~Зак~
Щом виждам Тара да слиза по стълбите осънавам едно единствено нещо. Аз съм най-големия късмитлия на тази земя. Изглежда невероятно, а тази рокла...о боже, тази рокля на нея!
Цялата е в червено. Червено точно като огъня, който тя запали в мен с любовтта си. Убеден съм, че тя няма представа колко голям е този огън, но аз знам че целия съм погълнат от него...
Щом я целувам попивам всяка капка от невероятния ѝ аромат. От прекрасната ѝ коса, от парфюма ѝ, от кожата ѝ, от устните ѝ, от всичко. Изгубвам се в море от нея, море в което искам да се удавя.
Планирам тази вечер от около две седмици, така че се надявам всичко да е наред. Айфеловата кула е отворена за нас, така че първата част от плана е премината успешно.
Не мога да спра да се взирам в нея. Дори факта, че се намирам на една от световните атракции не може да задържи погледа ми далеч от нея, за повече от няколко секунди. Тара е моята най-голяма атракция...
Нямам представа как успях да стигна до тук. Да бъда обсебен от момиче, като се има на предвид всичко, което правех за да държа хората далеч от себе си. Тя успя да премине абсолятно всяка бариера, а аз ѝ го позволих. Позволих ѝ го, защото съм безсилен срещу нея.
Когато казах на Тара, че изричам такива думи за пръв, път не се майтапих. През цялата вечер се чудех как да ѝ опиша любовта си с думи, защото я обичам по начин, по който досега не съм обичал никой друг. Исках да и разясня как звука от гласа и ми докарва пеперуд в стомаха. Как усмивката ѝ кара сърцето ми да ускорява ритам и как всеки път щом съм с нея, се чувствам цял и завършен.
Знаех, че наистина я обичам, когато бях нервен около нея, за да не направя грешна стъпка, също така когато сърцето ми забиваше по-бързо когато я видех. Знаех че я обичам, когато се чувствах добре при нея, чувствах се у дома с нея.
Точно заради това всички думи, които ѝ казах са повече от сто процентовата истина.
Щом я целувям, я целувям така както искам да я целувам до края на дните си, държа я до себе си, така както искам да е за винаги. Близо до мен, близо до сърцето ми.
Щом прошепна онова тихо, едва чуто 'да' вече знаех...ще направя абсолютно всичко тя да се събужда и да заспива до мен всеки ден, ще направя всичко за да е щастлива и в безопасност. Бих направил абсолютно всичко за нея, бих убил, дори бих умрял за нея
Това леко ме плаши,но...
Знам, че тя заслужава целия свят, така че нямам против аз да съм този, който ще го свали в краката ѝ....
To be continued...
~~~
Така...както казах тази глава е малко по-къса, но държах да напиша и гледната точка на Заки.😁
YOU ARE READING
Between me and you (# 1 Me&You)
Romance"Какво правиш когато видиш двама мъже да убиват трети? Не знаете, спокойно и аз така. Сега обаче ми трябва отговор на този въпрос повече от всичко. Е ,ако искам обаче да се прибера ще трябва да намеря отговор..." Тара Уокър е най-обикновенно момиче...