24.KAPITOLA

5 3 2
                                    

Z pohledu Larryho

Ráno se probudím vedle své princezny, je to úžasný pocit mít ji vedle sebe. Lehce se zavrtí a spokojeně dál spí. Hned ji začnu hladit po vlasech a na tváři se mi rozleje široký úsměv. Okamžitě se mi vybaví náš včerejší počin. Bylo to úplně jiné, než s holkama, se kterýma jsem spal předtím. I když se bála, věřila mi a to mě ještě víc potěšilo. Ten pocit nejde ani slovy popsat. Konečně jsem zažil to, o čem se mi jen snilo a to bylo zatím naše poprvé. My to teprve pořádně rozjedeme a já jsem rád, že to je ona. Pomalu se probudí a koukne se na mě. Ještě víc se usměju a věnuji jí polibek na čelo.
,,Dobré ráno." Usměje se na mě a omotá mi ruce kolem krku.
,,Dobré ráno princezno." Pevně ji obejmu a zabořím hlavu do jejích vlasů.
,,Ty tak krásně voníš." Pošeptá mi do ucha a já se hned rozzářím jak vánoční stromek. Je to docela trapný u kluka, ale mně je to fuk, je to prostě pravda.
,,Děkuju Verunko, ty voníš přímo božsky." Pohladím ji po zádech.
,,Ty mi děláš tak dobře."
,,Opravdu? Pro tebe cokoliv, ale musíme vstávat, já mám trénink a ty školu." Zazubím se a líbnu ji na nos.
,,Nee, zlato ne." Zavrtá hlavu do mě.
,,Ale jo, hezky tě odvezu, pak tě vezmu na oběd a večer zajdeme na párty."
,,Na párty?"
,,Ano, na párty." Plácnu ji po zadku a zvednu se. Ona se zasměje a taky vstane. Hodím na sebe dres na trénink a do tašky si dám normální oblečení.
,,No páni, tobě to opět sluší." řeknu, když se taky oblékne.
,,Ale notak, je to moje běžné oblečení." Trochu se začervená.
,,Tak ti prostě sluší i normální oblečení."
,,Ty jsi kecka." Omotá mi ruce kolem hrudi.
,,Nejsem, prostě jsi sexy a přitahuješ mě ve všem." Políbím ji a seběhnu dolů.

Rychle nám namažu rohlík se šunkou a sýrem. Jeden podám Verče a vezmu klíče od auta.
,,Je, ty jsi pozorný." Dostanu pusu na tvář a pak už si oba sedneme do auta. Odvezu Verču do školy a pak už jedu na trénink. Klasicky se rozcvičím a pak začnu kopat na bránu. Počkám na další spoluhráče a pak už hrajeme, abychom si zkusili jak hrát proti týmu. Prostě klasika, je to normální rutina ze života fotbalisty. Po perném tréninku si dojdu dát sprchu, vezmu si na sebe černé džíny a černou košili. Vezmu si tašku, dojdu k autu, sednu si a dojedu pro pugét růží. Vyberu ty nejhezčí, zaplatím je a dojedu ke škole. Vylezu, nasadím si sluneční brýle a jako borec se opřu o auto. Ještě že jsem vzal Sel nedávno do myčky, vypadá ještě luxusněji. Nečekám moc dlouho a Verča vyjde ven ze školy. Zastaví se před vchodem a zůstane na mě koukat překvapeně. Natáhnu jednu ruku a ona mi hned skočí do objetí. Obejmu ji volnou rukou a pohladím ji po zádech.
,,Pro mou pilnou studentku." Zazubím se a podám jí květinu.
,,Je nádherná." Odmění mě pusou a já jí otevřu dveře od auta.

Dojedeme do jedné restaurace. Vím, že Frank sem bral všechny svoje holky a vždycky je na to uhnal. Je to tu moc pěkné. Vystoupím a otevřu Verče. Chytnu ji za ruku, zavřu dveře a vydám se dovnitř.
,,Dobrý den, stůl na jméno Stránský." Oznámím recepčnímu.
,,Ty máš rezervaci?" Zašeptá Verča směrem ke mně.
,,To si piš." Pohladím ji po tváři.
,,Pojďte za mnou." Vlídně se na nás usměje a dovede nás k našemu stolu. Hned se ujmu role gentlemana a odsunu Verče židli. Ona si s ladností sedne a já ji přisunu ke stolu. Dám jí pusu do vlasů a sednu si naproti.
,,Jejda, neřekla jsem ti, jak moc ti to sluší, tohle musíš nosit častěji." Prohlédne si mě.
,,Opravdu? Tak to asi začnu nosit častěji."
,,Larry, tobě sluší všechno." Chytne mě za ruku a já nám automaticky propletu prsty. Objednám nám pití a jejich vyhlášené menu.
,,Děkuju, tobě samozřejmě taky, ale to bych ti mohl říkat pokáždé, co tě vidím." Usměju se na ni. Chvíli si povídáme, než nám přinesou jídlo. Po jídle zajedeme domů, kde se začneme připravovat. Těším se jako malej kluk, je to naše první společná párty. Úplně si vzpomenu na to, že jsme se na párty potkali a já se zakoukal. Já, já Larry, největší děvkař, ale to už je minulost.

,,Hotovo lásko?!" Zavolám na ni ze spodní koupelny.
,,Skoro! Hned budu dole!"
,,Dobře! Čekám v hale!"
,,Už běžím!" Seběhne dolů a já vykulím oči.
,,Vypadáš jako bohyně."
,,Opravdu?" Zatočí se dokola a já s údivem kývnu.
,,Jsi nádherná, to si tě budu muset pořádně ohlídat." Chytnu ji za boky a přitáhnu ji k sobě.
,,To budeš muset, ale já budu muset udělat to samé, aby si tě nějaká čůza nezaháčkovala. Jsi můj, jasný?"
,,Jsem a ty moje." Pohladím ji po vlasech a popostrčím ji ke dveřím. Zavolal jsem nám taxi, teď by se tu ten pablb hodil, na tohle byl nejlepší. Vozil mě, když jsem se chtěl opít. Kdo nikdy nevyužil příbuzenstvo? Dojdu k taxíku, otevřu Verče a sednu si. Nadiktuju řidiči, kam má jet a on nás tam odveze. Když se dostaneme do velkého sálu, už to tam pořádně žije.
,,Je tady hlučno! Tady jsem ještě nebyla!"
,,Všechno je jednou poprvé! Pojď, dáme si drink?!"
,,No jasně!" Obejmu ji kolem ramen a nějak nás protlačím k baru.
,,Co si dá moje holka?"
,,Mojito."
,,Skvělá volba. Tomas, hoď mi sem jedno Mojito, jednu Tequilu sunrise a dva panáky."
,,Hned to bude." Namíchá nám drinky a podá panáky.

,,Tak na zdraví."
,,Na zdraví a miluju tě." Ťuknu si s ní a napiju se.
,,Já tebe." Nahne se ke mně a položí si čelo na moje. Já se usměju a položím jí ruku na krk z boku.
,,Šla bych tancovat." Prohlásí Verča, když do sebe kopne svého panáka.
,,No jasně, jdeme na to." Kopnu do sebe svýho a seskočím z barové židličky. Chytnu ji za ruku a vydám se do víru šílenství. Otočím ji k sobě zády a začnu se o ni třít do rytmu hudby.
,,Ty víš, co se mi líbí." Začne se kroutit sexy způsobem a já si to začnu užívat naplno. Celý večer se nese v duchu pití a tance. Na všechen stud zapomeneme snad při osmé Tequile sunrise a asi desátém panáku. Ven se dostaneme kolem třetí ráno. Hned, jak mě do tváří šlehne chladivý vzduch, se mi alkohol rozleje do nohou a já se začnu pomalu motat a smát se jako debil.
,,Lásko, kam jdeš?" Zeptá se mě Verča se smíchem na jazyku.
,,Já ani nevím, kde jsem?" Smějeme se mé větě.
,,Pojď sem nebo spadnu." Řekne Verča a já ji chytnu kolem pasu.

,,Jdeme ty moje šmudlinko."
,,Hele, já ti dám takovou šmudlinku." Bouchne mě do ramene, ale jak je opilá, tak je to spíš pohlazení než rána. Přiblble se tomu zasměju a mám co dělat se udržet na nohou. K tomu mě ještě přepadne zpívající nálada a já začnu zpívat. Teda spíš vyřvávat.
,,Zlato, ježiši buď zticha." Vykulí svoje kukadla a rychle mi zacpe pusu.
,,Lásko já zpívám, já jsem jako Karel Gott, Zlatý slavík přítomen."
,,Lásko, ty jsi snad všechno, jen ne Zlatý slavík."
,,Ale houby, já bych si zasloužil Oskara."
,,Leda Zlatou malinu, za nejhorší herecký a pěvecký výkon." Zasměje se a já se taky zasměju.
,,Hele, cena jako cena." Zazubím se a chci udělat krok dopředu, ale zamotají se mi nohy a já se poroučím k zemi.
,,Jsi v pohodě ty vozembouchu?"
,,Moje zadnice utrpěla značné poškozeniny."
,,Lás-já z tebe nemůžu."
,,Hele, co kdyby jsi mi místo toho smání na můj účet alespoň pomohla na nohy? Mrzne mi zadek." Udělám psí očka a tím ji přesvědčím k pomoci.
Vůbec netuším jak, ale nějak se dostaneme domů a já se dovrávorám do postele. Okamžitě sebou seknu na postel. Ještě před tím, než usnu, ucítím, že si Verča lehla na moje záda.

Ráno se probudím se šílenou bolestí hlavy.
,,Doprdele, já tomu včera zase dal." Chytnu se za hlavu a promnu si spánky.
,,Dobré ráno lásko." Přijde Verča do pokoje úplně fit a usměvavá.
,,Veru? Jaktože jsi v pohodě?"
,,Trochu jsem cestou vystřízlivěla a jednoduše se z toho vyspala, ale ty vypadáš hrozně." Zasměje se a podá mi prášek se sklenicí vody.
,,Děkuju." Vezmu si to a rychle ho spolknu.
,,Snídani si asi nedáš, ale přinesu ti černý čaj, ten ti udělá dobře."
,,Jsi poklad." Plácnu sebou do peřin a přikreju se. Poslušně si vypiju svůj černý čaj, který absolutně nesnáším, ale od Verči je všechno dobrý. Celý den se nudím, protože Verča jela do školy. Musím uznat, že je fakt dobrá, jít ještě do školy, já bych to nedal. Odpoledne se konečně Verča vrátí domů. Už se na ni těším. Potřebuju ji vidět, obejmout a políbit.
,,Ahoj lásko, jsem doma!" Zařve zezdola a já se pomalu vyhrabu. Nasadím si tepláky a sejdu dolů.
,,Ahoj, tak moc si mi chyběla." Pevně ji obejmu.
,,Opravdu?"
,,A ne jen mně." Lišácky se usměju a vysadím ji na linku.
,,Páni, tady je někomu dobře."
,,To si piš, je mi jako nikdy dřív a teď tě potřebuju." Přilepím se na její sladké rtíky a začnu ji dravě líbat.

Baru a Veru ❤️

Druhá tvářKde žijí příběhy. Začni objevovat