6.Bölüm💫

40.8K 2.8K 787
                                    

İyi okumalar 💙

💫

"Mahur asker ve gizli görevdeyiz."

Gözümü kırpmadan Efdal'in tepkisini izlerken bir anda kahkaha atmaya başladı.

Çok kalabalık olmayan kafede deli gibi gülerken tedirgince Beha'ya yaklaştım.

"Normal olmadığını biliyordum."

Gülüp masanın altından Efdal'in ayağına vurdu. Gülmesi yavaş yavaş azalıp en son biterken gözünden akan yaşları sildi.

"Yani neden olduğunu anlamasam da Mahur'u koruyorsun ama biraz daha mantıklı bir yalan mı bulsan?"

Gözlerimi devirip çantamı açtım. Cüzdanımdan askeri kimliğimi çıkarıp masaya koydum.

İşaret ve orta parmağımla kimliğimi masada önüne iterken gözlerimi gözlerinden ayırmadım.

Afallayan bakışlarını benden çekip kimliğime yöneltti. Yavaşça eline alıp incelerken "Hassiktir" diye mırıldandı.

"Sen gerçekten askersin"

Ne sandın gerizekalı.

Gözlerimi devirip elinden kimliğimi aldım. Cüzdanıma koyarken ışığı yanıp sönen telefonum çarptı gözüme.

Sessizde kalmış.

Serkan ve abim aramış defalarca. Off..

Sesini açıp masaya koydum. Efdal gözlerinde farklı parıltılarla bana bakarken "Çek gözlerini üzerimden" dedim.

"Ben şaşırdım ve..."

Gerçekten şaşkın çıkan sesiyle devam edemezken "Neyse ne.." diye sözünü kestim.

"Emniyette hain olduğunu biliyor muydun?"

Yüzü ciddi bir ifadeye bürünürken başını salladı.

"Emin değiliz ama tahmin ediyorduk. Siz nerden anladınız?"

Beha masada öne doğru eğildi. "Çünkü örgütten olanların hepsi bizden önce çıktı."

Efdal düşünceli bir ifadeyle masaya dikti gözlerini. Kısa bir sessizlikten sonra kafasını kaldırıp konuştu.

"Düşündüğümüzden daha ciddi yani olay. Biz normal bir polis memuru diye tahmin ediyorduk. Demekki daha yetkili birinden dönüyor olay."

Omuz silkip "olabilir" dedim.

Telefonum çalarken Beha ve Efdal'in bakışları da oraya kaydı.

Doktor Civanım arıyor...

Tedirginlikle telefonu açtım. "Efendim."

"Efendiler kovalasın seni. Nerdesin kızım sen kaç saattir. Niye gelmedin hâlâ? Bu saatte hâlâ onlarla oturup konuşuyor olamazsınız? Hayır telefonları açmıyorsun bari bir iyiyim diye mesaj at. Doğan abi kaç saattir beynimi sikti nerde benim kardeşim diye."

Nihayet sustuğunda "Yarabbi Şükür" dedim. Dediğimi takmadı. "Nerdeysen hemen eve geliyorsun Mahur"

"Sen hâlâ bende misin?"

Beha'nın bakışları bana dönerken Efdal etrafı izliyordu.

"Evet. Nerdesin?"

"Geliyorum birazdan."

"Konum at gelip alırım ben. Saat gecenin biri nereye geliyorsun"

"Gerek yo-"

Yüzüme kapanan telefonla dişlerimi sıkıp Serkan'a konum attım.

MAHUR-EHVENİŞERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin