85.KAPITOLA

7 2 0
                                    

Z pohledu Verči

Usměju se pro sebe, když mi dá Larry pusu na tvář.
,,No bude mi potěšením. Co ty máš nejradši? Tequilu sunrise, ne?" zeptám se a on překvapeně přikývne.
,,Tys nečekal, že si to budu pamatovat?" lehce se uchechtnu a on jenom přikývne, jelikož má plnou pusu.
,,Ty jsi prostě úžasná." poví mi, když dokouše a polkne. Já dojím svou koprovku a láskyplně se na něj usměju.
,,Nejsem úžasná. To je samozřejmost, že ti udělám drinčík, když jsem se ho tak hezky ve škole naučila." zazubím se na něj a zvednu se od stolu. On mě ještě chytne za ruku, přitáhne k sobě a věnuje mi krátký polibek plný vděku. Já se musím při tom usmát. Pak se hravě odtáhnu a dojdu si připravit věci, které tu díky bohu jsou. Bylo by to celkem nemilé, kdybych ještě někam musela běžet nebo sledovat jeho smutný výraz, když bych mu říkala, že mu to nemůžu udělat. To je asi tak smutný výraz, jako bych řekla, že mu nemůžu udělat něco jiného. Naštěstí ale nic takového dělat nemusím a nemusím nad tím ani přemýšlet, můžu v klidu udělat jeho oblíbenou Tequilu sunrise a potom klidně i to druhé, co mám na mysli, to se ještě uvidí. Dodělám mu to a ještě mu to krásně ozdobím, jako náš to učili ve škole. Přinesu mu to jako největší číšníce a pro srandu se u toho ho ještě ukloním.
,,Hm, tak jestli to nebude dobré, tak vám nechám setnout hlavu slečno." řekne jako největší princ pyšně a já otevřu pusu a zasměju se.
,,No, tak to se budu modlit, aby vám to chutnalo, můj princi. Doufám, že si nevšimnete, že polovina ingrediencí byla plesnivá nebo prošlá." nevinně se zazubím a sednu si vedle něj.

,,Jestli se otrávím, budete za mě muset odehrát pár zápasů, slečno, než za mě najdou náhradu."
,,Jo, tak to nevím teda. To by asi nedopadlo dobře. Budu se modlit, abys to přežil." dodám a zasměju se. On mi věnuje překrásný veselý a hravý úsměv a pak se napije svého nápoje. Já napjatě čekám. Musím říct, že s Tequilou sunrise až takové zkušenosti nemám, jako například s klasickým Mojitem nebo podobnými klasikami. On se nejdřív zatváří velmi zvláštně a já se hrozně leknu, že jsem to podělala. Pak ale vykulí oči a já poznám, že je to dobrý.
,,Ty kráso, reálně jedna z nejlepších, co jsem kdy pil. A to že jsem jich pil dost." dodá a já se začervenám a překvapeně se na něj dívám.
,,Ty kecáš zlato." odpovím nedůveřivě.
,,No nekecám. Fakt. Říkám pravdu. Je to úplně výborný." řekne a pošoupne mi pití ke mně. Já se na něj chvíli dívám a pak si cucnu. Samotnou mě překvapí, že to vážně není tak špatné, jak jsem čekala. Nic prošlého a už vůbec plesnivého tam samozřejmě není, ale ani tak jsem nečekala, že to bude dobré. Jak říkám, mám téměř nulové zkušenosti. Přišoupnu mu pití zpátky a usměju se.
,,Že je to výborný?" pobídne mě si pochválit vlastní produkt.
,,No, jako pít to jde." zazubím se a on protočí oči a následně se zasměje.

Pak si užijeme pěkný společný večer jako vždy. Kéž by takové večery byly každý den až do mé smrti, vůbec bych si nestěžovala. Ráno se probudím a zjistím, že Larry ještě spí. Musím se usmát, když si všimnu, jak je roztomilý. Začnu mu dávat jemné pusinky po obličeji, ale s ním to skoro nic nedělá, jenom se lehce usměje ze spaní a zabručí. Fajn, tak přitvrdíme. Pohladím ho po tváři palcem, lehce mu otočím hlavu, abych měla lepší přístup a něžně ho políbím na rty. Nic. Hmm, ten teda spí tvrdě... No nic, ještě přitvrdíme. Políbím ho na rty znovu, ale teď už o poznání intenzivněji. On se lehce pohne, ale stále ještě spí. Proto se rozhodnu ho lehce líbat na rty. Najednou ucítím, jak i jeho rty lehce stisknou ty mé. Lehce se usměju do polibku a začnu ho líbat už i s jeho pomocí, což jde mnohem lépe. Jeho ruka se přesune na můj pas a přitáhne mě k sobě co nejblíž. Natisknu se na ním trupem a užívám si, jak je rozehřátý z postele. Miluju, když je takhle teploučkej.

