~Зак~
Събуждам се и първото нещо, което очите ми съзерцават е спящата до мен Тара. Сгушена е в мен като малко детенце.
Ставам, колкото се може по-безшумно от леглото и отивам в банята. Взимам си бърз душ, след което измивам зъбите си. Лягам обратно на леглото, с белия халат.
Приближавам се до Тара и оставям път от целувки по ръката ѝ, врата ѝ, след което описвам челюстта ѝ. Продължавам с бърза целувка по устните ѝ, прекрасните ѝ сочни устни, след което продължавам нагоре до челото ѝ.
Тогава я усещам как се усмихва и се отдръпвам лекичко. Толкова е красива щом се събуди...прилича на ангелче, особено между белите чаршафи.
"Как мога да си издействам такова събуждане всеки ден?" засмивам се и хващам ръката, на която стои пръстена ѝ.
"Май напълно ясно ти показах снощи." повдигам едната си вежда, а тя се смее. "Да закусим на басейна?" предлагам ѝ, докато описвам кръгчета по голия ѝ корем.
"Тук и басейн ли има?" кимам. "Какво правим още тук тогава?" усмихва се, като така огрява сърцето ми и се шмугва набързо в банята. Аз от своя страна не пропускам да огледам щателно голото и тяло...
Оставам в леглото докато тя не се върне с увита кърпа около тялото си и капчици вода по раменете ѝ. Започва да преглежда част от торбите, от вчерашния шопинг, а аз следя всяко нейно движение. Изглежда толкова ефирна и нежна, докато прави най-нормалните неща, така че няма как да не я зяпам.
Явно намера каквото търси, тъй като двадесет и четири каратова усмивка изгрява на лицето ѝ и се отдръпва от торбите. В ръцете си държи червен бански. Сещам се, че аз също имам червен бански, така че моментално решавам да съм с него.
Тя се преоблича, а щом я виждам не мога да опазя ченето си от увисване. Осъзнавам, че е божествено секси. Но това нещо определено няма да го носи пред други хора, само аз имам привилегията да я виждам почти гола.
"Сладурче, страшно си секси, но никакъв шанс..." поглежда ме изненадано, но в същото време въпросително. "На този басейн ще има хора...а това" соча малкото плат по нея. "...нещо определено ще ти спечели внимание на нежелани от мен хора." тя кръстосва ръцете на гърдите си, като още повече привлича внимание към тях. В този момент съм благодарен, че съм с халат, а не с който и да е панталон.
YOU ARE READING
Between me and you (# 1 Me&You)
Romance"Какво правиш когато видиш двама мъже да убиват трети? Не знаете, спокойно и аз така. Сега обаче ми трябва отговор на този въпрос повече от всичко. Е ,ако искам обаче да се прибера ще трябва да намеря отговор..." Тара Уокър е най-обикновенно момиче...