25.KAPITOLA

9 3 2
                                    

Z pohledu Verči

Larry mě vysadil na linku a jeho rty jsou přitisklé k těm mým. Já mu se stejnou vášní polibky oplácím a on mi nezbednýma rukama začne přejíždět po těle. Předtím mi řekl pár věcí, které mě okamžitě dokázaly rozpálit na maximum a zahřát mě u srdíčka. Například mi řekl, že mě potřebuje a nejen on. Jsem asi trochu divná, ale mně to přijde sladký. Když mi rukama zajede pod tričko a stiskne mi boky, narovnám se víc v zádech a potichu mu vzdychnu do pusy.
"Bože, šílím z tebe Veru" zašeptá mi těsně u rtů mezi polibky. Musím se pro sebe usmát. On mi přidává tolik sebevědomí, že se cítím neskutečně krásná. Omotám mu nohy okolo pasu a on mě natiskne co nejvíc na sebe. Přes tenkou látku tepláků a mých džíny cítím všechno a dech se mi ještě více zrychlí. Nedokážu už ani přemýšlet. Jediné, co chci, je, ho mít konečně v sobě. Bonus je, že ani nemá tričko, takže mi stačí jenom mu rozvázat tepláky. On mi co nejrychleji sundá tričko a polibky se přesune na moje prsa. Otevřu pusu, zakloním hlavu a celá se zakloním a prohnu v zádech.
"Jsi nádherná" zašeptá opět mezi polibky a nedočkavě mi rozepne džíny. Trochu se nadzvednu a on je strhne a hodí co nejdál. Trochu se tomu zasměju, ale nemám na to moc času, jelikož on přilepí své rty opět na ty mé. Přitiskne naše těla na sebe. Na kůži mě pálí jeho horká kůže.
"Kurva, chci tě Larry" zašeptám do polibků a on jako by přesně na tohle čekal, stáhne si boxerky, mně kalhotky a prudce do mě vnikne. Nejdřív to trochu zabolí a já se prudce nadechnu, ale pak se bolest přemění v slast, ze které se mi zamotá hlava. Mám pocit, že padám a zároveň se vznáším.

Larry do mě začne přirážet a já přestávám vnímat svět okolo sebe. Vnímám jenom Larryho. Po chvíli, když si trochu zvyknu, Larry přidá trochu tempa a postoupí hlouběji do mě. Já chvíli zatajím dech a s výdechem slastně vzdychnu.
"Lásko, vzdychej prosím" poprosí Larry a já tak udělám. Nejdřív si připadám dost divně a bojím se, aby mu to nepřipadalo divné, ale potom se uvolním a jde mi to samo. Když uvidím, jak to Larryho povzbuzuje, tak odhodím všechen stud a vzdychám ještě hlasitěji.
"Kurva, to je ono Veru, jsi dokonalá" řekne udýchaně a ještě přidá tempo. Já se slastně zamračím a on mě rukama obejme kolem pasu a ještě více mě na sebe natiskne. Jsme tak blízko, že trochu ztlumím vzdechy a vzdychám mu těsně u ucha. Jemu asi z toho naskočí husina a já se krátce usměju pro sebe. Jednu ruku mu položím na zátylek a druhou mu zapletu ze strany hlavy do vlasů. Když už se blížím k vrcholu, zatnu pěsti a tím Larryho zatáhnu za vlasy. On slastně vzdychne a stiskne mi boky.
"Zlato, já už to asi nevydržím" zašeptám a on přikývne.
"Můžeš" řekne a já nechám volný průchod skoro až bolestivě slastnému orgasmu. Vnímám už jen sotva to, že Larry vyvrcholil chvíli po mně.

Když to pomine, všechna nabitá energie ze mě jako luskutím prstu vyprchá a já se ho sotva držím. Čelo mám položené na jeho rameni a on mě hladí po zádech.
"Šššš, už je to dobrý zlato, byla jsi skvělá" zašeptá a několikrát mě něžně políbí na krk.
"Pojď, odnesu tě nahoru, musíš si odpočinout" řekne, já jen slabě přikývnu a on mě chytne pod zadkem a vydá se i se mnou nahoru. Zaryju obličej do jeho krku a jako bych cítila, jak se sám pyšně usměje pro sebe. Dojde do jeho pokoje a položí mě co nejněžněji na postel. Pak si lehne vedle mě a přikryje nás. Do deky mě zabalí a přitiskne mě k sobě.
"To bylo tak hezký Larry" zašeptám se zavřenýma očima a následně ucítím jeho sladké rty na mém čele, kde mi vtiskne polibek.
"To bylo. S tebou je to všechno tak jiné. Veru, jak ty jsi to udělala, že jsi mi tak pomotala hlavu?" zeptá se spíše řečnicky a já se usměju.
"No ptám se na to samé, jak jsi to udělal" řeknu a hned poté ucítím další polibek na mém čele, pak spánku, tváři, nosu, rtech, bradě...

Pomalu se probudím a zjistím, že je tma a Larry spinká vedle mě. Pohled na něho je jako být v ráji. Nechápu, že zrovna já mám takové štěstí, že je můj. Začnu dělat to samé, co on dělal předtím, než jsem usnula - líbám ho po celém obličeji. On ze spánku potichu zabručí. Usměju se a pokračuju v tom. On pomalu otevře své čokoládové oči a podívá se hned na mě s pohledem, který mluví za tisíce slov.
"Ahoj zlato, copak to vyvádíš?" zeptá se mě, položí mi ruku na bok a začne mě po něm hladit.
"Pusinkuju tě, stejně jako tys to dělal mně. Zasloužíme si stejnou odměnu" řeknu a on se usměje tak, až se mu na tvářích objeví malinké rýhy od usměju.
"Hrozně tě miluju Veru. Kdybych tě někdy ztratil, tak-"
"Ne, na to nemysli Larry, jo? Neztratíš mě. Hrozně moc tě miluju, jseš moje všechno a nikoho kromě tebe už nechci" řeknu a zpečetím svoje slova polibkem. On mi položí ruce na tváře a přitiskne obličej k tomu mému tak, jako by tím říkal, že nikdy nesmím odejít.
"Změnila jsi mě a moje srdce teď touží jenom a jenom po tobě krásko" usměje se a mně se nahrnou slzy do očí.

"To je tak krásný Larry. Moje srdce také tluče jenom pro tebe" usměju se a Larry mi dá ruku na tvář a pohladí mě palcem.
"Krásko moje, neplakej, ano?" zašeptá mi u ucha a pak mě na ucho políbí. Mně naskočí husina a trochu se oklepu.
"Šílíme ze sebe, co? řeknu a on hned přikývne
"Je to tak" přitaká. Začneme se navzájem zase hladit. On mě hladí po celém boku až na zadek a já jeho zase po rameni až na paži. Zavřu oči a zase se ponořím do sladké říše snů. Probudím se až ráno, kdy mi do obličeje začne svítí sluníčko. Lehce zamžourám a rozhlédnu se kolem sebe. Larroušek ještě spí, takže mu vtisknu polibek na čelo a opatrně se zvednu, abych ho neprobudila. Sejdu dolů a obléknu se do oblečení, které musím sehnat různě po kuchyni. Některé dolétlo dokonce i dál, než do kuchyně. Musím se usmát nad vzpomínkou na včerejší odpoledne. Nic tak dokonalého jsem ještě nikdy nezažila. Rozhodnu se, že jako odměnu nám udělám přímo královskou snídani skládající se z vajíček, slaniny, parků, topinky a nějaké zeleniny, jako je okurka, pro mě rajče a salát. Zjistila jsem, že Larry rajčata nenávidí a dokonce na ně má alergii.

Když už skoro dodělávám, ucítím za sebou známé teplo a jeho ruce se omotají okolo mého pasu. Lehce nakloním hlavu na stranu a hlavou se přitulím k jeho hrudi. Jeho sladké, něžné rty a ocitnou na mém krku a zanechají mi tam polibek.
"Mmmh, ty jsi vzhůru?" zašeptám mimo smysly a on mě k sobě přitiskne. Nemůžu si pomoct, ale cítit jeho tělo je nejlepší pocit na světě.
"Jo, až moc vzhůru" zašeptá mi do ucha a já už téměř omdlívám. Někdo by možná řekl, že už to hraju, ale na to dokážu říct jedinou věc - až se tak bezhlavě zamilujete, jako já, budete vědět přesně, o čem mluvím.
"Veru, cos nám to přichystala?" zeptá se zvědavě, položí si bradu na moje rameno a začmuchá jak pes.
"Snídani pro mého šampiona" pyšně se zazubím a on mi zezadu vtiskne pusu na tvář. Trochu se zahihňám a on mě štípne do zadku, až trochu nadskočím.
"Hej, to se nesmí!" vykřiknu a začnu se smát jako praštěná.
"Proč ne? Larroušek rád Verunky zadek" zazubí se Larry a pak se začne taky smát.
"Jsi drzej" lehce ho praštím do ramene a než stihne něco říct, rychle mu podám talíř s jídlem.

Společně si sedneme ke stolu, popřejeme si dobrou chuť a pustíme se do toho.
"Páni, já si tě asi vezmu. Ty jsi krásná, hodná, vtipná, zajímavá, mega ultra sexy, sex je s tebou lepší než ve snu a ještě mi výborně vaříš" řekne se zářivým úsměvem a já zrudnu snad až na prdeli.
"Zlato" řeknu vykuleně a stydlivě sklopím pohled.
"Ale zlato" dá mi ruku na bradu a pomalu mi zvedne hlavu tak, abych na něj musela koukat.
"Všechno, co jsem řekl, je stoprocentní, ne kecám, nekonečnoprocentní, pravda" řekne s neodolatelným zářivým úsměvem.
"A ty jsi absolutně dokonalej kluk, kterého moc miluju. Nemáš chybu, vážně ne" usměju se a položím ruku na tu jeho, kterou na položenou na stole.
"No to nevím, já jich mám" řekne trochu nervózně a druhou rukou se poškrábe na zátylku.
"Hej, to ne, jinak já jich mám ještě víc" řeknu se zvednutým obočím. On rychle zakýve hlavou a zazubí se jako neviňátko. Na stole začne zvonit Larryho mobil a on se na něj podívá.
"To je trenér" dodá trochu otráveně a hodlá to ignorovat.
"Larry, zvedni to" udělám na něj psí oči, on na mě chvíli kouká a pak přikývne a zvedne to.
"Haló? Zrušili jim zápas a my jsme náhradníci? Kdy? Dneska?!"

Baru a Veru ❤️

Druhá tvářKde žijí příběhy. Začni objevovat