"Duyduğuma göre büyükannemin planlarından haberdarmışsın ancak bana söyleme zahmetine girmemişsin, doğru mu?"
Rezza'nın yüzünde mahçup bir ifade oluşurken, "Ben de Leydi Eliza'nın kendisinden öğrenmedim. Ablam, Unka'ya gönderilen ajanların arasındaydı," diye yanıtladı.
Sonlara doğru sesinin kısılmasından ve geçmiş zaman eki kullanmasından ötürü ablasına neler olduğunu anlamıştım. Boğazımı temizlerken masanın üzerindeki eline uzanıp hafifçe sıktım.
"Kaybın için üzgünüm Rezza, ablan sizin kaderinizi bir başkası yaşamasın diye hayatını feda etti. Büyükannem bu fedakarlığın boşa gitmeyeceğinden emin olacaktır."
Rezza, son bir senedir saçının ufak bir parçasını kahverengi eski bir iple beraber örer ve öyle bırakırdı. Eliyle saçının örülü tutamını okşayıp bakışlarını çiçeklerden çeken kızıl saçlı korumam bana döndüğünde gözlerinde gördüğüm hırsla istemsizce geri çekildim.
"Ablamın fedakarlığı boşa gitmeyecek leydim ve bundan ben emin olacağım. Babam gözlerimizin önünde tacirler tarafından katledilirken annemin attığı çığlıkları ablamdan daha az duymamın tek sebebi onun o zamanlar ufacık olan elleriyle kulaklarımı kapatmasıydı. Ablamın o davranışından sonra onu bir kere daha görmeseydim ve o ölmeseydi bile ben intikamımı alacağıma yemin etmiştim."
Rezza'nın yüreğinde kaynayan bir cehennem vardı. Yıllar boyunca yanımda sakince beni koruduğunu düşündüğüm askerimin düşünceleri bambaşkaydı. Rezza'ya bakarken fark ettiğim gerçekle üzüldüm. O, asla bana tamamen bağlanmayacaktı, onun amacı ailesinin intikamını almaktı ve hizmet ettiği kişiler olan bizler ise ona bu yolda yardım edecek insanlardık. Yine de aramızda derin bir bağ olduğu gerçekti lakin ne yaparsam yapayım ne Rezza'yı ne de büyükannemi bu işten döndüremeyeceğimi anlamıştım. Sandalyeye doğru yaslanarak geceyi dinledim ve bir süre sessizlikten sonra kendisini toplarlayan Rezza'ya,
"Sizin için endişeliyim Rezza. Senin için, büyükannem için, Vertice için... Sizler benim korumak istediğim kişilersiniz lakin bu mesele hepinize zarar verecek gibi duruyor. Yine de müdahale etmeyeceğim çünkü içindeki yangını söndürmenin tek yolunun bu olduğunun farkındayım," diye konuştum.
Rezza söylediklerimle derince iç çekerek geriye yaslandı ve ona koyduğum içecekten ufak bir yudum aldı.
"Leydi Eliza size göstermemeye çalışıyor olabilir leydim lakin bu mesele oldukça ciddi. Bütün Kara Kule dedikoduların esiri olmuş durumda. Büyükannenizin danışmanlarının çoğu bu olaya oldukça karşı ancak Siyah Leydi de bir o kadar inatçı aklına koyduğunu yapmak hususunda. Kara büyücüler arasında bir gerginlik dalgası yayılmaya başladı bile. Neler yaşandığını bilenler ufak ufak saflara ayrılmaya başladılar ve maalesef bu kişilerin bir çoğu büyükannenizin tarafında değiller. Bir nevi kendi içimizde de savaş veriyoruz."
Ellerimi birbirine sürtürken iyice üşümüş havadan korunmak için ufak bir büyü çemberi çizip beni az da olsa ısıtacak bir ateş oluşturdum. Rezza bakışlarıyla yaptığımı onaylamadığını belli etse de müdahale etmedi. O ve büyükannem, inatla her an özümüzü delicesine kullanmamız gereken bir savaşa girebilirmişiz gibi davrandıkları için minik büyülerle özümü harcamam konusunda oldukça şikayetçiydiler.
"Leydi Eliza göründüğünden de güçlü bir kadın Rezza ancak bu meseleden nasıl kurtulacağız ben bile emin değilim."
Rezza benim aksime büyükanneme daha az güveniyor gibiydi. Normalde onun Leydi Eliza'ya olan inancı su götürmezdi lakin şimdi ondan daha farklı enerjiler alıyor gibiydim.
"Leydi Eliza iyiden iyiye yaşlandı Minel. Son on bir ayda onunla ilk kez şimdi görüştün lakin ben, senin hakkında rapor vermek için yanına gittiğimde onun pek çok haline şahit olabildim ve gördüklerim beni ürkütüyor. Siyah Leydi yemiyor, uyumuyor ve neler olduğunu sorduğumda benimle konuşmuyor bile. Sinirleri bu olaylardan sonra daha da gerildi. Seni ve Leydi Vertice'yi nasıl koruyabileceğine kafayı takmış durumda ancak Unka ile arasındaki gerginliğe son vermeyi de düşünmüyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNE(L) -1- [Kötü Kadının Bedeni]
Fantasía🌸Wattys2022yarıfinalisti🌸 🌸Watty Uzaktan Kopup Gelenler Listesi🌸 Yetişkinliğe yavaş yavaş adım atarken para kazanmak ve sorumluluklarınızı yerine getirmek için hayatınızın istemediğiniz bir yöne savrulduğunu hayal edin. Mine hayatının bu dönemin...