Z pohledu Franka
Nandám Barče řetízek, na kterém jsou moje iniciály, teď už je totiž jenom moje.
,,To je krásný Franku, děkuju" řekne se slzama v očích a já ji pohladím po tváři.
,,To není za co" usměju se. Já jsem rád, že můžu dokázat, že je jenom moje.
,,Ale je" řekne Barča a já ze srandy protočím oči. Chvíli se ještě procházíme, ale pak vydáme zase zpátky domů, protože nemáme i tak co venku dělat. Je tak nějak něco okolo páté a to znamená, že u nás v Česku už se Larry s jeho holkou chystají do postele, jestli už tam dávno nejsou a nedělají nějaké zajímavé aktivity. S Barčou se rozhodneme, že jim zavoláme a to dokonce v takovém stylu, že jim začneme volat přes počítač, aby byl obraz větší. Po pár zazvonění to opravdu přijmou a jak čekáme, jsou už spolu v posteli.
,,Ahoj"
,,Ahoj, co děláš blbečku? My už jsme se chystali spát" řekne Larry a Verča se podivně usměje, takže mi dojde, že spaní ještě v plánu neměli.
,,Volám, přišlo mi to jako dobrej nápad. Netušil jsem, že chodíte spát s Večerníčkem" řeknu se smíchem.
,,Já chodím" dodá pyšně Bára a my všichni se zatváříme dost udiveně, že se takovou věcí ještě chlubí. Barča zrudne až na prdeli a já se musím s láskou zasmát.
,,Ty jsi hrozný děcko, co?" řekne Larry se smíchem a já ho probodnu pohledem, i když si toho asi přes ten hovor nevšimne.
,,No nic, co to máš na krku?" zeptá se Verča a Barča si nejdřív trochu zmateně prohmatá krk, ale pak jí dojde, na co naráží.
,,Jo aha, to je řetízek" řekne Barča s úsměvem.
,,Jo, to mi došlo, spíš jsem myslela, co je to na něm napsaného, nepřečtu to" řekne Verča, Barča se nakloní k webkameře a ukáže jí to zblízka.,,FM, to je jakože-"
,,Hitrááádiooo FM" zazpívá Larry a všichni dostaneme takovej záchvat smíchu, že ani nevíme, jestli to je z toho zpívání nebo z toho, že je tak blbej a nepochopil to.
,,Ty jseš kokot ty vole" vykřiknu mezi smíchem a Larry se zastaví, jako by šlápl na brzdu.
,,Prosím?" řekne se zvednutým obočím. Fakt je hooodně děsivej, to se musí nechat.
,,No slyšels ne? Nebo si chceš zajít na ušní?" řeknu a Larry přivře oči, jako by mě chtěl probodnout.
,,Lásko, ty jsi to nepochopil?" zeptá se ho Verča.
,,A co?" zeptá se Larry.
,,No to, co je na tom řetízku"
,,Jo tamto, jasný, to je "fucking Müller", ne snad?" zeptá se a já vystartuju. Až potom mi dojde, že je na jiné straně polokoule a že mu jen tak lehce pěstí nedám.
,,Já ti dám fucking Müller, Tadeáši"
,,Tadeáši?" řekne Verča udiveně.
,,Tys jí to neřekl?" zeptám se a u toho se uchechtnu.
,,Nepřišlo mi to důležité" řekne Larry trochu nervózně.
,,Počkej, nepřišlo ti důležité, abych věděla, jak se jmenuješ?" řekne překvapeně.
,,No, tak my už půjdeme, paa" řekne Barča a rychle zaklapne počítač.
,,Počkej, co děláš? Proč jsi to vypla? Zrovna to začínalo být zajímavé" řeknu vykuleně.K mému překvapení si ale Barča sedne obkročmo na můj klín. Vykulím oči ještě víc a ona mi zatlačí na hrudník a opře mě zády o gauč.
,,Mh, tak jo" řeknu a sleduju ji, jak si pomalu sundá tričko. Je víc sexy, než je zdrávo. Pak sundá tričko i mně a já se s překříženýma rukama za hlavou opřu ještě víc do gauče.
,,Pokračuj kotě" pobídnu ji a ona si stoupne a sundá si spodek, pak mi rozepne pásek a podívá se mi do očí. Jemně očima kývnu a ona mi sundá kalhoty. Pak si vyleze zase na mě a já ji chytnu za boky. Začneme se líbat a postupně přidáváme do každého polibku vášeň, až jsme oba vzrušený.
,,Ty si to chceš udělat?" zeptám se a ona nejistě kývne.
,,Nikdy jsem nahoře nebyla" řekne a já přikývnu a pohladím ji po tváři.
,,Není na tom nic složitého, jo? Jenom dělej to, co se ti bude líbit. Když se to bude líbit tobě, bude se to líbit i mně" řeknu jí a ona s úsměvem přikývne. Stále z ní cítím nervozitu, ale už se značně uklidnila. Po chvíli si sundá kalhotky a mně sundá boxerky.,,Můžu?" zeptá se mě, jako bych jí snad mohl říct ne.
,,Jasně" přikývnu, ona se mě chytne kolem krku a dosedne na mě. Chytnu ji za boky a pevně jí je zmáčknu.
,,Ah, ano" vzdychne a začne se zvedat a dosedat. Já jí v tomhle pohybu pomáhám.
,,Jde mi to dobře?" zeptá se Barča a já jí hned přikývnu.
,,Moc dobře, pokračuj" postupně se oba blížíme čím dál tím víc k vrcholu. Když už jsme skoro tam, Bára ještě přidá a ve stejnou chvilku vyvrcholíme spolu. Začneme to oba vydýchávat a koukáme si spokojeně do očí.
