58.KAPITOLA

6 2 2
                                    

Z pohledu Barči

Ode dneška mi začíná dovolená. Konečně si odpočinu od toho věčného stresu v práci. Navíc když mám možnost vyrazit na wellness do Maďarska, kde mají ty nejlepší termální lázně, to je teprve něco. To byla vlastně věc, kterou jsme obdrželi za druhé místo. Takže teď už jenom dobaluji poslední věci a počkám, až přijede Frank. Hrozně se těším i na tu cestu. Vždycky, když jsem jela na takovou dlouho cestu, tak jsem se na to hrozně těšila. Nevím proč, jsem asi trochu divná, ale člověk si popovídá, poslechne hudbu. Když vás jede víc, tak si můžete po cestě i něco zahrát nebo si pustit film. Zabalím poslední věc do kufru a v tom mi cinkne mobil, kde mi Frank napíše, abych ho pustila dovnitř. Usměju se pro sebe a otevřu dolní dveře. Netrvá to dlouho a uslyším zvonek. Rychle mu dojdu otevřít.
,,Čau, tak co? Připraven?" zeptám se nadšeně a jemu tím hned vykouzlím úsměv na tváři.
,,Jsem připraven a koukám, že ty taky."
,,Já jsem všemi deseti."
,,Bezva, tak vyrážíme, už jsem si to zadal do navigace." popadne můj kufr a vydá se ven. Já si rychle sáhnu pro batůžek, zamknu a doběhnu ho. Nastoupím k němu do výtahu. Nevím proč, ale znáte ten pocit, když se na něco těšíte a nemůžete se dočkat? Tak přesně ten pocit mi probíjí celým tělem. Dojdeme k autu, Frank dá můj kufr do kufru auta a já si rovnou sednu. Připoutám se a vytáhnu CDčka z batohu. Frank si sedne za volant. Dá si tam tu navigaci a nasadí si sluneční brýle.
,,Jakou tam dáme pecku?" zazubím se.
,,Nechám to na tobě lásko."
,,Dobře." usměju se a šoupnu tam nějaké hity z devadesátek a milénia.
Už pomalu začíná nastupovat moje hyperaktivita. Takhle mě Frank asi ještě nezažil. Jednoduše, začnu mluvit trochu rychleji, zpívám nebo tancuju. Samozřejmě tancuju v rámci možností, a to jsme ještě ani nevyjeli z Prahy.

,,Barčo, ty jsi hrozná." zasměje se Frank.
,,Já vím, ale já se hrozně těším. Týden, my dva spolu."
,,A víš doufám, kolik se toho dá stihnout za týden?"
,,Hodně." zazubím se. Oba teď asi myslíme na to samé. Jako nebudu lhát. Párkrát jsem si představila, že to spolu děláme třeba ve vířivce. Nad touhle myšlenkou si skousnu ret. Frank se hned na to koukne.
,,Kurva." koukne se dopředu a rychle strhne auto na naši stranu z protisměru. Mně hnedka začne strašně rychle bušit srdce.
,,Ty jo, to bylo o chlup. Promiň."
,,To je v pohodě, ale tohle si nech na potom, až tam budeme." koukne se na mě krátce a já jenom kývnu. Trochu se oklepu z toho šoku, ale pak už zase nastoupí moje těšící nálada. Proto si vytáhnu notebook a začnu pracovat na jedné prezentaci. Po hodině a půl cesty zastavíme na benzínce. Já nám skočím do Mekáče pro jídlo. Ještě vezmu Frankovi kávu a sobě zmrzlinu. Vrátím se k autu a podám mu kávu. Nevím proč, ale přijde mi hrozně sexy, když je opřený o auto, má na sobě sluneční brýle a pije kávu. Já si sednu na malou lavičku a pustím se do své zmrzliny.

,,Máš ji dobrou?" zeptá se mě najednou a já se na něho kouknu.
,,Mám, chceš?"
,,Neodmítnu." sedne si vedle mě a otevře pusu. Já naberu na lžičku vše co obsahuje má zmrzlina a dám mu ji do pusy.
,,Mmm, máš pravdu, je moc dobrá." dá mi pusu na tvář a dopije svou kávu. Já dojím zmrzlinu. Potom sníme náš oběd a ještě chvíli jen tak sedíme a povídáme si. Já si potom sundám mikinu, kterou hodím na zadní sedadla a sednu si na svoje místo. Frank dojde vyhodit zbytky obalů, vrátí se k autu a sedne si na místo řidiče, nastartuje a vyjede znovu na cestu. Když najedeme na dálnici, tak se znovu pustím do prezentace. Po chvíli to vzdám a uklidím počítač. Ještě je před námi dlouhá cesta, ale to vůbec nevadí. Začneme si víc povídat a hned ta cesta lépe utíká. Po čtyřech hodinách cesty se vyměníme. Nikdy jsem automat ještě neřídila a musím říct, že chvílemi mi ta řadící páka chybí.
,,Barčo, ne." chytne mě Frank za tuku, když už zase mám tendenci řadit a jemně mi ji položí na volant.
,,Promiň, je to hroznej nezvyk." řeknu trochu nervózně.

Po chvíli se už do toho dostanu a jenom přidávám a ubírám plyn.
,,No vidíš, mnohem lepší." usměje se na mě Frank a pohladí mě po stehně.
,,Děkuju, už jsem na to asi přišla."
,,Super, jak říkám, není na tom nic těžkého. Jenom nepoužíváš levou nohu. Toť vše."
,,Jo, už to díky tobě vím."
,,Hele, já když přecházel na automat, taky jsem měl občas tu tendenci to dělat, ale je pravda, že si člověk rychle zvykne."
,,No, abych potom neudělala ze svého Pěti automat. To by asi nebylo dobrý." zasměju se a Frank se ke mně přidá. Takže mi můj vtip vyšel.
,,No budeš muset být opatrná, ještě nemám na to, abych si platil další holku. Tak se mi prosím nezraň." udělá psí oči a pak se znovu začneme smát. Díky našim vtípkům cesta uteče raz dva. Zaparkuju před krásným velkým hotelem. Dokonce tu mají i vrátného. Vystoupím, podám Frankovi klíče od auta a dojdu k tomu vrátnému. Ukážu mu poukázku a svou občanku. On se na mě usměje a odvede nás k recepci. Tam jim dáme všechny doklady a hrozně milá paní nám předá kartu od pokoje. Měl by to být apartmán v posledním patře. Vyjedeme výtahem do již zmíněného posledního patra a dojdeme k našemu pokoji.

Hned jak otevřu dveře, se nám naskytne pohled na opravdu krásný pokoj. Uprostřed je velká manželská postel. Na protější zdi visí velká televize a pod televizí je dokonce minibar.
,,No tak tohle si nechám líbit." skočí hned Frank na hezky ustlanou postel.
,,Je pohodlná?"
,,To teda, na sex jako dělaná." koukne se na mě se šibalským úsměvem. Já se nad tím pousměju a vlezu si nad něho. On mě hned přetočí pod sebe a začne mě líbat. Nakonec se naše polibky stanou ještě vášnivějšími a dravějšími. Shodíme ze sebe všechno oblečení a pak už se jenom necháme unášet spojením našich těl. Kolem půl sedmé sejdeme na večeři. Kde mají večeře v podobě švédských stolů. Hned si naberu, protože mám celkem velký hlad a navíc tady mají spoustu jídla, které vypadá moc dobře. Jsou tu dezerty, které vypadají ještě líp. Taky si jich pár vezmu na ochutnávku a dojdu si sednout k Frankovi na terasu.
,,Páni, tady má někdo hlad." zasměje se a pustí se do jídla.
,,No jo, chci mít sílu, když mě táhneš ještě do bazénu."
,,No jo no, ale je otevřený do jedenácti, toho musíme využít. A taky tu mají posilovnu, takže ta nás čeká zítra." poví mi a já vykulím oči.

,,No ty jsi se zbláznil?" div mi nevypadne jídlo z pusy.
,,Ne, vůbec ne, bude to zábava." zazubí se a já mám chuť se někam schovat. Já nikdy pořádně na těch strojích necvičila. To zase bude trapas jak Brno.
,,To víš, nějak si ty masáže a vířivky zasloužit musíme." mrkne na mě a já na něj jenom civím jak tele na nový vrata.
,,Dobře no, ale jestli potom chcípnu, tak mě máš na svědomí, Müllere." pohrozím mu a on se jenom zasměje. Po večeři, dojdeme na pokoj, kde se převlékneme do plavek. Vezmu si na sebe svůj růžový župánek a tvoje pantoflíčky k bazénu. Frank si na sebe vezme modrý župan. Je něco, v čem ten kluk nebude vypadat tak sexy? Do tašky hodím ještě ručníky, vezmu si svou kartu, která nás vlastně pouští do veškerých prostor po celém hotelu. Je to něco jako náramek, který dostanete na dovolené. Frank si vezme svou a potom už se vydáme k bazénu, který vede i ven. My dnes zůstaneme jenom uvnitř. Položím tašku s věcmi na lehátko a sundám si župan. Frank udělá to samé a trochu zatne svaly. Takže mu vylezou ty jeho úchvatně vytvarované břišáky.

,,Co na mě tak koukáš?" lehce se  usměje pro sebe, protože moc dobře ví, proč tak koukám.
,,Ale jenom jsem si říkala, že na těch tvých břišácích by to chtělo ještě trochu zapracovat." zahihňám se a on mě rychle chytne kolem pasu.
,,Co jsi to řekla ty jedna malá kecalko?"
,,Já? Já jsem řekla jenom to, co si myslím." zatvářím se jako andílek.
,,Jo? Tady někdo skončí v bazénu."
,,Cože? Ne, to ne." začnu hnedka kopat nohama a kroutit se, když se vydá blíž k bazénu.
,,Zacpi si nos." pošeptá mi a hodí mě do vody. Jen tak tak si stihnu zacpat nos. K mému překvapení je ta voda příjemně teplá. Frank vleze do vody a doplave ke mně. Obejmu ho kolem krku a nohy mu omotám kolem pasu. On mi odhrne pár vlasů z obličeje a dá mi pusu na nos.
,,Beru zpátky. Ty nic nepotřebuješ. Jsi sexy až dost." chytnu ho za tváře a políbím ho.
,,Myslíš?"
,,Myslím si, že ano. Navíc už teď po tobě kouká milion holek."
,,Ať si koukají, já stejně miluju jenom jednu a vždycky budu."
,,Aww, lásko moje, já taky budu milovat jenom jednoho." pohladím ho palcem a znovu ho políbím.

Baru a Veru ❤️

Druhá tvářKde žijí příběhy. Začni objevovat