 🥇 # scarlettwitch 26.1 2022 1 🥇 #avengers 1 �...