Z pohledu Larryho
Společně s Verčou se najíme a pak vyrazíme za Marvinem. Toho vezmeme na procházku jenom na vodítku, abychom se všichni pořádně prošli. Musím uznat, že taková procházka mi dost bodla. Je to zase něco jiného než se honit za míčem. Taky mě napadlo, že bychom mohli zajít po delší době do kina. Dneska mě napadají skvělé věci. Musím se pochválit.
,,Co by jsi řekla na to, kdybych tě pozval do kina?"
,,Jako rande?"
,,Ano, rande"
,,No, tak to ráda přijímám." zahihňá se a dá mi pusu na tvář.
,,Tak to rád slyším, doma vybereme film."
,,Tak super, už se těším."
,,Já taky, bude to super a pořádně se nažeru popcornu." zasměju se a Verča se ke mně přidá. Po hodinové procházce se vrátíme do stáje, postaráme se o Marvina a uděláme mu jídlo. Potom už se vrátíme domů. Dáme si společnou sprchu plnou vášně a společně si sedneme k mému notebooku a začneme vybírat film. Nakonec vybereme nejnovější Marvelovku. Dojdu se obléknout, navoním se a upravím si vlasy.
,,Páni, ty jsi fešák." Verča ke mně dojde a obejme mě kolem pasu. Schovám ji ve svém objetí.
,,Ty jsi taky krasavice. Snad mi tě nebude nikdo očumovat. Jinak by dostal." řeknu varovně a Verča se zasměje.
,,Neboj se lásko, já jsem jenom tvoje." daruje mi pusu na tvář a vezme si koženou bundu. Vypadá tak neskutečně sexy. Hned bych to z ní sundal a vohnul přes koleno.
,,Larrouši? Na co myslíš?" vytrhne mě její hlas z mých myšlenek.
,,Já? No přeci na tebe." usměju se jako sluníčko.
,,Nevěřím ti."
,,Dobře, tak nemáš vypadat tak hrozně sexy. Nejraději bych tě vošukal."
,,Ale Larrouši, nech si to na večer, pak to budeš moct udělat, kolikrát budeš chtít." mrkne na mě a sejde dolů. Zakroutím hlavou a doběhnu ji. Dojdeme do auta, sedneme si a já se rozjedu na Chodov.Auto zaparkuju v podzemních garážích, vystoupím a zamknu ho. Natáhnu ruku k Verče, která ji hned s úsměvem přijme. Společně se vydáme do úplně posledního patra obchodního centra. Tam jsou totiž restaurace, jako v každém centru, a je tam kino a tam my jdeme. Nakonec jsem rád, že jsme zvolili 3D, je to za mě lepší. Koupíme si pití a velké popcorny a vydáme se do našeho sálu. Předtím ukážeme naše koupené lístky. Musím říct, že tady jsem se vždycky zamotal. Tolik sálů na jednom místě a ještě je to taková motanice. No to opravdu nechcete. Ale když máte sebou úžasnou holku, chytrou, tak to najdete hned. Jsem trouba, ale my se skvěle doplňujeme a navíc jsem se tu neztratil jako minule. Sedneme si na naše místa a já se hned pustím do popcornu.
,,Zlato, ty si ho sníš hned na začátku a na konci už mi budeš užírat ten můj, jako posledně."
,,I takové věci se mohou stát." nevinně se na ni zazubím a ona mě naoko probodne pohledem.
,,Tak to ani náhodou, jen si hezky šetři svoje." pohrozí mi a napije se.
,,Fajn." přimhouřím oči, že se z nich stane úzká přímka.,,Hele, už to začíná." stiskne mi Verča nadšeně paži, tedy spíše můj vymakaný bicák. Nasadím si brýle a rovnou se zase pustím do svého popcornu. Sním ho ani ne v půlce filmu. Verča naštěstí ještě má, tak ji nenápadně začnu krást popcorn.
,,Stránský, já tě zabiju doma." pošeptá a lehce mě plácne po ruce.
,,Já nic." udělám, že o ničem nevím, ale to ji moc nepřesvědčí. Do konce filmu už se o to nepokusím. Po filmu si skočím na záchod. Po těch dvou hodinách jsem myslel, že mi praskne močák. Domů dojedeme kolem šesté hodiny.
,,To se divím, že ještě není doma."
,,Já doufám, že nelítá v nějakém průseru, kokot." při vzpomínce na to, jak jsem za něho měl žehlit vše, co se dá, mi vře krev v žilách.
,,Notak lásko, nebudeme řešit toho troubu. Máme klid na naše věci." zajede mi pod tričko a začne mi obkreslovat břišáky. Šibalsky se usměju a vysadím ji na stůl. Hned ji začnu líbat na krku a hladit na rozpálené kůži. Sundám jí tričko a moje rty se hned přesunou s polibky na její prsa. Je hrozně vzrušující pro mě, když vidím, jak na to reaguje její tělo. Postupně ze sebe začneme strhávat naše oblečení.Po pár minutách se naše nahá těla spojí v jedno. Miluju ten pocit, když jsem v ní. Hned se začnu pohybovat a celým domem se začne rozlíhat naše vzdychání. Čím víc se blížím k vrcholu, tím větší má touha je a ke konci se trochu utrhnu ze řetězu.
,,Larry!" vykřikne Verča moje jméno ve chvíli, když dojde k vrcholu. Krátce po ní dojdu k vrcholu i já. Úplně zpocený si opřu svoje čelo o její. Oba prudce a ztěžka oddechujeme. Tohle bylo úžasné. Jeden z nejlepších sexů, který jsme měli. Nakonec skončíme v posteli už u třetího milování. Miluju to a jsem rád, že Verča to má stejně. Po dlouhém vášnivém večeru oba dva usneme. Ráno mě probudí sluneční paprsky. Z té euforie jsem zapomněl zatáhnout žaluzie.
,,Dobré ráno zlato." usměje se na mě Verča, ještě se zavřenýma očima. Je tak roztomilá.
,,Dobré ráno." usměju se a pohladím ji po vlasech.
,,Dneska musím do školy." posadí se a protáhne se.
,,Já na trénink. Dneska jsme trochu zaneprázdnění." zasměju se a Verča se přidá. Pomalu se zvednu. Vezmu si čistý boxerky, černé džíny a tričko stejné barvy. Upravím si vlasy a lehce se navoním.
,,Opravdu jdeš jenom na fotbal?" zeptá se Verča se zvednutým obočím.,,Nějak se mi to nezdá, podle toho, jak jsi se vymódil."
,,Ne, opravdu jdu jenom na fotbal zlato, neboj se." sehnu se k ní a políbím ji. Ona se usměje a souhlasně přikývne.
,,Tak šup, hodím tě do školy." prohlédnu se v zrcadle, mrknu na sebe a seběhnu dolů udělat snídani. Udělám rychlé lívance a zaliju to javorovým sirupem.
,,Mňam, tak to vypadá dobře."
,,Tak pojď, dokud je to ještě teplé." dám jí pusu na tvář a pustím se do svého talíře. Verča se s chutí pustí do svých.
,,Hmm, snad lepší lívance jsem neměla, kde jsi se to naučil?"
,,Tohle? Tohle mi dělal táta, když jsme nestíhali." zasměju se nad vzpomínkou. Mamka je zdravotní sestra, takže chodila brzy do práce a nebo spala po noční a někdy holt musel snídani dělat táta. Byla to sranda.
,,To je hezký, měl jsi s tátou hezký vztah určitě."
,,Měl, i když přišlo období, kdy jsem ho spíš nechtěl ani vidět. Byl jsem nevděčný puberťák, ale pak se to zase zlepšilo a pak zase zhoršilo, ale vždycky jsem ho měl a budu mít rád." ucítím jak mě slzy štípou v očích. Rychle si je otřu, aby to Verča neviděla.Po snídani ji odvezu do školy a dojedu na stadion. Dojdu do šaten a převléknu se do tréninkového dresu. Trochu se protáhnu, vezmu si kopačky a dojdu na hřiště. Ostatní už tam jsou, ale trenéra tu nevidím, takže mám jediné štěstí v tom, že nebudu celý trénink poslouchat to, jak jsem neschopen se dostavit na trénink včas.
,,Takže deset koleček a Stránský si jich dá patnáct za pozdní příchod už po šedesáté sedmé." kurva, tak zase to budu poslouchat. Larrouši, kdyby jsi se naučil chodit včas, třeba bys to nemusel absolvovat. Ale ne, já se raději budu válet v posteli. Obzvlášť, když tam mám společnost, to bych se na trénink vysral a hodil se marod. Odběhnu těch patnáct zasraných koleček a na konci už remcám jak špaček.
,,Ty vole, co jsem ,běžec? Já jsem fotbalista."
,,Jo, tak se ukaž ty fotbalisto." kopne mi míč a já si ho zpracuju a začnu dělat různé triky.
,,Ukaž mi kličkování." kývnu a ukážu to. Pak víceměně poslouchám jeho příkazy. Snažím se držet nastavené tempo, které jsem udal na začátku. Po skončení tréninku si dojdu dát sprchu, převléknu se, vezmu si věci a dojdu k autu. Dojedu ke škole, zaparkuju a počkám na Verču.Na chvilku zavřu oči, dnešní trénink mi dal docela zabrat, ale to každý v poslední době. Nakonec mě vytrhne z myšlení Verča, která přijde do auta.
,,Čau." usměje se na mě a dá mi pusu na tvář.
,,Čauky. Jak bylo ve škole?" chytnu ji za ruce a pohladím palcem.
,,Skvěle a co trénink? Vypadáš trochu ztrhaně." zasměje se a pohladí mě po tváři.
,,No, nebudu lhát, dneska mi trenér dal zase zabrat. Za trest, že jsem přišel opět pozdě."
,,Jejda, za to můžu já."
,,Ne, za to si můžu sám, protože jsem líný prase."
,,Ale to nejsi." zasměje se a políbí mě. Děkovně se usměju, když se od sebe odtáhneme. Nastartuju a rozjedu se domů. Cestou se ještě zastavím na drivu u Mekáče a koupím nám oběd. Dojedu domů a svalím se na gauč. Dneska jsem fakt kaput. Pustíme si film a k tomu si sníme náš oběd. Je to pohodové odpoledne. Dneska si naordinuju jenom odpočinek a válení. Verča zkouší namíchat sice zatím jenom nealkoholické Mojito, ale zatím se jí to vede. Zvednu se a dojdu k ní. Obejmu ji zezadu a položím si hlavu na její. Ona se ke mně víc přitulí a začne mě hladit po paži. Naši romantickou chvilku přeruší telefon. Rychle ho vytáhnu z kapsy a všimnu si, že mi volá mamka.Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
Druhá tvář
FanfictionLarry a Frank, na povrch tak podobní bratranci, ale pod povrchem úplně jiní lidé. Frank je český úspěšný model s duší romantika, ale až moc vysokým sebevědomím. Larry je nejlepší fotbalista Sparty, na vážné vztahy ale moc není, spíše se vidí v děvka...