52.Bölüm💫

49K 2.1K 1.4K
                                    

Sınır 980 oy 800 yorum.

Bölüm içinde geçen bazı halay müzikleri var. Hepsini toplu bir şekilde medyadaki videoda buldum. Uzun bir video. Geçen şarkıların dakikalarını yazdım aşağıya. Sadece o kısımları açıp dinlerseniz çok mutlu olurum. Ben yazdım ama o ritmi ve halay şeklini görürseniz zihninizde daha güzel canlanır.

Arguvanlım: 5.37
Diyarbakır bu mudur: 8.57
Toycular: 11.58

Bu arada Latif Doğan'a bayılıyorum. Halay işinden anlıyor adam 😅

Yirmi üç bin kelime...

İyi okumalar 💙

💫

"CANER!"

Babam tedirgince kapıya dönerken yerimde dikleştim. Başımı yana eğip gözlerimi kıstım.

"Ben sana bu iş iyi yere gitmiyor demiştim. Naptın yine baba?"

Beha hâlâ ayakta dururken amcam güldü. "Oh olsun. Tut biraz boğazını dedim ben sana."

Anlamazca babama bakarken babam yerinde dikleşti. Başını iki yana sallarken bakışlarını ben hariç odadakilerde gezdirdi.

Cihangir hafif çattığı kaşlarıyla "Amca bakma öyle, korkuyorum." Dedi sahte bir tedirginlikle. Ona gülüp Efdal'i dürttüm dirseğimle.

"Noldu sen biliyor musun?"

Başını iki yana salladı. "Bilmiyorum da bizim üzerimize yıkacak onu biliyorum." Kollarını benden çekti. Sakin sakin ayağa kalkıp koltuğun arkasına geçti önce. Babam hızla ona döndü.

"Otur şuraya! O dolaptaki eti sen yedin. Öyle diyeceksin annene"

Gözlerim irice açıldı. Efdal "Hayatta olmaz" derken kısık sesle "Baba!" Diye bağırdım.

"Ya sen kalp ameliyatı oldun! Doktor sana kırmızı eti yasaklamadı mı?"

Babam elini geçiştirircesine sallayıp Cihangir'e döndü. "Ya da sen yedin. Pis boğazsın sen Hayat inanır."

Cihangir gözlerini irice açtı. "Hayır, yengemin gazabına uğramak istemiyorum."

Ben şokla babama bakarken o aynı hızla Beha'ya döndü. "Mahur'u istiyorsan suçu üstleneceksin."

Hızla ayağa kalkarken "Yok artık!" Dedim. "Baba ilk virajda gözden çıkardın beni aşk olsun ya."

Amcam "Çocuklarımdan uzak dur!" Derken Efdal çoktan salondan kaçmıştı. Beha yanağını kaşırken dudaklarını birbirine bastırdı.

"Range Rover alacaksın bana."

Yanına gidip kolunu sıktım. "Ya sende saçmalama bi."

Cihangir'in ve amcam bir hayli eğlenirken babam da ayağa kalktı. Annem içeriden "Caner odaya gel!" Diye bağırırken babam aceleyle Beha'ya döndü.

"Git baban alsın sana range rover. Parayı sokakta mı buluyorum ben."

Beha anında "Tamam" derken ona döndüm. "Yengeme o eti bol tuzlu yediğini söylerim."

Kolunu daha da sıkarken "Beha saçmalama sende Allah aşkına" dedim. İkiside beni umursamıyordu.

Babam oflayıp yüzünü sıvazlarken işaret parmağını ona doğru uzattı. "Mahur'la baş başa kalmanıza izin veririm."

Cihangir "Hobaa!" Derken amcamın gülmesi şiddetlendi.

Beha anında yerinde dikleşirken bakışları kısa bir an bana kaydı. Parlayan yeşil gözleriyle babama döndü. "Bir hafta baş başa tatile gideceğiz."

MAHUR-EHVENİŞERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin