Z pohledu Larryho
Celej zpocenej se vrátím z tréninku, i když jsem toho moc nedělal, protože jsem si z velké části psal s Verčou. Ta holka je úžasná, že prostě nechci o ni přijít. Chtěl bych ji pozvat na rande, ale ještě nevím kam. Mám svoje oblíbené místo na Petříně, tak mě napadlo tam zajít na piknik, ale nevím, jestli se jí to bude líbit. Jsem z toho trochu nervózní, doufám, že mi s tím Frank pomůže, on je na takové romantické serepetičky expert. Se ani neumí odvázat, trouba. Konečně zaparkuju před domem a všimnu si, že Frank už je doma. Trochu mě to překvapí, protože ten by měl být v kině. Tak co tu dělá? Nebo že by jel MHD? Ale to je blbost, tam by ho nikdo nedostal ani heverem. Mávnu nad tím rukou, natáhnu se pro tašku na zadní sedadla, vystoupím, zamknu auto a dojdu domů.
,,Čau?!"
,,Neřvi, jsem v kuchyni." Ozve se za mnou už trochu opilý hlas Franka.
,,Ty jsi pil?" Prohlásím trochu překvapeně a skopnu svoje boty.
,,Dal jsem si...řekněme na kuráž."
,,Takže ti to s tou Karkulkou nevyšlo? To je mi líto kámo, najde se jiná. Ty jo, ale na ni bych to zrovna netipoval, že má kluky na jednu noc."
,,Cože? Ne, to nemá, s ní to nesouvisí, nebo teda jo, ale ne v téhle souvislosti."
,,A v jaké?" Naliju si taky skleničku tequily.
,,Společnost Calvin Klein mi nabízí fotit v Americe."
,,Kámo, no to je přece super."
,,Jo, je, ale já tu mám možná začínající vztah, práci v kině a.."
,,A nic, prostě tam jeď. Jo, ty slevy v kině mi budou chybět, na to jsem "sbalil" hodně holek. Joo, to byly časy. Jenže tohle je super příležitost, to musíš vzít a jestli tě ta holka má ráda, tak tě neodkopne, ale podpoří.",,Asi máš pravdu, ještě si to pořádně promyslím."
,,Dobře, ale věř mi, byla by to super příležitost. Bohatej a slavnej, měl by jsi tolik holek na krku, že by jsi si mohl vybírat." Mrknu na něho, kopnu do sebe tequilu a zašklebím se u toho.
,,Haha, já nejsem ty."
,,Fuj, co to je?" Vezmu do ruky flašku a začnu ji zkoumat.
,,Ta je tak sto let stará ne?"
,,Je archivní." Mykne rameny a napije se.
,,To je hnus."
,,Náhodou se hodí v téhle situaci." Kopne to do sebe a natáhne se po flašce, aby si zase nalil.
,,Jo, hele mám prosbu."
,,Teď?" Zeptá se trochu otráveně.
,,Ano teď. Prosím." Udělám psí oči a to prosím trochu protáhnu.
,,Drž pysk, tak s čím potřebuješ pomoct?"
,,Chtěl bych vzít Verču na rande, ale kino už je tabu. Napadlo mě tedy, že bych ji vzal na Petřín, třeba na piknik."
,,Jasně a co jí dáš? Vezmeš brambůrky, křupky, čokoládu a bonbóny?" Začne se smát.
,,Ne, myslel jsem, že něco udělám."
,,Počkej, ne, udělej to jinak, pozvi ji na večeři, to bude pro začátek nejlepší a pak ji můžeš na ten svůj Petřín vzít."
,,To je super nápad, díky Franku." Popadnu svou tašku a vyběhnu nahoru.Hodím tašku do rohu pokoje, vezmu si notebook a začnu hledat nějaké dobré restaurace. Vypíšu si tři nejlepší, dojdu si dát sprchu a vrátím se do pokoje. Vezmu si počítač do postele a zarazervuju stůl pro dva v restauraci, ve které by nám mohlo chutnat. Pak sáhnu po telefonu a napíšu Verče.
,,Ahoj, zítra ve čtyři se pro tebe zastavím a vezmu tě na večeři." Přidám k tomu smajlíka, i když je moc nemusím a odložím telefon. Na odpověď nemusím čekat nějak moc dlouho. S úsměvem obrátím displej na sebe.
,,Mám to brát jako rande?" Můj úsměv se rozšíří a rychle jí na zprávu odepíšu.
,,Ano, ber to jako pozvánku na rande."
,,Super, budu se těšit."
,,Já taky, zítra Veru."
,,Zítra, dobrou Larry."
,,Dobrou noc Veru." Vypnu telefon, dám si ho na nabíječku, stejně jako počítač, zabalím se do deky a pomalu usnu.
Ráno se probudím docela pozdě, naštěstí je sobota a já nemám nic na plánu, teda myslím jako trénink a tak. Dnešní plán je připravit se na rande s Verčou. Jako každý den udělám svou rutinu, obléknu se a sejdu dolů na snídani. Akorát otevírám dveře od ledničky, když v tu chvíli do domu vletí Frank.,,Čau co je? Vypadáš jako kdyby jsi viděl ducha."
,,Takhle se tvářím celou dobu. Potkal jsem tu tvou Verču i s Bárou v kavárně na snídani."
,,No a řekl jsi jí to?"
,,Ne, já zdrhnul, když ke mně chtěla jít." Vydolá ze sebe a já se plácnu do čela. Ten kluk se mi opravdu někdy snad jenom zdá.
,,Takhle je to ještě horší Franku."
,,Není Larry, ale prostě jí nechci nic říkat, dokud nebudu rozhodnutý na sto procent."
,,Takže se jí teď budeš vyhýbat? Pecka, ty jsi ale hrdina, to ti opravdu řeknu." Vytáhnu z ledničky snídani a pustím se do toho.
,,Hele, já vím, co dělám, ty se starej o svoje rande, ať si to neposereš." Poplácá mě po zádech a já se začnu dusit.
,,Ty hovado jedno." Vydám ze sebe sýpavě a rychle se napiju vody.
,,Nějak to dopadne. No nic, ještě musím koupit jeden náramek, který se mi líbil a jí určitě bude slušet." Vyběhnu nahoru, vyčistím si zuby, vezmu si věci jako mobil, peněženku a klíče. Dojedu do města a koupím zlatý náramek s drobnými kamínky, na který koukám už hrozně dlouho. Je to jenom drobnost, ale doufám, že jí udělá radost. Vrátím se domů a připravím se na rande.Před čtvrtou dojedu k Verče, která už zase čeká venku. Neskutečně jí to sluší. Vylezu z auta a jako správný gentleman jí otevřu dveře. Ona se na mě usměje a sedne si. Zavřu dveře od spolujezdce, sednu si a rozjedu se do restaurace, naštěstí není tak daleko, takže tam dojedeme celkem rychle. Zaparkuju před restaurací, vystoupím a ze zadní sedačky ještě vezmu jednu růži, kterou jsem koupil. Potom otevřu Verče a když vystupuje, hned ji růži vtisknu do rukou. Ta se sladce usměje a dá mi pusu na tvář.
,,Děkuju, je krásná." Lehce si k ní přivoní.
,,Ale není zdaleka tak hezká, jako ty." Usměju se a nabídnu jí rámě. Ona ho se zářivým úsměvem přijme. Dojdeme do restaurace, kde nás číšník zavede k našemu stolu.
,,Dej si na co máš chuť, cena nehraje roli." Upozorním Verču, když nevěřícně kouká do jídelního lístku.
,,Ale to nejde přece."
,,Ale jde, platím já." Pohladím ji po ruce a když přijde číšník, tak si objednáme.
,,Co na mě tak koukáš?" Zeptá se trochu stydlivě.
,,Víš, že ve světle svíček jsi snad ještě víc nádherná?"
,,Vážně?"
,,Ano, jsi ta nejkrásnější holka, kterou jsem, kdy viděl." Chytnu ji za ruku a propletu nám prsty.Celou tu dobu si povídáme snad o všem možném, dozvím se o ní spoustu věcí. Vlastně nikdy jsem se nedokázal zaposlouchat do vyprávění z žádných mých "holek" tak, jako do Verči vyprávění. Mě nikdy zbytečné řeči nebavily, prostě jsem chtěl jít hned na věc a tohle mě nezajímalo. Ale u ní je to jiné, u ní mě to zajímá. Po jídle se vrátíme do auta a já se rozjedu k Petřínu.
,,Kam mě to vezeš?" Zeptá se po chvilce ticha.
,,To je překvapení." Zazubím se na ni a dál dávám pozor na cestu.
,,Třeba to poznám, kam jedeme."
,,Určitě ano." Dojedu tam a zaparkuju kousek pod Patřínem.
,,My jdeme na Petřín?"
,,Pojedeme lanovkou" Vylezu a zase jí otevřu dveře. Chytnu ji za ruku, zavřu a vydám se k lanovce. Pípnu lítačku a dojdu do kabiny, kde si sedneme. Je tu krásný výhled na Prahu, nad kterou už pomalu zapadá slunce.
,,Je tu hezky." Položí si hlavu na moje rameno.
,,Je, sem chodím moc rád a mám tu místo, které je moje oblíbené a chci tě tam vzít."
,,Nemůžu se dočkat, až ho uvidím." Usměje se a já jí dám pusu do vlasů. Dojedeme až nahoru a já jí pomůžu vystoupit.Společně dojdeme na moje oblíbené místo, které jsem tu našel jako menší, je tu krásný výhled na celou Prahu.
,,Páni, to je nádhera Larry, takhle jsem ji snad ještě neviděla."
,,Je tady krásně a s tebou je to tu ještě hezčí." Přitáhnu si ji k sobě a políbím ji.
,,Počkej, něco pro tebe mám." Vytáhnu krabičku a podám jí to. Ona na to nejdřív trochu vyděšeně zkoumá, než to otevře.
,,Ježiši Larry, ten je nádhernej." Dotkne se ho lehce prsty.
,,Můžu?" Ukážu na náramek.
,,Jasně." Otočí ke mně krabičku, já vezmu náramek a nasadím jí ho, potom se naše rty spojí. Tohle nejsou jen tak obyčejné polibky, je v tom něco víc. Něco, co mě k ní táhne pořád víc a víc. Po chvíli, našeho dlouhého líbání se od sebe odtáhneme a pomalu se vrátíme k autu. Dojedu k Verče domů a zastavím u vchodu.
,,Děkuju za skvělé rande." Políbí mě a vystoupí.
,,Já děkuju, uvidíme se." Mrknu na ni a rozjedu se domů. Po cestě se usmívám jak debil, ale tenhle den byl opravdu jeden z nejlepších v mém životě. Dokonce si začnu i z vesela pískat. Zaparkuju před domem a dojdu domů.
,,Tak co? Jaký to bylo kámo?" Naletí na mě hned Frank.
,,Nejlepší, s tou holkou chci chodit, ale se vším všudy. Žádný "jenom sex" prostě romantický vztah."Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
Druhá tvář
FanfictionLarry a Frank, na povrch tak podobní bratranci, ale pod povrchem úplně jiní lidé. Frank je český úspěšný model s duší romantika, ale až moc vysokým sebevědomím. Larry je nejlepší fotbalista Sparty, na vážné vztahy ale moc není, spíše se vidí v děvka...