Bölüm 3

941 98 13
                                    


İkisinde de bir kitaba dönüşmüştü. Geçen sefer, aşırı kokulu feromonlara sahip bir süperstar omega olmuştu ve her gün sağduyu ve ihtiyatla yaşamak zorundaydı.

Ama şimdi, o bir omega değildi. O bir alfa oldu.

Karakteri kötü bir şekilde lekelenmiş olmasına rağmen, artık zayıf bir konumda değildi ve gittiği her yerde tetikte olması gerekmiyordu.

Gelecekte, inhibitör kullanmak zorunda kalmayacaktı, bezlerini korumak için endişelenmek zorunda kalmayacaktı ve kafası karışıkken bir alfanın kaderini kontrol etmesine izin vererek başka birine bağlı olmaktan endişe etmesine gerek kalmayacaktı.

Üstelik, aşina olduğu bir sahne olan eğlence çemberinin içindeydi. Qiu Jin parlak geleceğini düşündü ve Ji Shenxiao'yu soyunma odasına kadar takip ederek ayağa kalktı.

Asistan Liu Wei, ortalığı karıştırmak için hala Ji Shenxiao'yu aramak istediğini düşündü. O kadar korkmuştu ki sinirleri patlamak üzereydi. "Kardeş Qiu! Hâlâ gitmek istiyor musun...?"

Qiu Jin havluyu attı ve sakince konuştu: "Kıyafetlerini değiştir ve sonra geri dön."

Liu Wei havluyla örtülüydü ve sersemlemişti. Nasıl oldu da Kardeş Qiu'nun biraz farklı olduğunu hissetti?

Giyinme odası çok büyüktü. Sıra sıra dolaplar vardı.

Tamamen saklı kalmaya değerdi içerisi kesinlikle boştu sadece köşeden hafif bir hışırtı sesi geliyordu büyük ihtimalle Ji Shenxiao kıyafetlerini değiştiriyordu.

Az önce olan bu son derece utanç verici olaydan sonra, Qiu Jin gidip tekrar azarlanmak istemedi bu yüzden kapının yanında kıyafetlerini değiştirmeyi planladı. Küçük asistanı hala bir portmantoyu taklit eden bir yığın giysi tutuyordu.

Ancak, mayolarını çıkardığında, beyaz bir şey bir plop ile yere düştü.

Kahretsin, bu nasıl bir şeydi?

Pantolonunun ağından çoraplar neden düştü?

Şok ifadesi çok açık olmalı, bu yüzden Liu Wei açıkladı: "Bedenleri Başkan Ji ile karşılaştırmak için kasten iki katmanla kendinizi doldurdunuz."

Qiu Jin: ???

Külotunda çorap mı var? Bu kişi ne halt ediyordu?

Bu çok fazlaydı. Ya boğulacaktı ya da boğulacaktı ya biri seçici değildi.

Qiu Jin, orijinal konağın beyin hasarını umursamaktan rahatsız olamazdı. Bir havluyla vücudunu kuruladı ve kıyafetlerini giymeye başladı.

Ancak, Ji Shenxiao'nun kıyafetlerini değiştirmeyi bitirip dışarı çıkmasını beklemiyordu. Adam, gömleği baştan sona düğmeli özel dikim bir takım elbise giyiyordu yüzü kayıtsız ve ulaşılmazdı. Yüzme havuzunda oldukları andan itibaren öfke görünümünü hiç göremedi.

Karşı tarafın soğuk bakışları vücudunda titreyene kadar, Qiu Jin daha sonra her yere bakıldığını fark etti ve bilinçsizce vücudunu örtmek için bir havlu sürükledi.

Hareketinin ortasında, Qiu Jin aniden tepki verdi o artık bir alfaydı. Bir alfa, umumi bir soyunma odasında başka bir alfayla karşılaştığında kendini gizler mi?

Kapatmak ya da örtmemek bu bir problemdi.

Tam bunu düşünürken Ji Shenxiao çoktan gelmişti.

Qiu Jin artık bu kadar umurunda değildi pantolonunu yıldırım hızıyla yukarı çekti.

Alt yarısı artık havaya maruz kalmadığı için sonunda bir güvenlik duygusu kazandı. Böylece gömleğinin düğmelerini yavaşça iliklemeye başladı. Zarafetinde bir şehvet duygusu vardı sanki lüks bir reklam çekiyormuş gibi, her hareketi kusursuz bir güzellikle doluydu.

Ancak, Ji Shenxiao'nun bakışlarının yerdeki çoraplara düştüğünü görünce, bir süre sendelemekten kendini alamadı ve yanlışlıkla yanlış deliğe bir düğmeyi ilikledi.

Liu Wei, ailesinin efendisinin üzgün olduğunu düşündü ve onu öptü: "Kardeş Qiu, cesaretini kırma. Başkan Ji kesinlikle senin kadar büyük değil!"

Qiu Jin: "..."

Bu küçük asistan başka şeylerde pek iyi değildi, ama insanlarla öpüşme becerisini mükemmelleştirdi.

Qiu Jin gözlerini devirdi ve acele etmeden ceketini giydi. O cömertti ve etrafındaki insanlara karşı her zaman hoşgörülü oldu.

Patronun yüzünün pek iyi görünmediğini gören Liu Wei onu öpmeye devam etti: "Ya bir dahaki sefere sana üç çorap versem?"

Qiu Jin daha fazla dayanamadı: "...Çık dışarı!"

⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁

Oy verip bölüm ile ilgili yorum yaparsanız sevinirim

Bu gün 3 bölüm gelicek.

('。• ᵕ •。') ♡

('。• ᵕ •。') ♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin