MAHUR
1) Caner Bey kalp krizi geçirmese ne zaman baba derdin ona ve alıştın mı yeni ailene?
-Aileme her ne kadar alıştım desem de ara ara hep zorlanacağımı biliyorum. Yeni telefon aldığımızda bile çok çabuk alışamıyoruz. Diğer soruya gelirsek de bilmiyorum. Ona baba diyeceğim anı hiç düşünmemiştim. Ama kalp krizi geçirmese muhtemelen demezdim. Daha güzel bir anda söylerdim galiba.
2) Semih seni tehdit edip onunla sevgili olmanı istese kabul eder misin?
-Aslında tehdide bağlı değişir. Beha'yı çok seviyorum gerçekten ve ne olursa olsun önceliğim o olurdu. Ama öncesinde baya bir söverim. O kim köpek beni tehdit ediyor.
3) Doğan senin için ne ifade ediyor?
-Onu size sabaha kadar anlatabilirim. Abim benim herşeyim. Kelimenin tam anlamıyla herşeyim. Annem,babam,abim, arkadaşım. Aklınıza gelebilecek bütün sıfatlar benim için o. Gözümü bu dünyaya açtığımdan beri yanımda. Sadece onun yanında kendim olabiliyorum. Kötü olduğumu iyi olduğumu açık açık söyleyebildiğim tek insan o. Hiçbir şey saklamadığım,yalan söylemediğim tek insan o. Eh şimdi bir de Beha var. Abim duymasın.
4) Gerçekten kendini bomboş hissettiğin bir çıkış yolu bulamadığın bir zamanda kendi kendine söylediğin bir söz var mı?
-Kendimi boşlukta hissettiğim zamanlar hep çok mutsuz olduğum zamanlar genelde. Üzerime kara bulutlar çöktüğü zaman 'güneş bana gelmiyorsa ben güneşe giderim' der ve silkelenirim. Eğer evdeysem önce bir saçımı klasik ev topuzu yapar elimi yüzümü yıkarım. Sonra bir şarkı açarım. 'Bir elimde cımbız bir elimde ayna. Umrumda mı dünya.'
5) Doğan'ın sevdiği biri olsa ve sana söylese ne tepki verirsin?
-Yani ilk duyduğumda muhtemelen bir süre sindirmeyi beklerim. Çünkü abimin birini seveceği düşüncesi bana çok uçuk geliyor. O pislik eski sevgilisi yüzünden kendini kapatmış durumda çünkü. Ama gerçekten sevdiğini görürsem ve kızın da abimi sevdiğini görürsem elbette saygı duyarım. Ama aynı saygıyı ondan da beklerim. Abimin öz abim olmayışını sorun etmeyecek bir yenge lazım.
6) Baba demek ne demek sence?
-Baba güç demek bana göre. Eğer babanın olduğunu senin her zaman yanında olduğunu bilirsen her şey çok daha kolay olur. Benim babam olmadı. Ben kafamda baba figürü yerine hep abimi koydum. Okulda bir olay olurdu mesela, o zamanlar çok içine kapanık ve asosyal bir çocuktum. Hep iftiraya uğrar ve kendimi savunamazdım. Müdür hepimizi toplayıp sorular sorduğu zaman 'abim var. O halleder' diyordum hep kendi kendime. Düştüğüm zamanlarda hep abim geldi yanıma,o tuttu elimden. Halbuki ben hep babamı beklerdim. Eğer babam olsaydı düşmekten korkmazdım. Babamı tanıdıktan sonra anladım ki baba benim için her şey demekmiş. Tıpkı abim gibi..
7) Beha'yı üç kelime ile özetler misin?
-Asi, kıskanç ve merhametli.
8) Doğan,Beha ile ilişkinize onay vermeseydi nasıl bir çözüm yolu izlerdin?
-Öncelikle Beha'yı tanıdıktan sonra abimin öyle bir şey yapma ihtimali yok ama diyelim ki yaptı sanırım abimi dinlerdim. Çünkü ona güvenim sonsuz. Eğer Beha'yı istemiyorsa vardır bir bildiği derdim. Üzgünüm sevgilim ama durum bu.
9) Beha'yla evlenince Esat Bey'e baba diyecek misin?
-Muhtemelen demeyeceğim. O benim amcam ve amca demeye devam edeceğim. Eğer Beha'nın babası amcam olmasaydı bir ihtimal diyebilirdim ama amcam olması işleri baya değiştiriyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHUR-EHVENİŞER
Humor"Bir kalbe iki aşk da sığıyormuş sevgilim; bir vatan bir sen..." Küçüklüğümden beri bir kalbe iki sevginin sığacağına hiç inanmazdım. Bir sevgi varsa bununla yetinmeliydik. Biri varsa diğeri eksik olmalıydı. Annem varsa babam,babam varsa annem olmay...