Chapter 4

1.3K 40 2
                                    

~Тара~

Тук съм от доста време...повече от колкото бих искала. Нямам никаква представа какво ще стане с мен, а и в комбинация с тъмно, което прави нещата още по ужасни... Нямам дори представа дали е ден или нощ по дяволите.

Правя отново опит да си измъкна ръцете от въжетата, но китките ми само се разраняват повече и повече.

Заклевам се в живота си, че повече няма да излизам никъде сама, след като се измъкна от тук.

Чувам досадната врата да се отваря, а звука ме кара да настръхна. Има само два варианта...или идват да ме убият или да ме пуснат. Силно се надявам да е второто.

"Хейй.." едно момиче се приближи до мен, като развързва ръцете ми. "Аз съм Джесика!" заявява тя, а аз се насилвам да се усмихна. Опитвам се да разбера защо е мила с мен...защото ще ме убие или просто е мила.

"Какво ще правите с мен?"  казвам тихо, но благодарение на ехото тя го чува.

"Ами..предполагам ще останеш известно време. Нека първо се качим горе и ще ти обясня някои неща." аз кимам леко учудена, но я следвам.

Качваме се по стълби, които водят към помещение, което ми прилича на фоайе. Входната врата е огромна и масивна, а подът е от бял мрамор. Има извити, черни стълби, със стъклен парапет, а под тях стая, която мисля че е дневната.

Качваме се на втория етаж, след което завиваме на дясно и вървим по един доста широк коридор. Подминаваме няколко стаи, които са със затворени врати. Интериорът продължава да изглежда по същия начин като във фоайето.

Стигаме края на коридора и Джесика отваря вратата в ляво, като ми прави път да вляза. Още с влизането имам чувството, че ченето ми ще увисне.

Стаята е по-голяма от апартамента, в който живея. Прозорците са френски с плъзгаща се врата, която води към терасата. Голямото легло е долепено до стената, а от двете му страни има нощни шкафчета. В другия край на стаята, пред прозореца има малко диванче с ниска масичка пред него. Виждам също така и врата, водеща към дрешник и друга, предполагам за банята.

Обръщам се към Джесика, която е седнала на леглото и ми се усмихва. Сега като мога да я  видя осъзнавам, че това момиче е наистина красиво. Има дълга черна коса, която е леко къдрава и невероятни зелени очи. Чертите на лицето ѝ малко ми напомнят на Зак...

Between me and you (# 1 Me&You)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora