Bölüm 79

587 67 4
                                    


Bununla birlikte Qiu Jinyan, Ji Yao'yu doğrudan tersine çevirmiyor ve daha sonra yüz özelliklerini ve vücut şeklini ayarlamak için teknolojiyi kullanacak.

Sonuçta Qiu Jin bir erkek kadınlara uygun görünse bile görünüşte farklılıklar olacaktır bu dünyadaki ilk güzellik gerçekten bunu tersine çevirmek için erkekleri kullanmak istiyorum ve bu seyircilerin IQ'sunu fazlasıyla zorluyor.

Qiu Jin ters çevrilmiş Ji He'yi çekmeyi bitirdikten sonra onunla birlikte Ji Yao'nun bir dizi durağan fotoğrafı ve bir dizi Ji He'nin normal fotoğrafı çekildi.

Bir kişi üçgen şeklinde aşağı indi ve çekimi bitirdiğinde hava karardı ve yönetmen Yi Congqing ile de randevu aldı.

Ji Shenxiao bir iş gezisine gitti ve birkaç gündür ortalıkta görünmediği için son zamanlarda yemek yapmak için eve gitmesine gerek yoktu.

Personel hızla hareket etti ve Qiu Jin yemek yedikten sonra eve döndükten sonra bir makyaj fotoğrafı ve propaganda kopyası aldı.

Ji He'nin posterleri sola ve sağa dikilir solda kadınlar ve sağda erkekler.

Ayrıca Ji Yao'nun bir resmi de var. "High P"den sonra Ji Yao'nun yüzü çok daha yumuşak ve burun köprüsü de küçük ve esnek sadece bu parçanın ayarlanması fotoğrafı tamamen farklı kılıyor Qiu Jin bile yakında kendimi tanıyamıyorum.

Fotoğraflara ek olarak Ji Yao'nun bir gif animasyon versiyonu da var.

Eylem ifadesi Qiu Jin'den geliyor geç sinema ve televizyon dönemindeki teknik düzenlemelerden sonra güzellik sanki Kutsal Işık'ı getiriyormuş gibi birkaç seviye geliştirildi.

O gece "Dünyanın Yükselişi ve Düşüşünün" resmi blogu bir dizi son makyaj fotoğrafı yayınladı.

En popüler ses Ji Yao'dur.

Dünyanın 1 Numaralı Güzellik ünvanı biraz kaba olsa da dikkatleri üzerine çekmeye yetiyor fotoğrafların açıklanacağını duydum.

Hayranların hepsi bilgisayarın başında ve merak ediyorlar.

Makyaj fotoğrafı ortaya çıkar çıkmaz tüm insanlar şaşkına döndü.

[Aman Tanrım!! Ekip çok iyi değil mi?? Kalbimdeki Ji Yao yaşıyor!!]

[Yalakta yatmak mı? Bu eşsiz güzelliği nereden buldun?]

[Acemi? Daha önce görmedim!]

[Yeni gelenler canavardır ve dünyanın ilk güzelliği adını hak ediyor.]

[İnanmıyorum! Bu kadar güzel bir insan var mı? Cennetten bir peri olmaz mıydı!]

[Gerçekten çok güzel olsa da... sence bu kişi tanıdık değil mi? ]

[emmmm... Sanırım bunu sen söyledin birinin ablası falan olmaz mıydı?]

[Ya ben? Qiu Jin'in bu kadar güzel bir kız kardeşi olabilir mi? ]

Bu karakter çok güzel doğrudan netizenler tarafından arandı.

Ekip, yeni teknolojiyi tanıtmayı amaçladı ancak aynı zamanda onu tanıtmak için çok çaba harcadı ve kısa sürede Hot Search'te 7 numaraya yükseldi.

Aynı zamanda Wen Mojia ona adım adım yaklaşan sıcak aramayı izledi neredeyse bir sivrisinek öldürmek için kaşlarını çattı.

Wen Mojia, Huayi Media'nın bir aktörüdür. "Dünyanın Yükselişi ve Düşüşü" aynı zamanda Huayi Media'nın başrol oyuncusu.

Promosyondan önce zaten sormuşlardı. "Dünyanın Yükselişi ve Düşüşü" ekibinin bugün rol sabitleme fotoğraflarının son partisini açıklayacağını biliyorlardı ama bu sefer roller destekleyici roller ve en büyük kafe Qiu Jin bu yüzden umurumda değil.

This Alpha's Pheromones Are ExplodingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin