İyi okumalar 💙
💫
Beha'nın bakışları dondu. Kaşları hafif çatıldı.
"Şaka yapıyorsun?"
Başımı iki yana salladım. "Hayır ciddiyim."
Arkamı dönüp baklavayı çıkartırken "Ama benim ne suçum var Mahur? Valla bilerek söylemedim." Diye söylendi.
Çıkardığım tepsiyi tezgaha koyduğum bezin üzerine koydum. Beha arkamda kalırken kedi gibi bir sesle "Bitanem.." dedi. "
Omuz silktim. "Bilerek söylemediğini biliyorum. Ama bu eski sevgilinin senin çocuğuna koymak istediği ismi söylediğin gerçeğini değiştirmiyor."
Sert bir nefes bıraktı.
"Trip?"
Yine omuz silktim. "Trip yok..Trip atsam.."
Arkadan belime sarılınca elini ittim. "Dokunma!"
Ona doğru döndüm. Şaşkınca bana bakarken tatlı tatlı gülümsedim. "Derdim.."
"Dokunma, öpme derdim. Uzak dur derdim"
Dudaklarını birbirine bastırdı. Birkaç adım geriledi. "Ben aldım cevabımı"
"Aferin. Git çağır Efdal'i."
Memnuniyetsizce bana bakarken kaşlarımla kapıyı işaret ettim.
Ofladı. "Hay ben dilimi sikeyim..EFDAL!"
Öyle çağırmayı bende biliyorum heralde. Birkaç dakika olmadan mutfağa giren Efdal'e baktım.
Elimi ona uzattım. "Yardım eder misin Efdal? Oturayım masaya."
Şaşkınca bir bana bir Beha'ya baksa da içten bir şekilde gülümsedi. Uzattığım elimi Beha tutarken "Ben varım burda" demesiyle sertçe çektim.
Kaşlarım hafif çatıldı. "Sen Efdal misin?"
Efdal Beha'yı itip koluma girdi. "Evet kardeşim sen Efdal misin? Hadi git sen"
Beha dilinin ucunu ısırırken çenesini kasıldı. "Efdal sabrımı sınama. Otur şuraya."
Efdal'le beraber masaya ilerlerken kulağıma eğildi.
"Sana kedi gibi derken ciddiydim. Baksana sana kızıyor bana patlıyor."
Omzu silktim. "Haksız çünkü. Gelmiş oğlumuzun adını Kağan koyalım diyor. Yarın gitmeyecek olsa ben yapacağımı biliyorum da işte.."
Güldü. "Siz kadınlardan korkulur."
Omuz silkip masaya oturdum. Yanıma oturacakken elimi sandalyeye koyup engel oldum.
"Sen oturma."
Kaşlarını kaldırdı. "Masaya oturtayım diye mi çağırdın?"
Güldüm. "Sarma saracaksınız..kuzeninle beraber."
Bakışları Beha'ya kayarken afalladı. "Sarma mı?.."
İşaret parmağını ikisi arasında gezdirdi. "Biz mi?"
"Evet siz."
Arkama yaslanıp cebimdeki telefonu masaya koydum.
"Mahur.. güzelim biz sonra özel olarak halletsek bu konuyu."
Ona döndüm hırsla. "Ne özeli ya ne özeli. Özeli mi kaldı? Senin eski sevgilinle özelinmiş o.."
"Mahur saçmalama artık! Kızın adını bile hatırlamıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHUR-EHVENİŞER
Humor"Bir kalbe iki aşk da sığıyormuş sevgilim; bir vatan bir sen..." Küçüklüğümden beri bir kalbe iki sevginin sığacağına hiç inanmazdım. Bir sevgi varsa bununla yetinmeliydik. Biri varsa diğeri eksik olmalıydı. Annem varsa babam,babam varsa annem olmay...