Z pohledu Verči
Zůstanu koukat za tím klukem z párty, teda alespoň myslím, že to byl on, byl mu brutálně podobný. Nebo alespoň vzhledem byl, choval se úplně jinak. Já jsem se taky nechovala nejlépe, ale to jenom proto, že on se choval tak povýšeně. Sleduju, jak jeho auto mizí v dálce, pak zaklepu hlavou a začnu pracovat se svým koněm na fotbalovém hřišti. Někdy je fajn místo pískové jízdárny jezdit na trávě, je tu spoustu prostoru a nepráší se tu. Začnu klusat a později i cválat. Po práci s mým koněm dojdu do stáje, kde se o něj postarám a dám ho do výběhu. Pak dojdu domů a učím se na zítřejší test z geografie. Je to jeden z posledních předmětů, které mi ještě na gymlu nelezou na nervy. Chodím na gympl do předposledního ročníku. Je mi teď osmnáct a jinak mám spoustu jiných zájmů, než koně a párty. Taky ráda hraju na piano a kytaru, když na to mám čas. Ráda čtu a píšu vlastní knížky. S povahou to mám složité. Jsem introvert, ale když se u někoho cítím dobře, už od začátku nemůžu zavřít pusu. S kamarády je to ještě horší. Osobně si myslím, že by si někdy nejradši koupili pásku a tu pusu mi zalepili. Barča je jedna z mých nejlepších kamarádek, trávíme spolu hodně času. Což mi připomíná, že dneska večer spolu jdeme pokecat do jednoho baru, chtěla mi něco říct a já tak trochu tuším, čeho se to bude týkat... nebo v to alespoň doufám. Po učení se připravím, učešu si vlasy a vezmu si hezčí šaty a na to lehkej přehoz. Vyjdu před dům, sednu si do svého auta od táty, vložím klíče, nastartuju a rozjedu se k baru.
Když tam dojedu, vystoupím, vezmu si klíče, zamknu auto a dojdu si sednout. Nemám v plánu dneska vůbec pít kvůli škole, v čemž mi pomůže zaparkované auto venku. Čekám a čekám a čekám, klasika. Barča konečně vejde a já jí hlasitě zatleskám.
,,No kde jsi byla proboha?" řeknu až teatrálně a pak se zasměju.
,,Já se musela-"
,,Připravit, jasně. Jak jinak. A já tu strávím kvůli tobě mladí" zasměju se a kouknu se na číšníka, který k nám dojde.
,,Mimochodem čau Baru" usměju se a pak zaměřím svou pozornost na číšníka.
,,Máte přání?"
,,Jo, pro mě prosím Colu" usměju se a on přikývne. Barča se na mě překvapeně koukne a já zvednu obočí.
,,Eh, dobře, tak pro mě limonádu" číšník kývne a odejde.
,,Nemůžu alkohol, zítra píšeme test a já to stále neumím, potřebuju být večer použitelná. Navíc mám venku auto, ale klidně si dej" usměju se na ni.
,,Jo, já si říkala, jestli není tvoje" zasměje se a já přikývnu.
,,Noo? Takže co jsi mi to chtěla říct?" zeptám se zvědavě, číšník nám mezitím donesl pití.
,,Ta limonáda vypadá fakt dobře" usměju se a napiju se své Coly.
,,To jo. No já dneska byla v práci a hádej co?" zeptá se a dle jejího výrazu vím naprosto jistě, co se stalo.,,Neke, ty jsi potkala sexy týpka z párty?" vypísknu a ona mi dá ruku na pusu a prudce se rozhlédne kolem.
,,Pšš, jo, potkala jsem ho u nás, on tam přišel a chtěl ostříhat. No a já ho stříhala" řekne nadšeně a já se neudržím, plesknu rukama a znovu vypísknu. Jsem za ni tak nadšená, že ho poznala.
,,A jak se jmenuje? Ať mu nemusím říkat sexy týpek z párty" zasměju se a ona se přidá.
,,Je to Frank" odpoví mi a já se uchechtnu.
,,Jo, to jsem udělala taky, ale on mě málem zabil za to" zasměje se Barča.
,,No promiň, ale zní to jako jméno pro kámoše v rozkroku" zasměju se a rychle položím Colu, jinak bych ji na sebe vylila a to fakt nechci.
,,Hm, o čem jste se ještě bavili?" zeptám se a Barča mi to celé převypráví. Je to teda celovečerák, ale mě osobně to baví. Všimnu si, že chvílemi myšlenkami odplouvám k tomu klukovi, ale pak rychle zase začnu dávat pozor.
,,No a pak jsem to dodělala, jemu se to líbilo a koukali jsme si do očí. No a pak prostě zaplatil a odešel, ale slíbil mi, že se někdy zase uvidíme, asi zítra" usměje se a u toho se celá rozzáří.,,Jezu, ty jsi tak šťastná. Já vám to hrozně moc přeju" řeknu to s úsměvem, ale hned potom posmutním.
,,Stalo se něco?" zeptá se mě hned a položí mi ruku na předloktí. Já se na ni kouknu a povzdechnu si.
,,Ten kluk z párty, myslím, že jsem ho dneska viděla na fotbálku, byla jsem tam se Rapsagem, jako vždycky" To je můj kůň, debilní jméno, že? Radši mu říkám Sag, je to stokrát lepší než tamto. Zní to jak nějaký vojenský tank.
,,No tak to je super, pozval tě někam? Už víš jeho jméno?" zeptá se nadšeně, stejně jako já předtím jí, akorát bez toho pištění, ale já zakroutím hlavou.
,,Ne, dozvěděla jsem se jenom to, že jsem cuchta a neopřel by si o mě ani kolo" odpovím jí a ona zděšeně vykulí oči.
,,Co prosím? Ale třeba to tak-"
,,Mě nezajímá, jak to sakra myslel. Takhle se mnou mluvit nebude, já mu neřekla nic špatného a on mi nadával, to teda ne" zaskřípu zubama a pevně v ruce tisku půllitr.
,,Třeba tě nepoznal v helmě" řekne Barča a já se zamračím. Nechápu, jak tohle chování může omlouvat. Na mém místě by jí to taky nebylo příjemné.,,Jak nepoznal? Mně je jedno, jestli mě nepoznal. To se takhle chová k jiným holkám, co mu nic neudělaly? To je hnus, s takovým klukem bych nechodila ani za nic. Navíc jestli se řídil podle toho, jak jsem vypadala na párty, tak je neskutečně povrchní a pravděpodobně mě stejně rád nemá, takže to je asi jedno. Já už o něj nestojím, jenom je mi to líto. Myslela jsem, že jsme si sedli a že bych konečně si mohla najít kluka, ale takovýho debila nechci. To radši budu sama" řeknu se slzami v očích. Opravdu jsem doufala, že on bude jiný. Na té párty to bylo skvělé. Nejdřív sraz na záchodech, pak bar a tanec na parketu, kde jsem před ním tancovala a otírala se o něj. Cítila jsem se tak bezpečně a odvážně a vypadalo to, že on si to taky užívá, ale nevím nevím, možná byl jenom hodně nalitej, sám řekl, že hodně pil.
,,Veru, to je mi hrozně líto, to jsem netušila. Vykašli se na něj, když je to takovej debil" řekne smutně a já přikývnu.
,,To se neboj, neopřu si o něj ani kolo" mrknu na ni a obě se zasmějeme. Od téhle chvíle mám zase lepší náladu.Vždycky mi pomůže si s někým promluvit, pak se cítím líp. Ještě lépe bych se cítila po drinku, ale to nemůžu. Pak dopiju svoji Colu a ještě si dál povídáme.
,,Kam ty zítra jdeš?" zeptám se.
,,Zítra do práce a odpoledne možná někam půjdu s Frankem" usměje se a zahopsá radostí na židli.
,,Su-"
,,Ale co když něco pokazím? Znáš mě, já jsem hrozná, všechno pokazím. Já jsem mu schopná hned říct, že ho miluju a že je láska mého života a nasrat se, že mi to neřekl" řekne a já vykulím oči.
,,Proboha to nedělej, kroť se sakra. Prosím, nesmíš to podělat, vypadá to s vámi fakt dobře" usměju se a Barča taky dopije svoje pití.
,,Neboj se, budu se snažit" usměje se a já se zasměju.
,,To bude chtít hodně úsilí" pomalu vstanu a poplácám ji po rameni.
,,Hele já musím, už tak pojedu ve tmě a ještě se musím připravit do školy. Zatím a pěkné rande" mrknu na ni.
,,To není ran-!" vykřikne, ale já se jenom zasměju a už jsem ve dveřích.
,,Ale je" dojdu k autu, odemknu a sednu si. Vložím klíč do zapalování a rozejdu se domů.Cestou uvidím pod lampou stát kluka, který je šíleně podobný tomu z párty. Je to on? Myslím, že jo, ale v té rychlosti si nejsem jistá. Nechám to plavat, nebo alespoň si to myslím, a dojedu domů. Zaparkuju před panelákem a dojdu domů. Tam si dám ještě studenou večeři, která tu ještě zůstala a pak se učím další dvě hodiny. Poté si zalezu do sprchy a nechám kapky vody padat na mé tělo. Pak už si udělám klasickou večerní ritunu, takže si vyčistím zuby, namažu se krémem a dojdu do postele. Ještě si jednou přečtu svůj zápis a pak už odložím sešit a zachumlám se do postele. Cinkne mi zpráva na mobilu, ale už jsem tak unavená, že to nechám být. Spokojeně usnu a spím až do budíku. Ráno mi zazvoní ten nepříjemný zvuk kousek od hlavy a já ho už stereotypně vypnu. Obléknu se, učešu si vlasy a pustím se do snídaně. Vezmu si do ruky mobil a konečně se kouknu na zprávu, která mi večer přišla. Když zjistím, že je to Barča, vykulím oči. Ale když zjistím, co mi píše, málem mi vyskočí srdce z hrudi.
,,Ahoj, kousek od baru je ten tvůj! Musela jsi jet kolem něho autem" napsala mi. Wow, takže to byl on. Ať chci nebo nechci, moje rty se samy od sebe zkroutí do úsměvu.Omlouvám se za přehozené pořadí kapitol, vydávám to tak, jak je to dobře, ale čísla se mi i po srovnání přeskupují 🥲
Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
Druhá tvář
FanfictionLarry a Frank, na povrch tak podobní bratranci, ale pod povrchem úplně jiní lidé. Frank je český úspěšný model s duší romantika, ale až moc vysokým sebevědomím. Larry je nejlepší fotbalista Sparty, na vážné vztahy ale moc není, spíše se vidí v děvka...