Jeho druhá ruka se přesune k mé hlavě, nejdřív mi ji dá na tvář, pak ale přes ucho přejede až do vlasů a lehoučce mě tahá za vlasy tím, že zatíná pěsti, já mu dělám to samé. Na chvíli se od sebe odtáhneme, abychom se nadechli a Larry poprvé otevře oči. Okamžitě vyhledá oční kontakt a mně se v břiše rozletí tolik motýlků, že by je nikdo nezvládl pochytat.
,,Takový rána, jako tohle, by měly být častěji." zašeptá ještě chraplákem a já přikývnu.
,,Že jo?" odpovím, pak se k sobě zase pomalu začneme přibližovat, až zavřeme oči a naše rty se opět spojí v jedny. Stále to jsou něžné polibky, ale pomalu už přecházejí v naléhavější. Opět se od sebe odtrhneme, ale teď už o poznání s větší nechutí to udělat.
,,Jestli teď nepřestaneme, nebudu už moct přestat." zašeptá Larry. Já se jenom usměju a přiblížím se k němu až na pár centimetrů.
,,Nepřestávej." zašeptám a oba hladově přitiskneme svoje rty k sobě. Polibky už jsou vášnivé, dravé a oba se snažíme dobít rty toho druhého. Přidáme k tomu i jazyk a Larry se lehce nakloní nade mě, aby dal najevo svou dominanci, zároveň mě ale hladí ve vlasech a já se cítím milovaná jako nikdy.

No přenádherně prožitém ránu v posteli a oba zvedneme a oblékneme si spodní prádlo a následně i věci, které si vezmeme. Rozhodli jsme se, že zajedeme ke koním. Nejdřív vezmeme Saga. Vezmu si ho na lonž a začnu ho lonžovat, přitom vše Larrymu detailně vysvětluju. Larry taky netuší, že mám v plánu ho na něj posadit. No a to také po pár kolečkách udělám. Respektive on to nakonec po mé prosbě udělá sám, protože násilím bych ho tam nedostala ani náhodou. Učím ho co nejlépe držet sed a celkově se udržet a musím ho pochválit, protože se učí fakt rychle. Poté zajdeme i k našemu společnému koni, Marvinovi. Tam si zase zajezdím já a Larry mi staví kavalety a překážky, abych mohla skákat. Musím říct, že ten kůň je fakt boží. Najednou si ale všimnu, že přijede auto, které jsem už někde viděla, jenom nevím kde. Zastavím Marvina a chvíli se na to auto dívám. Pak mi to dojde. To je auto Larryho mámy, respektive jejího nového přítele. Sakra, proč musela jezdit sem? Jak o tomhle sakra ví? To nám jako jednou přijde domů nebo co? Připadá mi to divné, protože Larry nevypadá, že by jí očekával, spíš naopak.

,,Larry?" oslovím ho zmateně. On se na mě podívá ještě zmateněji, tak se ho dál už ani neptám. Jelikož už jsem s Marvinem jenom krokovala, můžu v klidu seskočit. Chytnu ho za ruku a vydám se do stáje i s mýma klukama.
Ještě se ohlédnu přes rameno, ale jeho mámu nevidím. Doufám, že za námi nepůjde. Larry to opravdu nenese dobře. Dovedu Marva do boxu a začnu ho odsedlávat, Larry mi pomáhá, ale je vidět, že je myšlenkami jinde. Ještě se to zhorší, když ve stáji uslyšíme kroky a následně i uvidíme jeho mámu a jejího přítele.
,,Co tu sakra dělaj?" zabručí Larry a já ho chlácholivě pohladím po rameni a stoupnu si blízko něj, abych ho případně mohla zklidnit.
,,Ahoj Larry!" pozdraví ho jeho mamka se zařivým úsměvem, on ale výraz nezmění.
,,Co tu děláš?" odsekne.
,,Jak to myslíš, co tu dělám? Jela jsem se přece podívat, to nemůžu?"
,,Jak jsi zjistila, že jsem tu?" zeptá se Larry naštvaně a já si všimnu, že lehce zatne pěst. Já ho rychle chytnu za ruku, rozpletu mu pěst a propletu si s ním prsty, aby se trochu uklidnil.
,,Nezjistila, je to náhoda!" usměje se nadšeně. Larry je akorát víc nasranej.

,,A co tu dělá on?" dodá nabručeně a kývne k jejímu příteli.
,,Jak co tu dělá? Co tu dělá ona?" odsekne mu jeho matka a kývne směrem ke mně. Já trochu překvapeně vykulím oči a nechápavě se na ni dívám. Co jsem jí udělala?
,,My tu máme koně společného a ona na něm jezdí."
,,Takže máte taky společné miminko." obrátí jeho mamka najednou a zase jí září na tváři úsměv. Larry si ale vzpomene na tu skutečnost, že jeho máma je těhotná a zmáčkne mi silně ruku.
,,Být tebou, moc to nezmiňuju. Stačí, že tu je tenhle." kývne Larry pohrdavě k jejímu příteli.
,,Tak víš co? Když jsi takovej, tak já budu taky taková."
,,Jak to myslíš? Jakože nebudeš mít ráda Verču?"
,,Jo." odsekne jeho mamka a já trochu posmutním.
,,Fajn, jak chceš. Nevíš, o co přicházíš. Jednou ti to dojde, a nebo možná ne, protože tebe už nezajímám, ty máš svou novou rodinu a na tu starou jsi se vysrala, takže mě ani nepřekvapuje, že moji holku a první vážnej vztah nemáš ráda. Ale víš co? Ani to nechci slyšet. My si budeme žít svým životem, vy zas svým. Čau." dořekne Larry, zavře Marvovo box a už mě táhne pryč.


Na kapitole 100 končíme ❤️

Baru a Veru ❤️

Druhá tvářKde žijí příběhy. Začni objevovat