Z pohledu Larryho
Kouknu se na letušky, které na nás koukaly, při naší vášnivé líbačce. Naštěstí to nijak neřeší a věnují se jiným cestujícím. Já mezitím pohladím Verču po noze, aby věděla, že je to dobrý. I když musím uznat, že i takhle červená je hrozně roztomilá. Ona se na mě usměje a daruje mi pusu na tvář. Nedokážu ani popsat, jak moc jsem do té holky zamilovaný. Chytnu ji za ruku a propletu nám prsty. Po chvíli nás znovu letušky obejdou a poprosí nás, abychom se připoutali. Oba s Verčou tak učiníme a já si dám žvýkačku do pusy. Žvýkání mi pomáhá, abych lépe snášel zalehnuté uši. Letadlo se rozjede po runwayi a já se lehce nahnu, abych viděl z okýnka. Opřu se lehce o Verču a ta se na mě krásně usměje. Oba z malého okénka sledujeme, jak pomalu stoupáme nahoru a velké město se rázem mění na malinké městečko. Po půl hodině, se konečně můžeme odpoutat.
,,Pustíme si nějaký film lásko?” zeptá se mně Verča hned potom, co se odpoutá.
,,Jasně, vybereš něco?” usměju se na ni a mezitím nám koupím pití. Mám hroznou žízeň a proto tu malou flašku vyžahnu skoro celou. Verča jenom překvapeně vykulí oči.
,,Ty jsi snad vůbec nepil?” zasměje se.
,,Vypadá to tak.” taky se zasměju, asi to nebyl úplně nejlepší nápad, protože máme před sebou ještě dvanáct hodin letu a já budu muset chodit tady na ten záchůdek? No to mě potěš. Verča mezitím vybere sérii Harryho Pottera. Vezmu si na sebe svou Nike mikinu, obejmu svou lásku a zaberu se do filmu.
Cesta uteče celkem rychle. Možná je to tím, že jsem skoro celý let prospal, ale na druhou stranu jsem odpočatý a připravený na průzkum resortu. Ruku v ruce vyjdeme z letadla a zamíříme ke kufrům. Při čekání na naše kufry zarezervuju odvoz.,,Hele, už jedou.” ukáže Verča na naše kufry a já je sundám z pásu.
,,Tak tady to máte, má slečno.” zazubím se a podám jí její kufr.
,,Děkuji, můj pane.” dá mi pusu na tvář a vydá se ven. Já se vydám za ní a rozhlédnu se po našem odvozu, který nás má odvézt k hydroplánu. Ten nás zase převeze na ostrov, kde se rozléhá náš hotel. Po chvíli přijede pán s vozíčkem, připomínajícím ty golfové. Pomůže nám s kufry a odveze nás na hydroplán, kde jsme první. Naše kufry dají do letadla a my máme tak půl hodiny na průzkum okolí. Nakonec se projdeme jenom kolem vody a pak už s ostatními pasažéry nastoupíme do hydroplánu.
,,Jdu k oknu.” zazubí se na mě Verča a rychle zapluje k oknu. Já nad tím jenom pobaveně zakroutím hlavou a sednu si vedle ní. Připoutám se a uvelebím se v sedadle. Musím uznat, že jsou hrozně pohodlný. Po půl hodině přistaneme u našeho hotelu. Vystoupíme a hned první, co uvidím, je nádherné azurové moře.
,,Páni, zlato, vidíš tu vodu? To je nádhera.”
,,Líbí se ti tu?”
,,Hrozně moc.” otočí se ke mně a obejme mě kolem krku.
,,To jsem rád, mně se tu taky líbí. Hlavně, když jsem tu s tebou.” usměju se a dlouze ji políbím.Na recepci si převezmeme klíče od pokoje a kurýr nám brzy donese naše kufry rovnou ke dveřím pokoje. Tak takový luxus by se mi líbil. Podám Verče klíče, aby jako první vstoupila do našeho pokoje. Verča odemkne dveře a vejde.
,,No páni.” vydechne úžasem. Já hned vejdu za ní a prohlédnu si náš luxusní pokoj. Zdi jsou na půl zděné a na půl prokládané dřevem. Musím říct, že to vypadá hrozně krásně.
,,Ty jo, to je fakt bomba.” Postavím kufry k posteli a dojdu se podívat do koupelny. Šmejděníčko, šmejdění. Prostě typický Čech.
,,Koupelna dobrá.” zavolám na Verču, která akorát otevře dveře na terasu
,,Zlato, koukej na tu terasu, máme tu vlastní bazén a pak cestu k moři. To je taková krása.” rozplývá se nad tímhle místem Verča. Já se usmívám jak debil, protože jsem opravdu rád, že se jí tu líbí.
,,Jdeme na průzkum?”
,,No jasně.” vypískne nadšením a chytne mě za ruku. Jako nějací puberťáci se rozběhneme vydlážděnou cestou na pláž. Cesta je lemovaná tropickými rostlinami. Kdybych mohl, tak se sem nastěhuju. Doběhneme na pláž a před námi se rozprostře krásná třpytící mořská hladina.Zastavím se a obejmu Verču zezadu kolem pasu.
,,Děkuju lásko, že jsi mě sem vzal, je tu krásně.”
,,Je a s tebou i o dost víc romantické a těším se na další naše společné dny tady.” usměju se a daruju jí pusu do vlasů. Ona mě za odměnu pohladí po ruce. Odpoledne strávíme tím, že si projdeme celý rezort. Večer se dojdeme převléknout a připravit na večeři.
,,Já tak miluju all inclusive dovolené, jídlo zadarmo. Můžeš se pořádně nažrat a k tomu máš drinky zadarmo a navíc k tomu můžeme přidat nějaké zážitky.”
,,Tak na to můžeme kouknout u večeře.”
,,Půjdeme plavat s delfíny.” Zazubím se a uvidím jak Verča zbledne.
,,Copak zlato?”
,,No, já moc nemusím hluboké vody.”
,,Aha, tak zkusíme to na mělčině, jestli to budou nabízet.” uklidním ji, vezmu si na sebe kraťasy a tílko.
,,Dobře.” kývne s úlevou a já ji pohladím po tváři. Nejraději bych ji chránil pořád a proto nebudu dělat nic, u čeho by se bála. Upravím si vlasy a počkám na Verču, která si na sebe vezme šaty a upraví se.
,,Páni, ty vypadáš jak bohyně.” přistoupím k ní, namotám si pramínek vlasů na svůj prst, pak ji pohladím po tváři a dám ji lehkou pusu na rty.,,Děkuju.” začervená se a obejme mě. Já jí objetí oplatím a položím si hlavu na její.
,,Miluju tě lásko.” vydechnu a pevněji ji stisknu v objetí.
,,Já tebe Larry.” usměje se a pohladí mě po zádech.
,,Pojď, jdeme na večeři, už slyším jak ti kručí v břiše.” zasměje se a prstem mě dloubne do břišáků.
,,Au, ty jedna.” chytnu se za břicho. Verča na mě jenom provokativně mrkne a vydá se na večeři. Já se trochu vzpamatuju a doženu ji. Chytnu ji za ruku a propletu nám prsty. Dojdeme do jídelny, kde je tak deset pultů s různými jídly. Moje oči se hned rozzáří a v mé mysli se hned zrodí jenom jediná myšlenka: “Chci všechno”. Ani si neuvědomím, že táhnu Verču k prvnímu stolu.
,,Zlato, jsme tu brzy, máme čas.”
,,Já mám hlad.” udělám psí oči.
,,Zlato, já vím, ale ty stej-“ ani to nedořekne a já už mám kopec jídla na talíři.
,,Tohle sníš?” zvedne jedno obočí.
,,No to je koštovací porce.” zazubím se.
,,Jen aby.” přeměří si mě pohledem a oba se tomu zasmějeme. Verča si taky nabere a dojdeme si sednout na terasu. Odtud je vidět na velké bazény s tobogány. Já doufám, že tam taky půjdeme.,,Měla jsi pravdu, jsem plnej.” vzdám to po chvíli, když už jsem úplně plnej, ale musím říct, že jsem toho ochutnal hodně a to mě těší.
,,Žena má vždy pravdu, i když pravdu nemá, tak ji má.” mrkne na mě a ťukne si se mnou. Objednali jsme si Virgin Mojito. Zatím musíme pomalu. Po večeři si dojdeme na pokoj pro deku, u recepce si vyzvedneme košík s pitím a ovocem, který nám připravila obsluha. Dojdeme na pláž, kde rozvineme deku na zem a druhou si dáme kolem sebe.
,,Ten západ je krásný.”
,,Je, ale ne tak jako ty.” zadívám se jí do očí.
,,Oh, ty jsi takový romantik.” zahihňá se.”
,,Jenom říkám pravdu, jsi moje nádherná slečna.” usměju se na ni a naliju nám víno do skleniček. Z košíku vytáhnu misky plné exotického ovoce. Vezmu kus papáji na párátko a dám ten kousek Verče k puse. Ona ji lehce otevře a já ji tam strčím kousek ovoce.
,,Je to dobrý?”
,,Má to úplně jinou chuť, než když to kupuješ u nás.” úplně se rozplývá nad tou chutí.
,,Věřím, tady to ovoce, vypadá stokrát lépe.” vezmu půlku granátového jablka.,,Oh, to miluju, dáš mi?” udělá na mě psí očka.
,,Pro tebe cokoliv zlato.” naberu na lžičku pár zrníček a dám jí to do pusy. Potom naberu sobě a dám si to do pusy. Moje druhé nejoblíbenější ovoce hned po pomeranči. Já tak miluju, když to křupne.
,,Larry podívej.” ukáže Verča do dálky, kde si hrají delfíni, tu krásnou scenérii, doplňuje krásný zápas slunce, měnící se se svitem měsíce, který se zdá větší než obvykle.
,,To je nádhera.” oba sledujeme, jak se na obloze začínají pomalu objevovat hvězdy.
,,Nikdy bych nevěřil, že takovou krásu zažiju a dokonce s tebou.” vydechnu a zadívám se jí do očí. Chvíli si jen tak hledíme do očí, než pomalu začneme zužovat prostor mezi námi. Nakonec spojíme naše rty. Ihned se něžné polibky promění v drsnější a vášnivější. Položím Verču na deku a lehnu si nad ni. Polibky se přesunu na její krk a pomalu jí rozepnu šaty. Jedním švihem jí je stáhnu. Verča mi pohotově stáhne tílko a rozváže šňůrku u kraťasů. Já si rychle sundám kraťasy a jí stáhnu horní díl plavek.
,,Jsem tvá.” pošeptá mi do ucha.
,,Jsi má a já tvůj.” sundám nám spodní díly oblečení. Přitáhnu si její tělo blíž ke svému a spojím je v jedno.Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
Druhá tvář
FanfictionLarry a Frank, na povrch tak podobní bratranci, ale pod povrchem úplně jiní lidé. Frank je český úspěšný model s duší romantika, ale až moc vysokým sebevědomím. Larry je nejlepší fotbalista Sparty, na vážné vztahy ale moc není, spíše se vidí v děvka...