část 38

192 18 9
                                    

Byla jsem strašně zmatená. Tedy spíše vyděšená ze sebe samé. Můj pokoj byl celý rozházený a chaotický.
Moje nově ovládnuté svědomí mi říká, že mám běžet za Stephenem, ale já sama sobě říkám že se to nesmí dozvědět.

Začala jsem rychle uklízet pokoj. Nepotřebuju pokoušet svoje štěstí a čekat do doby než jsem někdo vtrhne. Alespoň jsem měla dost času na rozmýšlení jak mu to vysvětlím aby mě nezabil jako mouchu.
Díky své vládě nad magií jsem si s ní dost pomohla a proces úklidu tak urychlila na pět minut.
............................................................................

Vyběhla jsem z pokoje ve snaze najít Strange.
To že jsem zničila realitu mu říct můžu, to že mám svoji magii zpět taky, ale o Scarlett Witch se nesmí dozvědět.
Bez varování nebo klepání jsem vtrhla do knihovny a našla jsem ho u stolu s kopou knih.
,, Katherine!" Vykřikl s lehkým úsměvem
,, Našel jsem způsob jak ti vrátit moc. Podívej" dodal a začal mi ukazovat jednotlivé strany.
V tu chvíli jsem znervózněla. Byl ale tak zabraný do hledání že si mě moc nevšímal.
,, Stephene moc si vážím tvojí snahy, jak dlouho si to hledal?"
,, Asi osm hodin ale to nevadí, hlavně že jsem něco našel" odpověděl s úsměvem.
Sakra to jsem byla mimo tak dlouho a nikdo se po mně nescháněl?!

,, Ale už to nebude třeba" vykoktala jsem a sledovala, jak zabouchl tu obří bichli.
,, Katherine," nadechl se a stoupl si. Bylo to pro mě trochu ponižující protože je o dost vyšší než já a tak jsem se musela dívat nahoru.
,, pokud se mi snažíš naznačit že se radši necháš sežehnout chaosem než zničit tvojí realitu tak ti tady jak teď na místě stojíme jednu natáhnu" dodal a na čele mu vyskočila žíla. Úplně stejná jako když je naštvaný táta.
,, To taky nebude třeba, protože jsem se o to už postarala"
,, Jak to myslíš?" Zarazil se a dal ruce v bok. Teď pro změnu vypadal jako Pepper.
,, No těch osm hodin jsem se prala s mojí zlou kopií a nakonec ji nakopala prdel. Takže realita není" řekla jsem jakoby nic a pousmála se.....

Pokračování příště ✨ děkuju za přečtení

Ahoj! Jestli chcete můžete se podívat na můj Harry Potter příběh. Má zatím dvě části, ale myslím že má originální nápad 😆

Why Always MeKde žijí příběhy. Začni objevovat