Peter si tiše vlezl za mnou a následně zády ke mně usnul.
Vzbudila jsem se někde ve tmě. Nevěděla jsem kde ani proč. Jediné co bylo jasné je, že to nebyla realita. Pod nohama jsem nic neměla a ať jsem se snažila udělat cokoliv, všude byla tma.
,, Měla bys manžela a syna" ozvalo se u dálky. Pak jsem uviděla světlo a běžela za ním.
Kolem mě už nebyla tma, ale ulice a stoly u kterých seděli lidé. Když jsem přimouřila oči více se podívala, konečně jsem to poznala.
Byla to Natasha. Vypadala ale jinak. Vlasy měla delší a sčesané do copu. Měla koženou bundu a v ruce lahev piva. Vypadala docela domláceně.
Naproti ní byl ale někdo cizí.
Také žena, ale o trochu mladší. Měla světlé vlasy v culíku a ruku obvazanou nahoře nad paží.
Vypadalo to že se baví, protože tu větu, která mě sem přivedla řekla právě ta žena na kterou se dívám.
,, Já mám jenom psa" dodala a usmála se.
Ještě nikdy jsem neviděla aby se máma s někým takhle bavila. A už vůbec ne o budoucnosti.Najednou jsem prutce zalapala po dechu. Pálilo mě hrdlo a nemohla jsem křičet.
Bylo to jako se topit ale ohněm.,, Kathrine!" Vykřikl Peter a já se vzbudila. Byla jsem zase v pokoji a konečně se zhluboka nadechla.
,, Co se ti stalo?" Zeptal se zděšeně a koukal najedno jediné místo. Můj krk.
Vyskočila jsem z postele a běžela do koupelny. Spěchala jsme tak moc že jsem málem srazila May.Můj krk byl rudý. Tak jako když se člověk spálí od slunce, ale mnohem hůř. Vypadala jsem jakoby mě někdo škrtil celou noc.
Nemohla jsem takhle nikam jít.
Nejhorší bylo že jsem nevěděla co to je.
Peter už stál za mnou a stále na mě zděšeně koukal.
Přilétla za námi dokonce i May a vyjekla překvapením.
,, Zlatíčko co se ti stalo?" Zeptala se a pohotově vzala ručník který hned namočila.
,, Petere ty běž do školy. Katie zůstane doma a já se o ní postarám" rozkázala a ukázala ven.Do té doby jsem neřekla ani slovo. Nešlo to ať jsem se snažila jakkoliv.
May mi pomohla do sprchy a pustila na mě studenou vodu. Opatrně na mě vodu pouštěla a následně mě odvedla do pokoje.,, Nikdy by mě nenapadlo že se zapletu do takových věcí" řekla když si všimla že mám na rukách velmi podobné rudé fleky.
Magie chaosu se ozvala ......
Pokračování příště ✨✨ děkuju za přečtení
ČTEŠ
Why Always Me
Fanfikcejmenuju se Kathrine Natasha Stark, ale nikdo neví že jsem Tonyho dcera, chodím na Midtown School of Science and Technology. A čirou náhodou nejsem jako normální dívky mého věku. 2.2 2022 1 🥇 #marvel 1 🥇 # scarlettwitch 26.1 2022 1 🥇 #avengers 1 �...