Chapter 26

1K 30 0
                                    

~Тара~

Нора спеше обедния си сън от около час и половина или два, нямам точна представа, докато ние с Раян бяхме в градината.

След като Нора заспа, той ми сподели, че обича да рисува, така че на драго сърце взех листове и моливи, за да рисуваме.

Момчето рисуваше доста добре, за възрастта си, което ме впечатли. Бяхме седнали на одеяло, което постлах на тревата. На Раян идеята много му хареса, така че всичко беше наред.

В чантата на Нора, имаше бебе фон, така че я виждам и ако се събуди ще отида да я взема.

"Къде е чичо Зак?" Раян упорито оцветяваше едно кръгче и зададе въпроса си без да отделя глава от листа.

"До колкото знам има малко работа извън града."

"А ти защо не си с него? Когато тати има работа извън града мама винаги ходи с него." това момченце освен развит талант за рисуване, има и развито мислене.

"Не работим на едно място." беше най-лесния отговор, който измислих. "Какво правите когато Джеф ви гледа?"

"Вуйчо веднъж ни заведе на аквапарк, но на мама не ѝ хареса и не ни даде да идваме при него доста време. Каза, че било опасно в аквапарка." звук от бебе фона го прекъсва и той хвърля поглед натам, само секунда преди аз да го направя.

"Нора е будна, хайде да се качим." той само кима и след като се изправя хваща ръката ми, като вървим така до горе.

Бях оставила Нора да спи в моята стая, така че отидохме там.

"Хейй наспа ли се?"

"Дааа" застава в седнало положение и мята ръчичките си.

"Искате ли да излезем и да се разходим?" при това и двамата започват да пискат и да скачат от радост, аз се стряскам малко, но после се засмивам. "Добре тогава, трябва да ви преоблека."

"Аз мога сам!" заявява ми Раян, а аз само кимам и изваждам дрехи на Нора. В чантата ѝ има няколко чифта дрехи. Избирам ѝ една бяла туника с розови точици, в комплект с клинче, след което отивам на леглото до нея и я преобличам набързо. Сега прилича на малка принцеска.

Раян се показва от банята облечен с къси панталонки в цвят горчица и тениска със сини и бели раята. Повиках го, за да седне до сестра си, а аз се изправих.

Between me and you (# 1 Me&You)Onde histórias criam vida. Descubra agora