Събуждам се като цялата ми глава кънти. Правя опит да се огледам наоколо, но е меко казано безуспешен. Прекалено тъмно е, за да различа нещо.
Мамка му...
Тъмно е....
Добре, Тара, успокой се, просто не мисли за тъмното. Мисли си, че си в гора пълна с еднорози и пеперудки.
По дяволите какви еднорози и пеперудки, завързана съм за стол в...дори не знам къде.
Окей, трябва да се съсредоточа.
Впрягам всичките си сили и се опитвам до огледам наоколо, като присвивам очи. Успявам да различа врата от стената и някакъв миниатюрен прозорец.
Опитвам да си раздвижа ръцете, но бързо след това прикратявам опитите си, понеже само си наранявам китките.
Вратата изскърцва в знак, че се отваря. Тази врата е толкова стара, че няма как да не я чуете. Сянка на човек влиза и след секунда светва някаква лампа и стаята се осветява в приглушена светлина. Примигвам няколко пъти, за да свикна на рязката промяна, след което поглеждам момчето.
Не ми изглежда да е много по-голям от мен. Има русо-кафява коса, която е леко начупена и създава илюзията за меки къдрици. Облечен е с риза и панталон, които подчертават мускулите му. Не ми изглежда особено висок, но не мога да преценя с точност.
Придърпа си един стол от другия край на стаята и седна срещу мен.
"Какво видя снощи?" гласът му е дълбок, но в същото време и доста мек.
"Къде сме?" не последва отговор, така че реших да му изсипя всичките си въпроси на куп. "Какво правя тук? Кой си ти? Какво се случва, по дяволите?!" Гледаше ме право в очите за няколко секунди, с каменно изражение, след което си отвори устата, за да говори.
"Ще приключим бързо и безопасно за теб ако ми кажеш какво видя."
"Не знам за какво говориш..."реших, че щом той може да се прави на ударен и не ми отговаря, и аз мога.
"Виж вярно че ми изглеждаш тъпичка, но поне ми покажи, че греша."
"Казах ти че нищо не съм видяла!" не знам кой е или от какво е част, но със сигурност не е нещо много хубаво, така че предпочитам да не се забърквам. Най-малкото, което ми трябва в момента е да си навлека някаква неприятност на главата...
ČTEŠ
Between me and you (# 1 Me&You)
Romance"Какво правиш когато видиш двама мъже да убиват трети? Не знаете, спокойно и аз така. Сега обаче ми трябва отговор на този въпрос повече от всичко. Е ,ако искам обаче да се прибера ще трябва да намеря отговор..." Тара Уокър е най-обикновенно момиче...