Z pohledu Verči
,,No to ne, jemu regulérně stojí" říkám a směju se, když koukám na fotku Franka, která je na celém internetu. Ještě horší je, že ta fotka je na Manhattanu.
,,To je kokot!" vykřikne Larry a smíchem se láme v pase.
,,Chudák, panebože to musí být trapas" řeknu, ale stejně se nedokážu ubránit výbuchu smíchu.
,,Počkej, musíme zavolat Báře, jestli o tom ví" řeknu a už jí volám přes videohovor. Po pár zvoněních to zvedne.
,,Ano?" zeptá se ospale.
,,Ajaj, Šípková Růženka spala? Kolik tam máte hodin proboha?" zasměju se a ona si zívne.
,,Je odpoledne, kolem druhé, ale já si dala odpoledního šlofíčka" zazubí se a já pobaveně s úsměvem protočím oči. To je na Barču úplně typické.
,,No v tom případě budeš čumět, až uvidíš, že tvůj kluk má fotku na Manhattanu" řekne Larry a pokusí se nesmát, takže si rychle zacpe pusu.
,,Na Man-co?" vykulí oči. A to ještě ani neví všechno, ta bude koukat.
,,Jee počkej, co to máš na sobě?" zeptá se Barča a já jí ukážu můj dokonalý outfit. Mám na sobě Larryho tričko a boxerky jako kraťasy. Nikdy bych si nemyslela, že v tomhle mi bude tak dobře.
,,Vy jste spolu spali?!" řekne Barča a otevře pusu dokořán. Já se jenom lehce stydlivě zasměju a Larry se koukne jinam.
,,Oh, takže ne. Jejda. Kde že jste to říkali, že má fotku? Na Manhattanu?" řekne stydlivě a já přikývnu. Je fakt, že s Larrym už chodíme skoro měsíc, ale alespoň jde vidět, že mě nemá jenom na to. Myslím, že se možná i trochu bojí, že bych si mohla myslet, že je stále děvkař. Sama se divím, že jsem mu to zvládla odpustit, ale zvládla a teď jsme šťastný. Jenom doufám, že se jeho staré já nevrátí, nepřekousla bych, kdyby mě jedinkrát podvedl.Zase se začnu soustředit na hovor. Barča zrovna vykulí oči do obrazovky, takže odtuším, že už viděla tu fotku.
,,Pěkná, že?" řekne Larry, který už se smíchy válí po gauči. Barča úplně zrudne, z toho už nemůžu ani já a neubráním se smíchu.
,,Co to sakra je? Jak to proboha mohli vyvěsit?" řekne vykuleně.
,,No, tvůj kluk bude asi pekelně slavnej" vydá ze sebe Larry, sotva popadajíc dech.
,,Panebože, já -" řekne Barča. Já v pozadí uslyším, jak se otevřou dveře. Že by přišel náš hlavní aktér?
,,Ahoj Baru, jsem doma" ano ano, hlavní aktér dorazil. Když ho Larry uslyší, okamžitě se zvedne z gauče a podívá se do mobilu.
,,Můj milovaný bratranče, celý svět viděl tvoje péro!" vykřikne můj kluk a oba dostaneme záchvat smíchu, ale na druhé straně hovoru je ticho jako v hrobě. Až po nějaké době se konečně ozve hlas Franka.
,,Počkej, o čem to kurva mluvíš?" zeptá se zaraženě.
,,No, tys neviděl ty fotky, co máš na Manhattanu? Počkej... Ty to nevíš?!"
,,Co bych měl vědět?"
,,Tvoje fotky, kde, no však víš, jsou na Manhattanu" řekne Larry a uchechtne se.
,,Počkej, jak se to mohlo stát? No doprdele. Oni se museli překliknout, to by tam vědomě nedali, že ne?" uslyšíme jakousi ránu, ale už nic nevidíme.Mobil je zřejmě položený na stole nebo něčem takovém, protože vidíme jenom bílý strop a slyšíme hlasy.
,,Franku šššš, bude to dobrý, jo?"
,,Nechovej se ke mně jako k děcku, děláš to horší" uslyšíme Franka, který už je asi načatý a hodíme na sebe pohled. Radši to zavěsíme, protože je to jejich soukromá věc a už se do toho plést nebudeme.
,,Bude to dobrý, viď?" zeptám se Larryho trochu smutně, ale on se usměje a přikývne.
,,Neboj, Frank je na takový věci zvyklej. Rychle to překousne a pojede dál" ujistí mě, já si oddechnu a taky se lehce usměju.
,,Uf. Já ho vůbec neznám, takže proto jsem se trochu bála, aby jí třeba jednu nenatáhl. Barča umí být taky pěkná hysterka, takže jestli to přežene a Frank se naštve, vyhodí ji a ona bude v Americe úplně sama-" vychrlím rychle ze sebe a Larry mě uklidní položením ruky na rameno.
,,Uklidni se lásko. Má ji rád a ona jeho, bude to v pohodě, věř mi" lehce se usměje a obejme mě kolem ramen. Když to udělá, rovnou si mě k sobě přitáhne a já se prostě musím usmát.,,Nebuď smutná, jo?" řekne mi a otře si nos o ten můj.
,,Nebudu. Taky tě mám ráda, moc ráda" lehce se usměju a ruku mu dám na tvář.
,,Já tebe taky zlato" zašeptá těsně u mých rtů a já si nemůžu pomoct a lehce nakloním hlavu tak, aby se naše rty setkaly. Nic víc neudělám, jenom si užívám lehký dotyk jeho rtu, jeho teplý zrychlený dech, který na nich cítím a spalující zář v mém nitru. Tenhle kluk mě dovádí doslova k šílenství.
,,Panebože Veru, co to se mnou provádíš?" zašeptá mi u rtů.
,,Chtěla jsem se zeptat na to samé" konečně ochutnám jeho rty a konec věty se ztratí v polibku. Ruku mu položím na krk a prstama zajedu do vlasů. Larryho ruce ucítím okolo mého pasu. Usměju se do polibku a on krátkou pauzu využije k tomu, aby mi skousnul ret.
,,Au" ještě víc se usměju. Samozřejmě mě to vůbec nebolelo. On se taky usměje. Na vteřinu se mi podívá do očí, pak sklopí pohled k mým rtům a opět zruší ten jeden centimetr mezi námi. Oba zavřeme oči a plně se věnujeme čím dál více vášnivým polibkům. Touha ve mně stále roste a já mu potřebuju být čím dál, tím blíž.Chytnu ho za spodní lem trička a už se chystám ho sundat, ale on se prudce odtáhne. Trochu zalapám po dechu a zmateně se na něj kouknu.
,,Co-co je? Udělala jsem něco špatně?" ptám se vykuleně se on se na mě smutně a trochu překvapeně kouká.
,,Ne, zlato já nemůžu. Nemůžu prostě" řekne a sklopí pohled.
,,Larry, já -" chystám se mu dát ruku na rameno, ale on se odtáhne. Bodne mě u srdce a jen tak tak se bráním slzám.
,,Veru" pomalu vstane a dojde do kuchyně. Opře se o linku a svěsí hlavu. Lopatky a celkově záda se mu vyrýsují. Já si nemůžu pomoct, ale ten kluk je prostě tak sexy. Co jsem udělala špatně, že mě nechtěl? Bára s Frankem spolu spali už dávno, ale on se mnou nechce. Ne, na tohle myslet nemůžu. Dojdu pomalu k němu a pohladím ho po zádech.
,,Zlato, co se děje?" zeptám se, ale on se ani nehne.
,,Prosím Larry, tohle mě ničí. Mluv se mnou, prosím. Chci vědět, co se ti odehrává v hlavě, prosím Larry" už se mi pomalu nahrnou slzy do očí. Najednou se na mě koukne takovým pohledem, že mi z něj puká srdce. V tom pohledu je tolik bolesti.,,Nechci ti ublížit Verunko, miluju tě" řekne najednou a já vytřeštím oči.
,,Nic neříkej, ještě počkej. Nikdy jsem tohle k žádné holce necítil a to myslím zcela vážně. Měl jsem minulost, ale chci na ni zapomenout, jako by se to nikdy nestalo. Tamten Larry byl jinej člověk, ne já. Já jsem...vlastně docela romantik a chci jednu holku na celý život, jednou si tě chci vzít a jsem si absolutně jistý, že ty jsi ta pravá. Chci tebe Verunko, chci jenom tebe" řekne Larry a mně se oči opět zalijí slzami, ale tentokrát to nejsou slzy smutku, ale radosti a štěstí.
,,Já chci taky jenom tebe. Vím, že je to hrozně rychlé a jsme spolu chvíli, ale jsem si jistá, že když najdeš toho pravého nebo tu pravou, tak to okamžitě poznáš. No a já to poznala. Miluju tě Larry" řeknu, on se na mě podívá s nadějí a já kývnu. Pomalu si stoupne normálně a já si stoupnu proti němu. Dám mu ruce na hruď a stoupnu si na špičky, on skloní hlavu a naše rty se konečně setkají. Jeho ruce a omotají okolo mého pasu a přitisknou mě k němu. Cítím každý milimetr jeho těla a zář v nás zase roste.Pár milimetrů se odtáhnu a podívám se mu do očí.
,,Chci tě, chci to s tebou. Vím, že mi chceš dokázat, že už takový nejsi, ale já to vím. Vím, že takový nejsi, dokázal jsi mi to naší láskou a já ti věřím. Teď už se nemusíš bát, víš? Miluju tě a ty miluješ mě" dodám.
,,Máš pravdu Verunko, milujeme se" zase mě začne líbat. Chytnu se ho kolem krku a on mě chytne za stehna a vyhodí na sebe. Pomalu se rozejde nahoru a u toho mě stále líbá. Dojdeme do jeho pokoje a on mě něžně položí na postel. Lehne si nade mě a pomalu mi sundá jeho tričko, když zvednu ruce nahoru. Já mu sundám to jeho a prohlédnu si jeho nádherné tělo, on si zase prohlédne to mé. Rozepnu mu kalhoty a on si je stáhne a lehne si zase nade mě. Naše těla jsou k sobě přitisknutá a právě tak se cítím nejlépe. Po dlouhém líbání a hlazení po těle si sundáme spodní prádlo a Larry do mě něžně vnikne. Začne přirážet a já se prohýbám v zádech a zakláním hlavu. Cítím nepopsatelnou slast a lásku a Larry to má určitě stejně.
,,Miluju tě Veru, miluju tě" zašeptá a potom oba dosáhneme vrcholu.
Tohle nebyl konec našeho vztahu, jak si myslel, byl to začátek.🥰
Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
Druhá tvář
FanfictionLarry a Frank, na povrch tak podobní bratranci, ale pod povrchem úplně jiní lidé. Frank je český úspěšný model s duší romantika, ale až moc vysokým sebevědomím. Larry je nejlepší fotbalista Sparty, na vážné vztahy ale moc není, spíše se vidí v děvka...