"Önemli değil büyükanne. Ama bu denli tedbir almanı gerektirecek haber ne?"
"Kraliçe hamile."
Şok içinde gözlerimi büyüttüm ve emin olmak için sordum.
"Hamile mi dedin?"
Leydi Eliza başını sallarken, "Bu seferki çocuğun kara büyücü olarak doğacağından neredeyse emin. Ayrıca bunun hiçbir önemi olmayabilir çünkü falcılar doğacak bebeğin kız olacağını da müjdelemişler. Bu da demek oluyor ki Zeniel resmi olarak taht sırasında ikincil konuma geçebilir. Bu, karışıklılığa yol açabilecek bir durum dolayısıyla Kraliçe yeni varisin önündeki engelleri yok etmek istemiş olmalı. Zeniel ortadan kaldırılmadan bu haberi halka duyuracaklarını zannetmiyorum çünkü prensin ölmesinin ardından gelen hamilelik haberi Zeniel'in ölümü ne kadar doğalmış gibi yansıtılmaya çalışılsa da dikkat çekecektir," diye konuştu.Yüzümdeki ifade neye benziyordu bilmiyorum lakin şaşkınlığımı betimlemeye yetmeyeceğinden emindim. Kraliçe hamile miydi? İyi ama nasıl? Vekil kral ile kraliçenin ayrı yerlerde yaşadıkları bilinen bir gerçekti ve Hernalta Hanedanlığında cariyelik hiç görülmemişti. Öyleyse doğacak olan bu çocuğun babası kimdi? Daha da önemlisi kitapta Zeniel'in bir kardeşi yoktu ama şimdi büyükannem kendinden gayet emin bir şekilde kraliçenin hamile olduğunu söylüyordu. Ortaya çıkacak yeni bir hayattan bahsediyorduk. Bu durum benim kaderimi nasıl etkileyecekti? Eğer Kraliçe, Zeniel'i öldürürse kitabın ana erkek karakteri kim olacaktı?
"İyi ama nasıl?"
"Kraliçe, vekil kralın Kara Kule'ye gelmeden önce saraya uğradığını iddia etmeyi planlıyor olmalı. Aklıma bir şey daha geliyor ama buna cesareti olmayacağını umuyorum."
"Nedir büyükanne?"
"Hernalta Hanedanlığı kurulmadan önce kraliyet ailesinin bir mirasçı sahibi olduktan sonra cariye sahibi olması garip karşılanmazdı ama bu gelenek kraliçenin annesi bu ülkeyi kurduğundan beri gerçekleşmedi. Kraliçe bu eski geleneği yeniden canlandırmayı düşünüyor olabilir. Sonuçta gayri resmî bir çocuk tahtta hak iddia edemez ama resmi bir cariyenin çocuğu için bu durum değişir. Hele ki çocuk bir kara büyücü ve kız olarak doğarsa."
"Ama kraliçenin resmi bir cariyesi yok diye biliyorum."
"Şu anda evet yok. Lakin Zeniel'in doğumundan sonra Vugra Birleşik Krallığı'nın beş eyaleti birleşerek Yareli Hanesinin en büyük oğlunu hem elçi görevinde olması hem de kraliçeye cariye olabilmesi için saraya yolladılar. Elçiliği resmi olarak kabul edildi lakin cariyeliği için böyle bir şey çıkarılmadı. Gerçi ret de edilmedi. Eğer doğacak çocuğun babası Yareli Hanesinin en büyük oğluysa bu çocuk doğa büyücüsü bir erkek olarak doğsa bile ardında Zeniel'inkinden çok daha fazla güç olacak. Vugra Birleşik Krallığını yöneten hanelerden en büyüğü Yareli. Eğer tahtta hak iddia edebilecekleri bir mirasçıları varsa... Her neyse Minel bunları seninle tartışmayacağım önemli olan şu an ne yapacağımız."
"Gerçekten de büyükanne bu durumun bizimle alakası ne?"
"Çünkü kraliçenin emrine itaat etmedim. Zeniel hala hayatta. Hatta onu bizimle birlikte buraya getirdim ve aklımda bir plan var ama önce senin de fikrini almalıyım."
Aynı anda o kadar şok edici haber almıştım ki Zeniel'e ne olduğunu sormak aklımın ucundan bile geçmemişti. Gerçi ilk duyduğumda çok kısa bir anlığına bile olsa onun ölmüş olmasını istemiştim çünkü bu durum benim ölümümün kaderini tamamen değiştirebilirdi. Belki bunu bir başkasına söylesem beni delicesine yargılardı ama ölümü daha da doğrusu benimkisi kadar acı veren bir ölümü tatmamış olan kimse benim neyden korktuğumu anlayamazdı.
"Zeniel burada mı? Yani sen kraliçenin emrini yerine getirmedin mi? Öyleyse biz artık kaçak mıyız?"
"Hayır Minel. Önce sakinleş. Kraliçenin emrini yerine getirmemiş olmam bizi kaçak yapmaz çünkü bu gizli bir emirdi ve kraliçe prensi öldürmediğim için tüm halkın önünde beni asamaz zira bu verdiği emri itiraf etmesi demek. Ama kraliçenin öfkesini üzerimize çektik mi diye sorarsan kesinlikle evet. Burada asıl soru bundan sonra ne yapacağımız. Kraliçe'ye hamilelik haberinin sürpriz olduğunu sanmıyorum bence bunu uzun süredir planlıyordu. Ve hatta... Neyse bilmemen daha iyi olur. Şimdi sana bir şey söyleyeceğim ama tepki vermeden önce düşünmeni istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNE(L) -1- [Kötü Kadının Bedeni]
Fantasía🌸Wattys2022yarıfinalisti🌸 🌸Watty Uzaktan Kopup Gelenler Listesi🌸 Yetişkinliğe yavaş yavaş adım atarken para kazanmak ve sorumluluklarınızı yerine getirmek için hayatınızın istemediğiniz bir yöne savrulduğunu hayal edin. Mine hayatının bu dönemin...