İyi okumalar.. 💙
💫
Oy vermeyen arkadaşlar yorum da yapmasın lütfen. Kırıcı oluyor.
Bu kadar güzel bakarken her şey yalan olamazdı.
Gözlerimi sımsıkı kapatıp aklımı toparlamaya çalıştım. Mantıklı düşünmem gerekiyordu.
Beha acıyla "Mahur beni dinlemeden inanamayacaksın değil mi?.." derken Damla'nın gülüşü doldu kulağıma.
Sinirle gözlerimi açtım. Bakışlarım şüpheyle üzerinde gezindi. Beynime yavaş yavaş kan gitmeye başlarken Demir'in boynuma düşen gözyaşlarıyla dişlerimi sıktım.
"Buraya bile isteye huzurumu kaçırmaya geldiğin belli.."
Gülüşü dururken duruşum dikti. "Ama.." deyip sağ elimle Demir'i sıkıca tuttum. Sol elimle Beha'nın elini kavrarken bakışları oraya düştü.
Göğsünde özgüvenle birleştirdiği kolları iki yana düşerken Beha'nın şaşkın gözlerle bana baktığını hissedebiliyordum.
Ona dönmeden Damla'nın gözlerinin içine bakarak tekrar ettim. "Ama buna izin vermem. Sevdiğim adam dururken de senin sözüne güvenmem."
Ağzını açacakken izin vermedim. "Eğer Beha'nın tek derdi babasına verdiği sözü tutmak olsaydı. Yanında ben değil sen olurdun."
Son söylediğim cümlede Beha'nın elini sıkarken baş parmağıyla elimin üzerini okşadı.
"Uzun lafın kısası söz konusu mesleğimse tahmin edemeyeceğin kadar sabırlıyımdır. Ama konu sevdiklerimse tam tersi. Kimseye ikinci bir şans vermem. Sevdiğim adamdan da yeğenimden de uzak dur Damla. Yoksa bu kadar sakin olmam."
Bir şey demesine izin vermeden Beha'nın elini çekiştirip çıkışa yöneldim. Henüz birkaç adım atmıştık ki "Sen askersin" dedi arkamdan.
Alayla güldüm. Beha'nın elini bırakıp Demir'in sırtına koydum.
"Demir. Bak bana halacım"
Demir boynumdan yüzünü kaldırınca yanağını öptüm. "Hadi sen şimdi Beha amcanla arabaya git. Ben hemen geleceğim."
Beha Demir'i kucağımdan alınca Demir hemen elimi tuttu. "Sende gel. Onunla kalma"
Dilimin ucunu ısırdım. Elimi tutan elini alıp öptüm. "Hemen geleceğim bitanem. Bir şey olmayacak."
Güven vermek istercesine gülümserken yavaşça başını salladı. Beha'ya dönüp "hadi" deyince bir şey diyecek gibi olsa da susup çıktılar.
Arkamı dönüp Damla'nın önüne geldim. "Bir Türk askeri masumlara zarar vermez."
Gururla devam ettim. "Bir Türk askeri hangi dinden devletten milletten olursa olsun masum bir insana zarar vermez.."
Sert çıkan sesimle gözlerinden bir an korku geçse de bozmadı. Yüzümü yüzüne yaklaştırdım. "Ama.." dedim kısık sesle.
"Katile..Hele de daha doğmamış bir bebeğin katiline aklına gelmeyecek şeyler yapar."
Gözleri korkuyla parlarken heri çekildim. "N-ne saçmalıyorsun sen?"
Güldüm hafif. "Diyorum ki..Kim bilir kaç hileyle aldığın o raporu sana yedirmezsem benim adım da Mahur değil.."
Elimle omzundan sarkan saçları arkasına attım. "Anladın mı tatlım?"
Arkamı dönüp çıkışa ilerledim. Beha arabanın önünde bir sağa bir sola giderken Demir arka koltukta oturuyordu. Kapıyı açıp elimi Demir'e uzattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHUR-EHVENİŞER
Humor"Bir kalbe iki aşk da sığıyormuş sevgilim; bir vatan bir sen..." Küçüklüğümden beri bir kalbe iki sevginin sığacağına hiç inanmazdım. Bir sevgi varsa bununla yetinmeliydik. Biri varsa diğeri eksik olmalıydı. Annem varsa babam,babam varsa annem olmay...