Zaman atlaması olduğu için bölüm içinde konusu geçen olaylar ilerleyen bölümlerde detaylı olarak geçecek. Umarım burayı okuyorsunuzdur. Bölüm arasında duyuru hoş olmuyor diyenler olmuştu. İnşallah bölüm içinde 'biz niye okumadık burayı' ya da 'keske detaylı açıklasaydın' gibi şeyler görmem😘💙
İyi okumalar 💙
💫
El frenini çekip kemerimi çıkarırken eve kısa bir bakış attım. Beha önce beni kendi evime bırakmış ardından eve gitmişti.
Bende evi havalandırıp abimin arabasını aldıktan sonra gelmiştim.
Yan koltuktaki çantamı ve kargo paketini aldım. Kapıyı açıp indim. Evin kapısına doğru ilerlerken çalan telefonumla durdum.
Çocukluğum arıyor..
Yerimde dururken hızla açtım. "Efendim Asrın?"
"Mahur benim Berçem. Nasılsın?"
Tebessüm ettim. Bu süre içinde pek onunla konuşmamış olsak da iyi kızdı. Seviyordum. Asrın'la aramızın düzelmesi için bizden daha çok uğraşıyordu.
"İyiyim canım sen nasılsın?"
"Bende iyiyim. Şarjım bitti de. Hafta sonu müsaitsen bir şeyler yapalım mı? Sizinkiler falan? Hem Beha da dönmüş?"
Kaşlarım çatıldı. "Olur da.. Beha'yı nerden biliyorsun sen?"
Kısa bir sessizlik oldu. "Ben.. şey.." derken başımı salladım.
"Sen versene bir o nişanlına"
Telefon el değiştirirken dudağımı ısırarak bekledim. Bakışlarım kısa bir an eve kaydı. Camdan bakan babamla yerimde dikleşirken başıyla kapıyı işaret etmesiyle başımı salladım.
"Efendim kardeşim?"
Gözlerimi devirdim. "Tatlı tatlı konuşma benimle. Beha'nın döndüğünü nerden biliyorsun sen? Hani sizle alakalı bir durum yoktu?"
Uzun bir oflama sesi gelirken "Kızım beni bi sal ya" demesiyle ben ofladım.
"Asrın!"
"Ne Asrın ya. Ben sana soruyorum muyum operasyonlarda naptınız diye?"
Haklı oluşu sinirlerimi bozarken "İyi kapat çok konuşma" diye mırıldandım. Güldü.
"İyi mi Beha?"
"Hıhı"
Geçiştirircesine mırıldanıp "Görüşürüz." Dedim. "Kapatıyorum."
"Tamam konuşuruz sonra."
Telefonu kapatıp ceketimin cebine attım. Söylene söylene kapıya vardığımda zili çalmadan açıldı.
Cihangir umutla bana baktı. "Şaka yapıyorsunuz dimi yenge ayrılmadınız?"
Kaşlarımı çatıp omzuna çarparak içeriye girdim. "Ayrıldık. Yenge deme bana."
Cihangir işaret parmağını dudaklarına bastırdı. "Sus. Allah aşkına Serdar burda. Onun yanında demeyin bari sevindirmeyin şunu."
Ayakkabılarımı çıkarıp elimdekileri vestiyere bıraktım. Asıl onun yanında dememiz gerekiyor.
"Yemişim ayrılığınızı ya. Geç seni bekliyor dev komisyon."
Dudaklarımı ıslatıp derin bir nefes alarak salona girdim. Beha,yengemin yanında ikili koltukta otururken herkes burdaydı.
Gözlerim Serdar'a çarptı. Niye şaşırmadım acaba? İyice mesken tutmuştu burayı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHUR-EHVENİŞER
Humor"Bir kalbe iki aşk da sığıyormuş sevgilim; bir vatan bir sen..." Küçüklüğümden beri bir kalbe iki sevginin sığacağına hiç inanmazdım. Bir sevgi varsa bununla yetinmeliydik. Biri varsa diğeri eksik olmalıydı. Annem varsa babam,babam varsa annem olmay...