35.Bölüm 💫

25.2K 2.1K 385
                                    

İyi okumalar 💙

💫

Oy vermeyen arkadaşlar lütfen yorum da yapmayın, kırıcı oluyor

Tek ayağımı stresle sallarken dirseklerimi dizlerime yaslamış, yüzümü avuçlarıma hapsetmiştim.

Semih'in söyledikleri kafamda dolanırken şiddetle reddediyordum. Bile isteye öyle bir şey yapmazdı. Yapmasına yapmazdı ama neden üstü kapatılmıştı. Üstü kapatılacak bir olay mı vardı?

Oflayarak sertçe yüzümü sıvazladım. Kapı sesiyle kafamı kaldırırken içeriye giren albayla hızla ayağa kalktım.

"Komutanım.."

Komutan kapıdaki memura döndü önce. "Aç kapıyı."

Memur nezarethanenin kapısını açarken hafif geri çekildim. Komutan içeriye girerken merakla ona bakıyordum. Neden gelmişti? Ben Beha'nın postasını çağırmıştım.

"Bizi yalnız bırakır mısın?"

Memur tereddütle baksa da bir şey demeden nezarethaneden çıktı. Komutan eliyle arkamızdaki bankı işaret etti.

Yan yana oturduğumuzda kısa bir an bakışlarını boş nezarethanede gezdirdi.

"Beha'nın postasını çağırmışsın. Ama o er. Askeriyeden istediği gibi çıkamaz. Sorun ne?"

Dudağımın içini ısırdım. Tamamen ona doğru döndüm.

"Neden burda olduğumu biliyor musunuz?"

Başını salladı. "Semih yüzbaşıyla takışmışsınız."

Başımla onayladım. "Size söyleyemeyeceğim şeyler var. Ama haklı olan bendim komutanım. Hakkımda pis pis konuşmuş. Ama konu o değil. Bana Beha'nın bir teröristin kaçmasına yardım ettiğini,sizin bunun üzerini kapattığınızı söyledi. Rapor edecekmiş Beha'yı."

Kaşları havalanırken önüne döndü. Kısa bir süre sessizce düşündü. Sonra gözlerini gözlerime dikti.

"Mahur bu konuyu kurcalama"

Hayretle ona baktım. "Kurcalaması mı kaldı komutanım. Kalkmış bana şartlarım sağlanmazsa şikayet ederim diyor."

Başını yana eğerken ofladı. "Bak sadece Beha'nın bilerek yanlış bir şey yapmadığını bil yeter."

'bilerek' yapmamıştı ama yapmıştı yani?

"Onu zaten biliyorum" dedim beklemeden. "Yani Beha böyle bir şeyi bilmeden de olsa yaptı öyle mi? Ve siz üstünü kapattınız?"

Kaşlarım havada cevabını beklerken ofladı. "Bordo berelisin. Gizliliğin önemi benden daha iyi biliyorsun. Bu konuyu sana anlatırsam sende operasyona dahil olursun."

Git gide meraklanırken yerimde kıpırdanıp başımı salladım hızlı hızlı.

Derin bir nefes alıp verdi. "Geçen yıl bu olay olduğu sıralarda Beha, Semih'in timinde bir askerdi. Semih kıdemli Yüzbaşıydı ama operasyonda yaptığı bir hata yüzünden kıdemi alındı.."

Sustu. Semih'in açığa alındım diye bahsettiği hata olmalıydı.

"Altı ay kadar sonra da yani bundan altı ay önce bir operasyonda,orta yaşlı, kucağında bebeği olan bir kadınla karşılaşmışlar. Kadın perişan haldeymiş ve sivil olduğu için çatışmanın ortasında Beha kadının kaçmasına yardım etmiş diyelim. Sonrasında zaten Beha kendi timini kurdu. "

Kaşlarım çatıldı. "Semih yüzbaşı niye müdahale etmemiş. Şimdi sadece Beha'yı suçluyor."

Yutkundu. "Kesin bir şey söylemek yanlış ama planlı olduğunu düşünüyoruz."

MAHUR-EHVENİŞERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin