İyi okumalar 💙
Yorumlarınızı bekliyorum 💙
💫
Serkan sessiz olmaya özen göstererek evin kapısını açarken ikizinin uykusunun ağır oluşuna şükrediyordu.
Mahur'un zorla nöbetçi eczane bulup yaralarına pansuman yaptırmasının ardından eve gelmişti. Önce mutfağa girdi. Bir bardak su doldurup içtikten sonra yeterince oyalandığına kanaat getirip mutfaktan çıktı.
Beliz'in odasına ilerleyip yavaşça kapıyı açtı. Yine aynı yavaşlıkla içeriye girip ikizinin yanına uzandı.
Derin bir uykuda olan Beliz yanında hissettiği sıcaklığa dönüp iyice sokulurken Serkan gülümsedi. Sıkıca sardı kardeşini. Onun için her şeyi yapardı. Annesiyle babasından kendisine kalan tek şeyi canı pahasına korurdu.
Sabah Beliz'den önce uyanıp gitmeyi düşünerek gözlerini kapattı.
💫
Sabahın erken saatlerinde uyanan Beliz yerinde kıpırdanarak gözlerini açtı. Kendisini saran kolların arasında dönerken gülümsüyordu.
İkizi dün akşam kızmış olsa da gelip yanına yatmıştı yine.
Serkan'ın yüzünü görünce gülümsemesi solarken çokta şaşırmadığını fark etti. Rahat durmayacağının zaten farkındaydı.
Elini yavaşça yanağına koyup elmacık kemiğinde oluşan hafif morluğu okşadı. Dudakları büzülürken canının yanmış olması canını yaktı.
Yerinde kıpırdanan Serkan'ın kirpikleri kıpırdadı, çok geçmeden de kendisinin aynısı olan gözleri göründü.
Hafif tebessümle "Günaydın" diye mırıldandı. Beliz yanağındaki elini çekmeden baş parmağını kıpırdattı.
"Acıyor mu?"
Serkan başını iki yana salladı. "O şerefsiz benim canımı yakamaz."
Kaşlarını kaldırıp keskin bir tonda ekledi. "Seninde.."
Beliz bakışlarını kaçırıp yutkundu. Serkan derin bir nefes alıp verdi.
"Şimdi bana seni neyle tehdit ettiğini söyle. Hemen!"
Beliz başını sitemle yana eğdi. "Serkan.."
Serkan hızla araya girdi. "İtiraz etme sakın!"
Hafif tebessümle dolan gözlerini kırpıştırdı Beliz. İtiraz etmeyecekti zaten. Dün çok düşünmüştü. Söyleyecekti.
Serkan ona inanırdı. Bunu çok net bir şekilde anlamıştı. İkizdi onlar.
"Sakin olacaksın ama.."
Serkan kaşlarını çattı biraz. Her ne olursa olsun ya da tehdidi ne kadar küçük bir şey olursa olsun sinirlenecekti.
Beliz de bunu bilen biri olarak devam etti.
"Anlatacağım ve burda böyle yatmaya devam edeceğiz. Kalkıp gitmeyeceksin."
Serkan'ın yanağındaki elini kendine çekerken Serkan tuttu. Hafif sıkarken "Tamam.." dedi. "Söz yanında kalacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHUR-EHVENİŞER
فكاهة"Bir kalbe iki aşk da sığıyormuş sevgilim; bir vatan bir sen..." Küçüklüğümden beri bir kalbe iki sevginin sığacağına hiç inanmazdım. Bir sevgi varsa bununla yetinmeliydik. Biri varsa diğeri eksik olmalıydı. Annem varsa babam,babam varsa annem olmay...