,,To bylo super, asi tě nahoru budu pouštět častěji" lehce se usměju a ona se rozzáří jak Vánoční stromeček na Staromáku.
,,Vážně? Ježiš, děkuju" řekne dojatě a já ji začnu hladit po zádech.
,,To je jasný, jsi náhodou dobrá" usměju se a dlouze ji políbím na její sladké rty. Ona mě obejme kolem krku a po polibku si rovnou opře bradu o moje rameno. Podle toho, jak se uvolní, nejspíše zavřela oči. Nemýlím se, když po chvíli uslyším tiché oddechování a zjistím, že Bára usnula. Chytnu ji a pomalu se s ní vydám do ložnice. Dojdu tam a položím ji na postel. Rovnou si lehnu k ní a za pár minut už taky spím.Probudím se docela brzo ráno, protože jsme usnuli brzo. Když se rozkoukám, zjistím, že Bára tu není. Zvednu se tedy, vezmu si čisté boxerky a tepláky, vršek nechám bez trička a vydám se po lahodné vůni do kuchyně. Uvidím tam Barču, která dělá pravděpodobně lívance. Využiju toho, že se nedívá a pobrukuje si nějakou písničku a potichu k ní přijdu a stoupnu si za ni.
,,Co to tu kuchtíš?" zeptám se a s překvapením zjistím, že mám ještě ranní chraplák. Nevím proč, ale Báře naskočí husina, když promluvím.
,,Páni" pomalu se na mě otočí a já se usměju, chytnu ji za ruce a přitáhnu ji k sobě blíž.
,,Dobré ráno krásko, jak se cítíš?"
,,Odpočatá, spokojená a šťastná, že jsem tady s tebou" řekne a já jí dám pusu na čelo.
,,Taky jsem rád, že jsi tu" pohladím ji po zadku. Na sobě má jenom moji košili, kterou má jako šaty, jak je jí velká.
,,Hmm, koukám, že dneska jsi se dokonale oblékla. Takhle bys mohla chodit pořád" řeknu a nevinně se zazubím.
,,Vážně? Jako takhle mám chodit po ulici?" řekne a já si představím všechny ty chlapské pohledy, co by na ní visely a hned začnu žárlit.,,Ne, v žádném případě, ale doma tak chodit můžeš" řeknu a ona se roztomile potichu uchechtne.
,,Jasně, Frank koukat může?"
,,Ano, ale jenom Müller, žádnej jinej Frank nemůže. I když Frank je jedinej" řeknu sebevědomě a ona se pobaveně zasměje.
,,Jo, nějakýho Franka Müllera znám, říkal prej, že jsem jeho" řekne Barča a já přikývnu.
,,Ano, tak to měl pravdu, jenom a jenom jeho"
,,Není trošku majetnickej?" zeptá se a já se zamyslím.
,,Noo, je majetnickej na to, co mu náleží"
,,Aha, já mu náležím?" zeptá se Barča s krásným, neodolatelným úsměvem.
,,Ano, náležíš"
,,Jakto?" zeptá se zvědavě.
,,No prostě to tak je, s tím nic neuděláš" zazubím se a vtisknu jí pusu do vlasů. Ona se pak rychle otočí k lívancům a dá je na talíř. Já ji sleduju u toho, když je pokape javorovým sirupem a posype malinami a borůvkami. Vypadá to tak lahodně, že si ani neuvědomím, že slintám.
,,Jee, tady se někdo těší, že?" řekne Bára se spokojeným úsměvem a položí talíře na stůl. Já nám udělám pití a co nejrychleji si sednu ke stolu, až málem spadnu ze židle, jak jsem hrr.
,,To si piš" zazubím se a už nemůžu čekat ani vteřinu a pustím se do toho.,,Tobě tak hrozně ten řetízek sluší" řeknu a ona si ho vezme do dlaně.
,,To asi proto, že je dělaný pro mě od Franka Müllera"
,,To je hroznej sobec, co?" řeknu a ze srandy protočím oči.
,,No příšerný no, ať se jde zahrabat" řekne taky s nadsázkou a obrátí oči v sloup.
,,Souhlasím no, já mu to řeknu" prohlásím a Barča ztuhne.
,,Nenene, počkej, on by se naštval a nelíbal by mě na dobrou noc, neprobouzel by se se mnou a tak, to ti nemůžu dovolit" řekne a já se musím lehce zasmát. Je taaak roztomilá.
,,Já si myslím, že by to bez toho taky nedal"
,,Fakt? To mě tak potřebuje?" řekne Bára, která už se téměř rozplývá.
,,Ano, jako ryba vodu a pták peří" usměju se a pohladím ji po tváři, když se na mě dojatě podívá. Po chvíli dojím tohle výtečné jídlo a Barča uklidí talíře. Kopnu do sebe džus a pak už se zvednu a dojdu se obléknout do práce. Dojdu ke dveřím a Barča smutně dojde ke mně.
,,Brzo se vrátím" lehce se usměju a ona přikývne. Políbím ji a vydám se ven, kde už na mě čeká auto. Já myslím převážně na to, jak se těším, až bude zase v mém náručí.Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
Druhá tvář
FanficLarry a Frank, na povrch tak podobní bratranci, ale pod povrchem úplně jiní lidé. Frank je český úspěšný model s duší romantika, ale až moc vysokým sebevědomím. Larry je nejlepší fotbalista Sparty, na vážné vztahy ale moc není, spíše se vidí v děvka...