23.Bölüm 💫

30.8K 2.3K 1.3K
                                    

4700 kelime..

Medya Mahur'un Beha'ya söylediği şarkı. Valla birçok kişi söylüyor ama en çok bu versiyon hoşuma gidiyor..

İyi okumalar 💙

💫

Babamın gözleri üzerimizde gezinirken her kafadan bir ses çıkıyordu. Esat Bey ve Hayat Hanım da yalnızca 30 saniye önce teşrif etmiş ve sevinçlerine ortak olmuştu.

Beha'yla oturmuş film izler gibi önümüzdeki manzarayı izlerken "Senin yüzünden" dedim kızgınca. "Sanki hamileymişim gibi benimle pazarlık yapıyorsun."

Beha gözlerini devirdi. "Benim suçum yok" dedi. "Annem yanlış anlamış. Kadın bizi evlendirip torun sevmek için ne kadar hevesliymiş."

Ayağına vurdum hafif sağlam ayağımla. "Evlenmeden sana dokunmam Mahur. Annemin de buna ihtimal vermemesi gerekirdi."

Babam kollarını göğsünde birleştirmiş biz gibi kargaşayı izlerken Beha'ya döndüm.

"Caner Bey niye bu kadar sakin?"

Kederle başını salladı. "Sanırım bana güvenen tek kişi o"

Kaşlarım havalandı. Bu hâlime güldü. "Annem de yengem de bu konuda fazlasıyla sıkı insanlar. Yani kendileri de kadın oldukları için olsa gerek evlenmeden kimsenin günahına ve girmeyin der dururlardı bize. İşte bu yüzden annemin ihtimal vermemesi gerekir ama çok mu istiyor ne anlamadım ki.."

Tekrar önümüzdeki manzaraya döndüm. Bera garip garip bir bana bir karnıma bakarken gözlerimi devirdim. Umarım saçma sapan bir ima yapmazdı. Verdiğim şansı geri almak istemiyordum.

Cihangir annesiyle ve Hayat Hanım'la konuşuyor muhtemelen bebek kime benzer tartışması yaparken Esat Bey de babama bir şeyler diyordu ama onun pek taktığı söylenemezdi.

Her kafadan bir ses çıkarken "YETER!" diye bağırdım. Hepsi susup bana dönerken rahat bir nefes verdim.

"Hamile falan değilim saçmalamayın. Melek Hanım yanlış anladı sadece."

Beha da "Aynen öyle" diyerek beni onaylayınca Melek Hanım "Ama.." dedi şaşkınca.

"Karnında bebeğimiz varken operasyona çıkmazsın dedin"

Beha oturduğu yerde dikleşti. "Evet söylediğimin arkasındayım."

Ayağına vurmamla devam etti.."Ama ilerisi için demiştim ben. Ayrıca anne tanımıyor musun sen bizi? Daha bir aydır birlikteyiz hemen çocuk mu yapacağız. Hadi onu geçtim amcam yalnız mı bırakıyor sanki.."

Son dediğiyle bütün kan yanaklarıma toplanırken tekrar ayağına vurdum.

"Sus Allah'ın cezası sus!"

"Bırakmam tabi" dedi babam ters ters. "Senin kızın olsun sen bırak bakalım bırakabiliyorsan."

"Onu diyorum işte. Kızım olsa-"

"Sus yemin ediyorum ayrılırım senden."

Beha anında susarken Hayat Hanım ve Melek Hanım "İyi hadi yemek hazır" deyip dışarı çıktı.

Hamile olmadığım için trip yiyorum?

Bera buruk bir tebessümle bana bakıp çıkarken aklıma gelen gerçekle sarsıldım. Çocuğunu kaybetmişti. Biraz önce düşündüğüm şey için utanırken titrek bir nefes bıraktım.

Babam "Oyalanmadan gelin" deyip çıkarken gülümsedim.

Esat Bey kardeşinin arkasından kederle bakıp bize döndü.

MAHUR-EHVENİŞERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin