Chapter 15

1.1K 31 0
                                    

~Тара~

Все още не бях допила кафето си, когато Джесика влезе в кухнята и седна срещу мен без да казва нищо. Тракаше с ноктите си по масата, а с другата ръка беше подпряла брадичката си.

"Ще трябва да се преоблечеш преди да се качим." замръзнах с филийката пред устата си.

"Защо? Зак ми каза, че трябва да ви помогна с нещо." не бях особено съгласна, но както изглежда вече е решено, а аз нямам избор.

"Ще разбереш, но трябва да се преоблечеш. Ела до стаята ми ще ти дам дрехи." тя стана от стола, толкова бързо, че почти падна.

"Добре, ставам." отпих още една глъдка от кафето си и тръгнах с нея.

Стаята ѝ беше на първия етаж. Почти същата като моята е. Голямо легло, огромни прозорци, диван с маса. Всичко беше в светло синьо, бяло и черно. Различава се от темата на другите стаи, но ми харесва. Предполагам тя я е обзавела.

"Ето вземи това." подаде ми една сатенена червена рокля, която трябва да отбележа, че беше доста къса. Вкъщи имах почти същата, така че ми навява спомени и ми е малко по-добре, докато я обличам.

"Мога ли да знам, защо трябва да съм с това?" макар да ми харесва, не разбирам смисъла.

"Обуй тези обувки. Мисля, че носим един и същи номер, така че би трябвало да ти станат." огнено червени, велурени токчета. Обувам ги и е права, за това че носим един номер.

Качваме се в стаята за събранията, както каза Зак, и тя влиза първа. И тримата се обръщат към нас, като Зак задържа погледа си малко по-дълго от необходимото.

Очите му обхождаха тялото ми все едно съм някакъв музеем експонат. Намества се в стола си, като ми направи знак да седна и аз го направих.

"Сега вече мога ли да знам какво трябва да правя...облечена така." оглеждам лицата им, а Дан прави знак на Зак да говори.

"Накратко трябва да флиртуваш с един човек, за да го разсееш и да вземеш едни документи." каза го с някаква нотка досада в гласа.

"Моля?!" засмивам се. "Какви са тези дукументи и защо трябва аз да го правя? Познавате ли човека изобщо?"

"Знаем, че се казва Дейвид." Джеф се облегна на стола си.

"Само това?" искат да ме пратят при човек, когото не познават, нямат никаква идея кой е или какво може да направи.

Between me and you (# 1 Me&You)Where stories live. Discover now