Bölüm 93

359 48 39
                                    


"Kart!"

Yi Congqing durması için bağırdı ve Qiu Jin bir anda hareketsiz kaldı. Uzandı ve kendisine baskı yapan adamı itti, sadece karşı tarafın ona baktığını gördü.

Qiu Jin şaşkına döndü: "Bay Jiang?"

Uzun bir sessizlikten sonra, Jiang Ming sonunda aklını başına topladı ve vücudunu kaldırdı: "Üzgünüm, az önce küstahlık ettim."

Qiu Jin vücudunu örtmek için kıyafetlerini düzeltti ifadesi çok sakindi: "Bu sadece bir iş."

Yakası gevşetilmiş, pantolonu yırtılmıştı ve geniş cübbesi, önemli yerleri zar zor kapatacak şekilde bir kemerle yalnızca hafifçe bağlanmıştı.

Liu Wei hemen bir battaniye getirdi.

Qiu Jin sıcak olduğunu düşündü ve giymek istemedi, bu yüzden ellerini salladı ve "Gerek yok."

Liu Wei yırtık pırtık giysilerin altındaki beyaz bacaklara baktı ama yine de inatla battaniyeyi kaldırdı: "Bay Ji, bana kesinlikle onu giymeniz gerektiğini söyledi."

İki saniyelik sessizlikten sonra, Qiu Jin battaniyeyi aldı ve vücuduna örttü, gözleri seti aradı ama Ji Shenxiao'yu görmedi.

Qiu Jin: "Ya diğerleri nerde?" diye sordu.

Liu Wei cevap verdi: "Görünüşe göre bir şey kalmış gibi."

Qiu Jin ayaklarını kaldırdı ve merdivenlerden aşağı yürüdü. Bu sırada stüdyonun ışıkları aniden söndü ve "Doğum Günün Kutlu Olsun" şarkısı çaldı.

Ji Shenxiao, yüzünde hafif bir gülümsemeyle karanlıktan bir pasta çıkardı: "Qiu Jin, doğum günün kutlu olsun."

Qiu Jin bir an şaşkına döndü ve sonra aniden bugünün onun doğum günü olduğunu fark etti ve son günlerde çok fazla şeyi unutmuştu.

Qiu Jin gülümsedi ve arkasında başka bir ışık patlaması olduğunu, üç kekin ona yaklaştığını fark ettiğinde teşekkür etmek üzereydi.

Jiang Ming, Xiang Xi ve Yi Congqing aynı anda pastayı dışarı ittiler. Bu sırada başka insanları görmeyi beklemiyorlardı. Üçü irkilerek birbirlerine baktılar ve oldukları yerde durdular.

Doğum Günün Kutlu Olsun şarkısını söyleyen personel de birbiri ardına sustu ve sahne bir süreliğine utanç verici oldu ve insanları kavramaya zorladı.

İnsanların gözleri birbiri ardına Qiu Jin'e düştü ve kıskanç mı yoksa sıkıntılı mı olduklarını bilmiyorlardı.

Bu kadar çok insanın onun doğum gününü kutlaması kulağa hoş gelse de dört büyük patron burada, Qiu Jin önce kimin pastasını seçmeli?

Kimi seçersen seç, diğer üçünü gücendireceksin, değil mi? Nasıl bakarsanız bakın, orası Şura alanıdır.

Qiu Jin'in de kafası karışmıştı, bu ne tür bir büyülü sahne? Bu insanlar neden hala pastayı ayrı ayrı hazırlıyor?

Ji Shenxiao'yu unutun, sonuçta onlar arkadaş ve ortaklar. Yi Congqing de mantıklı. Ekibin oyuncuların doğum günlerini kutlaması bir gelenek peki ya Xiang Xi ve Jiang Ming?

Ortada duran Qiu Jin, gittikçe güzelleşen pastalara baktı kalbinde neşe yoktu sadece utanç ve baskı vardı.

Şimdiye kadar, personel nihayet bir şeylerin ters gittiğini biliyordu.

Ji Shenxiao, Jiang Ming ve Xiang Xi onlara Qiu Jin'in doğum gününü kutlayacaklarını söylediği için birlikte olduğunu düşündüler, bu yüzden birlikte ışıkları söndürdüler.

This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin