Qiu Jin "Otuz dakika içinde üç dalgada sörf yapın ve ardından bunları sörfün kalkışına, dönüşüne, kayma mesafesine ve dalgaların zorluğuna göre derecelendirin kulağa iyi geliyor?"
Bunlar Dünya Sörf Şampiyonası'nın puanlama kurallarıydı Leizi adındaki adam başını salladı: "Evet."
Oyunun kurallarına karar verdikten sonra Wang Hang öne çıktı ve hakem olmak istediğini söyledi.
Qiu Jin "İmkansız tarafsız bir partiye ihtiyacım var."
Diğer sporlardan farklı olarak sörf yarışmalarının kuralları sadece bir zaman ve hız yarışması değildi birden fazla puanlama noktası içeriyordu ve hatta belirli bir derecede öznellik taşıyordu.
Wang Hang dudak büktü: "Aradığınız kişi bu kişinin size karşı önyargılı olmayacağını nereden bileceğim?"
"Yaparım" Arkadan sakin bir ses geldi.
Qiu Jin başını çevirdi ve personelin kenara çekildiklerini gördü Ji Shenxiao, Qiu Jin'in lastik botta bıraktığı çiçekli gömleği giyerek yürüdü.
Wang Hang, Ji Shenxiao'yu gördüğü anda ifadesi değişti bir an şaşırdı ve ardından yüzünde bir gülümsemeyle onu selamladı: "Başkan Ji de neden burada?"
Ji Shenxiao diğer tarafın selamını görmezden geldi ve sadece Qiu Jin'in gözlerine baktı. "Hakem olarak benimle güvende hissedecek misin?" Diye sordu.
Qiu Jin henüz konuşmamıştı ki Wang Hang hemen sohbete atladı: "Elbette, elbette Leizi için Başkan Ji'nin burada olması bir nimettir."
Başkan Ji'nin gelişinden önce ve sonra Wang Hang'deki büyük tutum boşluğuna bakan çekim ekibi kaşlarını çattı bu tür insanlar çok züppe ve iğrençti.
Daha da dalkavuk olan şey Wang Hang'in bir yerden birkaç sandalye getirmesiydi sanki bir imparator sahilde bir oyun izliyormuş Qiu Jin ve Leizi'nin sörf yaparken rekabet etmesini izliyormuş gibi.
Ji Shenxiao onu görmezden geldi şu anda dikkati okyanustaki iki insandaydı.
Gerçekten de Wang Hang'in dediği gibi Leizi iyi bir sörfçüydü. Hareketleri resmi standarda uyuyor başlangıç ve dönüş açısından Qiu Jin'den biraz daha iyiydi.
Wang Hang "Skorlarını değerlendirmeniz sadece görünüş için" dedi. "WeChat'i değiş tokuş etmeye ne dersin? Ah evet yeni bir yat aldım ve ayrıca bazı arkadaşlarım ve özel oyuncaklarım var başkan Ji oynamak için denize açılma onurunu bana bahşeder mi?"
Ji Shenxiao: "Kapa çeneni."
Wang Hang bunun üzerine biraz yüzünü kaybetti ama Ji Shenxiao'yu rahatsız etmeye devam etmek iyi değildi tekrar koltuğa oturdu ve gelişigüzel bir şekilde bir omegayı çekti. Karşısındakinin göğsünü acımasızca sıktı. Omega titredi sevimli bir şekilde gülümsedi ve Wang Hang'in göğsüne yaslandı.
Bu kaba sahne birçok insanın kaşlarını çatmasına neden oldu.
Suyun üzerinde Qiu Jin iki metrelik küçük bir dalgayı geçti ve takla attı.
Çok uzakta olmayan Leizi'ye hafif bir hayranlık ifadesiyle baktı rakip gerçekten güçlüydü. Hareketleri kitabına uygun ve güçlüydü her iki tarafın puanları çok yakındı Qiu Jin rakibinin hala birkaç puan gerisinde olduğunu tahmin etti.
Böyle devam edemezdi.
Qiu Jin yüzündeki deniz suyunu sildi. Gözleri önündeki beş metrelik dalgaya takıldı ve diğer tarafta Leizi'nin figürü parladı.
Leizi tıpkı onun gibi bu dalgayı izliyordu!
Qiu Jin dişlerini sıktı ve ilerlemesini hızlandırdı.
İyi değil bu dalgayı kaybedemezdi!
Bir sörf yarışmasında her dalgaya yalnızca bir sörfçü binebilirdi. Aynı yönden gelen birden fazla sörfçü varsa görgü kuralları en yakın sörfçünün dalgayı almasına izin vermekti diğer yarışmacılar hemen uzaklaşacaktı aksi takdirde kesinlikle izin verilmeyen dalga kapma olarak kabul edildi.
Qiu Jin, dalgaları geçmek için sörf tahtasını suya bastırırken dalgaların dinamiklerine dikkat etti. Bu dalış için yaygın bir duruştu.
Çok uzak olmayan Leizi de dalgalara girmek için aynı yöntemi kullanıyordu.
Qiu Jin kendini dalgaların kırılma noktasına yaklaşmaya zorladı. Biraz daha yakın, biraz daha yakın...
⇏⇏⇏⇏⇏⇏⇏⇏⇏⇏⇏⇏⇏⇏⇏⇏⇏⇏⇏⇏⇏⇏⇏⇏⇏⇏⇏⇏⇏⇏⇏⇏
Oy verip yorum yapanlara teşekkür ederim...
Qiu Jin
Ji Shenxiao
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Alpha's Pheromones Are Exploding
RomanceQiu Jin bir kez daha bir kitaba dönüştü. Geçen sefer, feromonlu bir omegaya göç etti ve bu da insanları çıldırtabilirdi. Bu sefer gökler merhametliydi ve sonunda onu bir alfaya göç ettirdi. Üstelik eğlence dünyasının en seksi alfasıydı. Ne yazık ki...