30.KAPITOLA

7 3 0
                                    

Z pohledu Barči

Hned, co se za Frankem zavřou dveře, si doběhnu pro svůj skicák a psací potřeby. Sednu si k jídelnímu stolu a začnu malovat návrhy. V zadání je účes, který musí být to hlavní, takže ten nejvyzývavější a nejlepší, k tomu je však důležité sladit i oblečení a líčení, proto musím vymyslet něco velkolepého. Vymyslela jsem dva - hrabě Drákula nebo Vlkodlak. Je to sice basic, ale když to udělám fakt dobře, tak by to mohlo být super. Navíc si myslím, že většina soutěžících bude dělat modernější postavy z filmů. Nebudu se ale řídit podle skutečného hraběte. Udělám ho historickymoderního. Navíc využiju toho, že je Frank mladý, vysoký a velmi přitažlivý muž. Při pomyšlení na tyto tři fakty, mi naskočí husí kůže.
,,Soustřeď se Barčo." Zaklepu hlavou a navrhnu účes. Kdy vlasy na stranách a vzadu na krku budou vlasy hodně ulízané, to aby netrčely a vynikly vlasy na vrchu hlavy. Ty potom budu stylovat dozadu. Myslím, že to bude super. Účes nechám chvíli být, potom třeba vymyslím ještě detaily, že bych tam třeba přidala tmavé černé melíry a pak bych udělala jeden měděným práškem. Líčení moc neřeším, použiju hodně světlý makeup, pudr a tužku na oči, aby vynikly jeho karamelky. Svoje nákresy si podrobně popíšu, abych měla jasně dané pokyny. Pomáhá mi to a dokážu podle toho lépe fungovat. Dokončený návrh ještě podepíšu, vytrhnu papír a založím si ho do portfolia. Je to taková moje osobní vizitka. Mám tu ještě fotky  a návrhy ze školy. I to portfolio je v soutěži důležité, protože se právě posílají vaše práce vedení a porotě, která vás pak vybere do té soutěže. No a poté ho předkládáte i před začátkem samotné soutěže, proto do toho musím dát vše. Rychle si uvařím kávu a pustím se do návrhu oblečení. To bude trochu oříšek, protože ho můžeme koupit, ale to, jakou já mám představu, nikde nemají.

Půjčím si Frankův Macbook a začnu hledat pánské kabáty, ale nic se neblíží mé představě. Strávím nad tím skoro dvě hodiny, když už všechny moje naděje mizí v dáli, bleskne mi hlavou šílený nápad. Chodila jsem na kurz šití, mohla bych to zkusit sama. Bude to teda hodně náročné a budu muset k tomu sehnat spoustu věcí. Naštěstí vím, kdo mi pomůže. Rychle dokreslím návrh a zavolám Andy. Hned jí všechno řeknu a nevynechám sebemenší detaily. Netrvá to ani patnáct minut a Andy už na mě čeká, před domem. Rychle se připravím a seběhnu dolů.
,,Takže nejdřív bych sehnala to oblečení."
,,Souhlasím."
,,Pak tě zavezu za Nancy, má ty nejhezčí šicí stroje a látky. Určitě si tam vybereš."
,,No výborně!" Vykřiknu nadšeně. Opravdu jsem hrozně nadšená. Snad najdu to, co hledám.
Cesta netrvá dlouho a Andy zaparkuje před společností Calvin Klein.
,,Počkej, co tu děláme?" Zeptám se trochu vyděšeně.
,,Neboj se, Frank dneska fotí v Central Parku, tady nikdo není a tam, kam půjdeme my, tam Frank nikdy nebyl a ani tam nepůjde." Uklidní mě Andy a mně spadne kámen ze srdce. Andy mě zavede do obřího nekonečného skladu, kde je snad všechno.

,,Takže jsi říkala černý rolák, tmavě modré společenské kalhoty a k tomu, tmavě modré sako?"
,,Ano, ale to sako by mělo být hodně tmavě modré, aby působilo až černě."
,,Jasně, tak kalhoty máme takové." Ukáže mi dva modely a já si hned zamiluju ty první, co mi Andy ukázala.
,,Tyhle bereme." Ukážu na ně a hodím si je přes ruku.
,,Bezva, teď ten rolák a sako." Vydá se dál do útrob skladu. Nasměruje mě k rolákům a sama se vydá hledat sako. Já se pustím do výběru roláku. Už teď se nemůžu dočkat, jak bude vypadat finální výsledek.
Najdu jeden poslední v jeho velikosti, který je jako stvořený na tohle.
,,Máš ho?" Přijde Andy s vítězným úsměvem a rozbalí přesně to sako, jaké jsem si představovala.
,,Ty jsi jedinečná." Úplně se začnu rozplývat nad tím, jak se to suprově k sobě hodí.
,,Jsem ráda, že jsi nadšená." Zabalí to všechno do jednoho a vezme to ven. Opatrně to položí do kufru auta.
,,Tak a teď to šití." Zavře kufr a sedne si.
,,Ty jo, nikdy jsem nebyla takhle blízko." Nadšeně si zatleskám. Andy mě zaveze do obchodu, kde koupíme šicí stroj a látky. Vybrala jsem bordó, tmavě modrou barvu a podšívka bude z hedvábí.

Andy mi pomůže s věcmi do bytu a stihne se vypařit ještě před tím, než přijde Frank domů. Dokonce si stihnu i najít střih, neměřit i nastříhat. Třeba tohle mi vždycky přišlo mnohem těžší, než samotné šití. Dneska jsem tak nabitá, že mě snad nic nezastaví.
,,Ahoj, jsem doma. Baru?" Ozve se od dveří. Jo, tak zastaví. Rychle nechám své rozdělané práce a doběhnu k Frankovi. Hned mu skočím kolem krku.
,,Ahoj!" Zahučím mu nadšeně do ucha.
,,Copak? Takového nadšení." Usměje se tím nejhezčím úsměvem.
,,Počkej, až uvidíš, co jsem vymyslela!"
,,Copak jsi vymyslela? Počkej a na co?" Nakloní lehce hlavu na stranu. Je přitom tak roztomilej.
,,Víš jak pojedeme na tu soutěž?"
,,No jasně."
,,Vymyslela jsem něco, co ti bude mega slušet."
,,Zlato, mně sluší všechno." Mrkne na mě a lehce mi zmáčkne boky.
,,Oh, já zapomněla, ty jsi vlastně ve všem tak sexy a neodolatelný." automaticky si skousnu ret.
,,To si piš, proto po mně letí tolik modelek." Řekne jako největší hrdina a já otevřu pusu.
,,No fakt, Kiara, Spring, Layla a spoustu dalších holek."
,,Hele! Ty si koleduješ." Naoko se urazím.
,,Počkej, ale neřekl jsem to, co je podstatný, ony jsou do mě zblázněné, ale já jsem blázen do jedné holky." Lehce prsty chytne můj medailonek na řetízku.

,,Jee, to jsi řekl hezky lásko." Vtisknu mu pusu na tvář.
,,Ale počkej, mohla bych tě o něco poprosit?"
,,No jasně." Pokyne a já doběhnu pro oblečení.
,,Aha, já myslel, že mě chceš vidět nahého."
,,Hele, ty si nedáš pokoj." Zahihňám se a podám mu kalhoty. Frank si sundá oblečení a já si ho prohlédnu odshora dolů.
,,Možná bychom to mohli nechat na potom."
,,Já souhlasím." Chytne mě za boky a přitáhne na sebe. Zrychlí se mi dech, když ucítím jeho mužné tělo. Já tomu nerozumím, stačí vteřina a jsem z něho úplně hotová. Rychle si sundám tričko a on mi jednou rukou rozepne podprsenku. Z jeho doteků mi hned naskočí husí kůže. Najednou mi dojde, že o nic jiného než o něho nestojím. Chci ho mít v sobě, chci ho cítit všemi smysly. Než se naděju, mám na sobě už jenom kalhotky. Frank mě vyhodí na sebe a já mu hned omotám nohy kolem pasu. Prudce mě opře o zeď a já si neodpustím tichý vzdech.
,,Bože, ty jsi dokonalý." Řeknu potichu a on se lehce usměje.
,,Ty jsi dokonalá, krásko." Při téhle větě mi sundá kalhotky a sobě pak hned boxerky.

Prudkým pohybem do mě pronikne a já hlasitě zasténám. Zvuk, který při tom vydá mě málem hned dovede k vrcholu. Frank mě pevně chytne za šíji a pohledem neúhybně setrvává na mé tváři. Zatím, co se pomalu ale tvrdě ve mně pohybuje. Jeho horký dech dopadne na můj krk a já zalapám po dechu. Moje kůže se napne jako struna. Hrozně z něho šílím. Frank se přesune k mému krku, kde zanechá velice zřetelný otisk. Hned, jak dodělá svou práci na krku se mu znovu podívám do očí. Nedokážu se dívat jinam. S každým přírazem mě dobývá víc a víc. Začnu hlasitě vzdychat jeho jméno, což Franka nabudí a zrychlí své tempo. Lehce rukou stiskne můj krk. Pod jeho tlakem lehce zakloním hlavu a zavřu oči. Čím dál tím rychleji a rychleji mě žene k vrcholu. Po necelých pěti minutách dojdeme k vrcholu. Marně se snažím uklidnit svůj rychlý dech, který se line celým obývákem. Po tomhle, co se stalo, si přijdu jinak. Všechno je tak jasnější a já ho chci víc a víc. I když jsem vyčerpaná moje tělo i duše po něm touží znovu, našel klíč k mému nitru.

,,Líbilo se ti to?" Zeptá se po chvíli a tím prolomí ticho.
,,Nemám slov. Bylo to úžasné. Nedokážu ani popsat, jak skvělý to bylo."
,,Nemusíš říkat nic, tvoje tělo to řeklo za tebe." Pohladí mě po tváři a něžně políbí mé rty. Moje tváře okamžitě ještě víc zrudnou.
,,Jsi úžasný kluk."
,,Ty nejlepší holka, jsem hrozně rád, že jsem tě na té párty potkal." Jeho slova jsou jako pohlazení. Už tak po milionté si ho prohlédnu. Je neuvěřitelné, jak moc mě přitahuje, jeho svaly, jeho chlouba, jeho tvář, jeho duše. On je můj vysněný princ. Frank mě odnese do postele a opatrně položí. Úplně jsem ztratila pojem o čase. Venku za velkými okny už byla tma a jediné světlo, které dopadá do našeho bytu, je světlo z osvícených budov. Hned, jak se Frank ke mně připojí, se k němu přitulím. V tuhle chvíli nedokážu být daleko od něho. Dnes jsme si v sobě vytvořili plnou důvěru. Dnes jsme byli jako jeden a mně konečně došlo, že k sobě patříme. Všechny dílky skládačky do sebe zapadly a já vím, že s tímhle klukem chci zůstat už napořád. Miluju ho víc než cokoliv na světě a v žádném případě ho nechci ztratit.

Baru a Veru ❤️

Druhá tvářKde žijí příběhy. Začni objevovat